Архів "Експертна зона"

14 грудня 2015 р.

Тема: ""МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: що це таке  і "з чим їх їдять""

Методології - лише привід розповісти приклади з життя.

Спікер

Наталія Бухалова

- 18 років в маркетингових дослідженнях.
- Виконавчий директор найбільшої національної дослідницької компанії, що входить в топ-3 дослідницьких компаній в Україні www.umg.ua.
- Спікер конгресу ESOMAR.
- Організатор єдиною в Україні конференції з маркетингових досліджень Re:Mark.

 

16 березня 2015 р.

Тема: "ПРАВОВІ ПРОБЛЕМИ БІЗНЕСУ - 2015 р.: чи чекати вирішення"

Питання, що розглядалися:

  • Нове у податковому законодавстві: найважливіші зміни з 2015 р.:
    • Трудове законодавство – останні зміни. Що треба знати керівникам та власникам бізнесу. 
    • Легалізація зарплати: чи є насправді податкове стимулювання? Останні зміни.
    • Чого очікувати найближчим часом щодо податків. Недійсні договори.
  • Угода про асоціацію Україна-ЄС: основні положення, що важливі для бізнесу.

Спікер: 

Олександр Поліводський

Адвокат (2000), партнер Правничої фірми «Софія»,  к.ю.н. Входить до TOP-100 кращих юристів України за версією видання «Юридична газета» за підсумками 2012-2013 рр. Має досвід супроводження проектів та судових справ у сфері аграрного бізнесу, земельного ринку, нерухомості та будівництва. Неодноразово запрошувався радником міжнародних організацій: МФК (IFC), ЄБРР (EBRR), Світовий банк (WB), Європейська комісія тощо з питань законодавства України та гармонізації законодавства до вимог ЄС та СОТ.

 

9 лютого 2015 р.

Тема:  "Чудовий шанс корпорацій або How we will f * ck capitalism"

Чомуу 90% корпорацій є прекрасний шанс припинити своє існування в найближчі роки, і як всього 2% підприємців зможуть потіснити гігантів практично на будь-якомуринку.
Спікер: 
 
Денис Довгополий, співзасновник та керуючий партнер BVU Group, президент бізнес-акселератору GrowthUP; займав керівні посади в телеком-компаніях. Створив кілька локальних компаній. Член ради директорів та наглядової ради кількох стартапів.

 

19 травня 2014 р.

Тема: "Результативне навчання дорослих у бізнесі: кроки та помилки"

Постійне, безперервне та ефективне навчання співробітників - ключ до ефективності будь-якої компанії . Ось тільки різні компанії будують процес навчання по- різному.

Спікери: 
 
Олександр Сударкін, консультант та тренер в компанії Pucelik Consulting Group у наступних галузях: психологія організаційного розвитку, моделі людської мотивації, маркетинг, проектний менеджмент.
Микола Вовченко, бізнес - тренер, коуч, бізнес - консультант, MA NLP, Certified Trainer of NLP, магістр психології

25 березня 2013 р.

Тема: «Правила комунікації в компаніях»

Питання, що розглядалися:

  1. Суть балансу критики і підтримуючої комунікації у вітчизняних компаніях. Облік культурних особливостей у комунікації.
  2. Комунікація для результату або для самоствердження? Чого досягти або чого уникнути?
  3. Гучні слова без конкретики: допомога чи шкода?
  4. Що таке «конгруентність» і яка роль невербальної комунікації в спілкуванні з колегами?
  5. Спілкування по вертикалі та горизонталі - партнерство і/чи  маніпуляції.
  6. Проблема внутрішніх монологів працівників і менеджменту.
  7. Спілкування між керівником і підлеглим у стані прихованих смислів.
Спікери: 
 
Олександр Сударкін, консультант та тренер в компанії Pucelik Consulting Group у наступних галузях: психологія організаційного розвитку, моделі людської мотивації, маркетинг, проектний менеджмент.
Володимир Банцер, організаційний консультант, бізнес-тренер. Член Української асоціації організаційних психологів та психологів праці. Має досвід роботи у бізнесі від маркетолога до директора компанії, працював з такими відомими марками як Mazda, Minolta, Peugeot, Skoda, Saab.

