Архів за 2012

10 грудня 2012 р.

Тема: Проектний підхід до управління компанією

Управління проектами є ключовим інструментом реалізації змін в рамках корпоративної стратегії. Для успішного впровадження принципів проектного управління керівництву компанії необхідно приділяти пильну увагу різним корпоративним методиками проектного управління

Питання, що розглядалися:

  • В чому принцип проектного управління
  • Хто має бути ініціатором проекту
  •  Як і хто має виконувати планування проекту.
  • Як на практиці реалізувати ефективний контроль виконання проекту.
  • Як управляти проектними ризиками.

Спікер: 

Сергій ВОРОНОВ, к.ф-м.н., МВА
 
Викладач МІМ-Київ, доцент, Голова Наглядової радиукраїнсько-американсько-швейцарської групи компаній «UICC», бізнес-консультант відомих українськихта західних компанії. 

12 листопада 2012 р.

Тема: ТЕХНОЛОГІЇ PRICERISING

Питання, що розглядалися:

  • Працювати, щоб жити краще.
  • Долой знижки.

  • Диференціація для заробітку.

 
Спікер: 
Андрій ДЛІГАЧ, к.е.н.
 
Викладач МІМ-Київ. Засновник і генеральний директор групи компаній Advanter Group. Навчався в Університеті Алабама в Хантсвілі (США), Вищій школі менеджменту у Варшаві (Польща), NIMA - Голландському інституті маркетингу(Нідерланди).

15 жовтня 2012 р.

Тема: Сумісний маркетинг (ко-маркетинг)

Питання, що розглядалися:

  • В чому різниця між ко-маркетингом та крос-просуванням.
  • Що може бути об'єктом для ко-маркетингу?
  • Які форми партнерств ефективно використовують сьогодні в маркетингу?
  • Де потрібно бути обережним?
  • Досвід використанняко-маркетингу - корисні висновки.
Спікер: 
Олексій Виноградов, к.е.н.
Віце-президент з маркетингу МІМ-Київ. Партнер консалтингової групи Advanter Group. Керував маркетинговими проектами у компаніях Priocom, P5 Communications Inc., IDC.

1 жовтня 2012 р.

 Тема: Податкове планування

Питання, що розглядалися:

  • Набір інструментів податкового планування, наявних в нашому розпорядженні.
  • Ключові техніки податкового планування.
  • Найбільш поширені проблеми у використанні механізмів податкового планування
Спікер: 
Ірина Педь, д.е.н.
Фінансовий директор МІМ-Київ; доцент; експерт судово-економічної експертизи; заступник голови комітету з оподаткування Асоціації правників України.

17 вересня 2012 р.

Тема: УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ ЯК ЕНЕРГЕТИЧНІ ІМПУЛЬСИ

Питання, що розглядалися:

  • Прийняття рішень як спосіб функціонування керівника. Без рішень менеджмент існує лише у фантазіях начальника.
  • Раціональне та ірраціональне в управлінських рішеннях. Як приймати рішення в умовах невизначеності?
  • Цикл прийняття управлінського рішення і розрив цього циклу як патологія.
  • Інші патології в процесі і формі прийняття рішень. Чому рішення, чітко сформульовані і забезпечені ресурсами, часто не спрацьовують?

Спікер: 

Володимир Банцер, МВА
Доцент кафедри гуманітарного розвитку, МВА, к.психолог.н., організаційний консультант, бізнес-тренер, Член Української асоціації організаційних психологів та психологів праці. Має досвід роботи у бізнесі від маркетолога до директора компанії, працював з такими відомими марками як Mazda, Minolta, Peugeot, Skoda, Saab.

21 травня 2012 р.

Тема: "Управління бізнесом - причини невдач"

Питання, що розглядалися:

  • Управління бізнесом сьогодні: природа невизначеності.
  • Три головних чинника, що згубно впливають на «життя» бізнесу.
  • Завдання управління: як знизити ризики, не знижуючи бізнес-можливості.

Спікер: 

Макс ГОЛЬЦБЕРГ, д.е.н.
Завідувач кафедри бізнес-адміністрування, заслужений економіст України, академік Міжнародної академії менеджменту. Член спеціалізованих вчених рад Науково-дослідного економічного інституту Міністерства економіки України та Інституту економіки та економічного прогнозування НАН України. Автор наукових праць з корпоративного управління, інвестиційного менеджменту, методів та моделей економічних досліджень.

 

7 травня 2012 р.

Тема: "Керування змінами"

Питання, що розглядалися:

  • Що таке зміни?
  • Які фактори породжують потреби у змінах?
  • Побудова цільової ситуації змін.
  • Функціонування і розвиток. Розвиток, як управління зміною режиму функціонування.

Спікер: 

Дмитро КАЗАКОВ, МВА
Запрошений викладач МІМ-Київ. Керуючий партнер групи компаній 5Х, топ-менеджер із 20-річним стажем. Депутат Київської міської ради, член екологічної комісії.
Вища освіта: інженерна, юридична та економічна.

 

17 квітня 2012 р.

Тема: "Практика стратегічного маркетингу"

Питання, що розглядалися:

  • Стратегічний маркетинг в управлінні бізнесом: технологія управління  чи набір інструментів.
  • Як сформувати маркетингову стратегію: з чого почати, на що звертати  увагу.
  • Практика впровадження стратегічних маркетингових рішень; типові  помилки.

