Ділові комп’ютерні бізнес-симуляції

Ми не граємо в комп’ютерні ігри, ми граємо у людські ігри за допомогою комп’ютера.

Девід Ламонт

Концепція «навчання практикою» (learning by doing), яку закладено в основу програм в МІМ-Київ, передбачає інтеграцію навчальних курсів із бізнес-симуляціями — діловими комп’ютерними іграми, в яких за допомогою комп’ютерного моделювання імітується динамічне конкурентне ринкове бізнес-середовище.

Перші навчальні бізнес-симуляції в Україні з’явилися саме в МІМ-Київ 1995 року в результаті партнерських проектів із провідними бізнес-школами Європи та США.

MARKSTRAT®

Стратегічна маркетингова бізнес-симуляція, розроблена французькою бізнес-школою INSEAD і запроваджена в МІМ-Київ за технічної й методичної допомоги Lovanium International Management Center (Брюссель, Бельгія). Учасники маркетингової симуляції виступають у ролі топ-менеджерів компанії, яка діє в інтенсивному конкурентному середовищі впродовж 7—12 років.

GLOBAL MANAGEMENT GAME

Бізнес-симуляція, що імітує діяльність компанії в міжнародному конкурентному середовищі. Ділова гра розроблена у Центрі інтерактивних комп’ютерних симуляцій Carnegie Mellon University, США, і викладається у міжнародному і локальному форматах. Команди учасників розробляють адаптивні конкурентоспроможні стратегії розвитку компанії і впроваджують їх у життя протягом 2—3 віртуальних років, приймаючи стратегічні рішення з маркетингу, виробництва, фінансів та розвитку.

У міжнародному курсі GLOBAL MANAGEMENT GAME беруть участь слухачі програм МВА 11 провідних університетів і бізнес-шкіл з різних країн — США, Японії, Китаю, Чилі, України, Росії, Мексики. Міжнародна гра проводиться через Інтернет її головним розробником — Девідом Ламонтом, професором стратегічного менеджменту і директором Центру інтерактивних симуляцій Carnegie Mellon University, США, спільно з викладачами бізнес-шкіл — учасниць навчального курсу.