17 грудня 2012 р.

Тема: «Рекрутинг: зовнішній та внутрішній»

Питання, що розглядалися:

– функції рекрутинга на великому підприємстві.
– цілі внутрішньго рекрутинга. Роботаз внутрішніми замовниками.
– тенденції світового розвитку рекрутингу і HR-функції. Основні вимоги до кандидатів.
– особливості та відмінності рекрутинга на малому та великому підприємстві.
– критерії та складові успішного залучення грамотних співробітників.
– особливості та тенденції розвитку ринку рекрутинга в Україні.
Спікери: 
 
Віктор Дем’янец, Директор з персоналу компанії Інком, працює в HR-сфері більше 7 років. Є спікером галузевих конференцій, семінарів та круглих столів. Коуч, проведення тренінгів

Валерія Казадарова, HR Director Global Restaurant Group Засновник і виконавчий директор «Таланти для бізнесу» Експерт в області рішень по забезпеченню персоналом, підприємець, прихильник правильних систем продажів і маркетингу 

 

26 жовтня 2012 р.

Тема: Емоції для керівника: ознака слабкості або людяності?

 

Питання, що розглядалися:

1. Що найчастіше заважає керівнику бути ефективним у взаємодії з людьми?

2. Чи потрібно вчитися приховувати свої емоції? Як і в яких ситуаціях потрібно міняти свій емоційний стан?

3. За рахунок чого можна досягати видатних результатів у взаємодії з людьми?

4. Як змінити свій спосіб комунікації, і які помилки найчастіше роблять початківці комунікатори.

Спікер: Френк П'юселік
 Бізнес-тренер зі світовим ім'ям, входить в ТОП-100 бізнес-тренерів США (за версією Інституту Організаційного Розвитку США), один із трьох засновників нейролінгвістичного програмування, автор ряду книг з психології і десятка публікацій з управління персоналом, мотивації, роботі з інформацією. Професор Кафедри міжособистісних відносин (Відділ аспірантури, Університет Оклахоми, Норман, Оклахома, США - 1983-1987 г).


2 липня 2012 р.

Тема: Ефективність діяльності бізнесу України

Питання, що розглядалися:

  • Відповідність підприємств міжнародним стандартам
    •  Конкурентоспроможність
    • Показники якості
    • Стандартизація
  • Ефективність взаємодії керівників та підлеглих
    • Мотивація 
    • Кваліфікація
    • Навчання
    • Залучення та утримання 
Спікери: 
Володимир ДАНЬКО, професор кафедри бізнес-адміністрування МІМ-Київ
Освіта: МВА Finance (США), ESL & AS BA (США), MBA Economics (Україна). Робота: США - Міжнародний інвестиційний банк «Аржент», університет Монтклер, Тройстар корп; Україна - Банк «Україна», Київський Національний Університет та Інститут Економіки Національної Академії Наук. Спеціалізовані програми: Edmonds College (США); Commerzbank та Deutsche Stock Exchange (Німеччина); Linguarama Group (Великобританія); Sanno Institute of Management (Японія); Bavarian Center for East-West Management Center (OWZ) (Німеччина), Carnegie Mellon University, Tepper School of Business (США). Автор 20 наукових публікацій.
Наталія ПАЛІЙ, Керівник проектів МІМ-Київ
Освіта: Київський національний університет ім. Т.Шевченка, магістр філології, PMD «Маркетинг» (МІМ-Київ). University of Exeter Business School, Exeter, UK, Roundtables for Practicing Managers. Робота: значний досвід політичного та комерційного PR. У бізнес-школі МІМ-Київ займається управлінням міжнародними аналітичними проектами – IMD World Competitiveness Yearbook, Hidden Champions of Central and Eastern Europe тощо. Автор аналітичних публікацій у виданнях «Дзеркало тижня», «ІнвестГазета. ТОП-100 найкращих компаній України», на порталі «ЛігаБізнесІнформ» тощо.