Спікер: 

Андрій ДЛІГАЧ, к. е. н.
Викладач МІМ-Київ, доцент.  
Найкращий макетолог України. Засновник і генеральний директор групи компаній Advanter Group.   Навчався в Університеті Алабама в Хантсвілі (США), Вищій школі менеджменту у Варшаві (Польща), NIMA- Голландському інституті маркетингу (Нідерланди). Автор і співавтор 6 підручників та понад 80 публікацій з питань маркетингу, організації бізнесу і міжнародної економіки.

2 квітня 2012 р.

Тема: "Управління фінансами підприемства"

Питання, що розглядалися:

  • Де взяти фінансові ресурси для розвитку бізнесу;
  • Яка гранична вартість фінансових ресурсів;
  • Які найбільш ефективні напрями використання фінансових ресурсів;
  • Скільки власники можуть вилучити з бізнесу, не зашкодивши його подальшому розвитку;
  • Джерела формування фінансових ресурсів бізнесу.

Спікер: 

Ліна ХАСАН-БЕК, к. е. н.

Професор кафедри бізнес-адміністрування Головний радник з питань розвитку ринку капіталів PricewaterhouseCoopers (1995—1996).

Керівник консультативних проектів для іноземних та українських компаній, в тому числі SGN, Gaz de France, Thion Group, банк АВАЛЬ, ВАТ «Укртранснафта», ЗАТ «Полтавакондитер», СП «Агропрогрес» та ін.

 

5 березня 2012 р.

Тема: "Юридичні ризики в системі ризиків українського бізнису"

Питання, що розглядалися:

  • Що таке юридичні ризики?
  • Вплив юридичних ризиків на «безпеку бізнесу».
  • Знаття юридичних ризиків: міфи та реальність.
  • Юридичні ризики при виборі організаційно-правової форми бізнесу.
  • Юридичні ризики про укладенні та/або виконанні господарських договорів.

Спікер: 

Володимир ПОСПОЛІТАК, к. ю. н.

Завідувач кафедрою гуманітарного розвитку МІМ-Київ, кандидат юридичних наук, доцент;

Голова постійно діючого третейського суду СРО «ПАРД»; Член Консультаційно-експертної ради НКЦПФР;

Радник з правових питань Проекту «Реформування фінансової діяльності в сільській місцевості» DGRV (Німецька асоціація Фольксбанків та Райфайзенбанків) та GIZ (Міністерство міжнародної технічної допомоги ФРН)

 

19 березня 2012 р.

Тема: "Податкові ризики і податкове планування"

Питання, що розглядалися:

  • Характеристика податкових ризиків
  • Основні підходи до податкового планування
  • Податкове планування і ухилення від сплати податків
  • Податкове планування доходів бізнесу
  • Податкове планування особистих доходів

Спікер: 

Ірина ПЕДЬ, д.е.н.

фінансовий директор МІМ-Київ;

доктор юридичних наук, доцент;

експерт судово-економічної експертизи;

заступник голови комітету з оподаткування Асоціації правників України.

 

6 лютого 2012 р.

Тема: "Юридичні аспекти маркетингової діятельності"

Питання, що розглядалися:

  • Конкуренція: справедлива та несправедлива.
  • Правове регулювання та можливостідіючого законодавства
  • Плагіат, подробки, look alike.
  • Агресивна реклама
  • Методи боротьби та легітимного використання маркетингових інструментів.
  • Государственные органы - где у них кнопка.

Спікер: 

Олена КОНОВАЛОВА, к. ю. н.

Директор юридичного департаменту Procter & Gamble

Викладач МІМ-Київ

Експерт в області маркетинга та права.

Консалтинг та дослідження: проекти Світового Банку, телекомунікаційна область

Спеціалізовані програми: Trieste University (Італія), University of East England (Велика Британія).

 

20 лютого 2012 р.

Тема: "Практичні аспекти управління асортиментом роздрібної компанії"

Питання, що розглядалися:

  • Фактори успіху у роздрібній торгівлі 

  • Стратегії ціноутворення 

  • Основні етапи управління асортиментом

Спікер: 

Ігор РУБАН, МВА

METRO Cash and Carry Ukraine

Роздрібна мережа COMFY

Група компанії «Фокстрот»

 

16 січня 2012 р.

Тема: «Мотивувати чи стимулювати: два слова для одного поняття чи це щось відмінне?»

Питання, що розглядалися:

  • Мотивація і стимулювання.

  • Як поєднані ці два поняття і в чому вони відмінні одне від одного? 

  • Різноманітність теорій мотивація. Як не заплутатись? 

  • Парадокси мотивації. Передати чи недодати - що краще? 

  • Цінності і мотивація. Як пов'язані ці явища?

Спікер: 

Володимир Банцер, МВА

Доцент кафедри гуманітарного розвитку, МВА, к.психолог.н.

Організаційний консультант, бізнес-тренер.

Член Української асоціації організаційних психологів та психологів праці.

Має досвід роботи у бізнесі від маркетолога до директора компанії, працював з такими відомими марками як Mazda, Minolta, Peugeot, Skoda, Saab.

 

5 грудня 2011 р.

Тема: «Нове у маркетинговх омунікаціях»

Питання, що розглядалися:

  • Які виклики кидає нам зміна комунікаційного середовища?

  • Що таке "зароблені" канали комунікації? 

  • Як задіяти інтернет-інструменти у традиційному комплексі маркетингових комунікацій? 

  • Основа побудови сучасного комплексу комунікацій. 

  • Соціальні мережі: онлайн і оффлайн.

Спікер: 

Олексій ВИНОГРАДОВ, к.е.н

Віце-президент з маркетингу, доцент Бізнес-школи МІМ-Київ, партнер консалтингової групи Netton CG.

Керував маркетинговими проектами у компаніях Priocom, P5 Communications Inc., IDC.

Автор більше 30 публікацій з маркетингу.