Архів за 2014

8 грудня 2014 р.

Тема: «Практичні аспекти брендингу»

Питання, що розглядалися:

1.       За якими критеріями доцільно сегментувати споживачів?

2.       За якими принципами обирати цільові ринки?

3.       Як обирати позиціонування продукту або послуги?

Спікер: 

Олексій Виноградов

Віце-президент МІМ-Київ, доцент кафедри бізнес-адміністрування, к. е. н. Партнер консалтингової групи Advanter Group. Керував маркетинговими проектами у компаніях Priocom, P5 Communications Inc., IDC. Автор понад 20 публікацій з маркетингу. Спеціалізовані програми: Ross School of Business at the University of Michigan (CША); International Management Teachers Academy (Словенія).

 

3 листопада 2014 р.

Тема: «Що мотивує лідерів?»

Лідери відрізняються особливим способом мислення. Їх, здавалося б, цікавить не те, що цікавить інших людей.

Спікер: 

Олександр Сударкін

к.е.н., запрошений викладач МІМ-Київ, консультант та керівник відділу тренінгів та консалтингу Pucelik Consulting Group

 

20 жовтня 2014 р.

Тема: «Інновація бізнес-моделі. Готуйтесь до майбутнього»

Бізнес-модель - це те, що відрізняє Вас від інших, це Ваша унікальність, виражена через взаємозв'язок між самими критичними факторами Вашого успіху. Це основа Вашої конкурентної переваги.

Мільйони організацій по всьому світу використовують цей підхід.

На майстер-класі розглядалося, як користуватися бізнес-моделлю,  щоб систематизувати та внести інновації, а також наочно трансформувати дизайн своїх бізнес-моделей.

Спікер: 

Олена Юзькова

Сертифікований консультант з управління (Certified Management Consultant, CMC), бізнес-коуч, МВА. Віце-Президент Всеукраїнської Асоціації Консультантів з Управління з міжнародних відносин. Віце-Президент Міжнародної Ради Інститутів Управлінського Консультування (ICMCI). Член жюрі Міжнародного Конкурсу консультаційних проектів на здобуття Премії імені Габріеля Аль-Салем. Організаційний розстановник. Генеральний директор компанії "Епоха Інтернаціональної Освіти". Чисельні консалтингові проекти для українських та міжнародних організацій.

 

14 квітня 2014 р.

Тема: «Емоційний інтелект в бізнесі: управління відносинами в колективі»
  • Дослідження вказують на те, що успішні лідери та результативні працівники володіють високим емоційним інтелектом. Це дає їм можливість знаходити спільну мову з різними типами людей і ефективно реагувати на швидкомінливі умови в світі бізнесу.

  • Робота керівників на 90 % складається із взаємодії з підлеглими, їхній успіх безпосередньо залежить від того, як вони впливають на інших людей, інакше кажучи - від рівня їхнього емоційного інтелекту.
  • Лідерство у сучасному світі неможливо без емоційного інтелекту. Але саме цьому можна навчитися.

Учасники майстер-класу зосередили увагу на важливості наявності високого емоційного інтелекту у керівників та його вплив на рівень співпраці та результативності в колективі. Познайомилися з інструментами управління емоційних станів і з інструментами оцінки емоційного інтелекту.

Спікер: 

Таїсія Василишина

консультант з управління, кандидат психологічних наук, MBA, сертифікований коуч та бізнес- тренер, професор відділення "Сучасні технології управління" Української технологічної академії. Спеціалізується в сфері навчання та розвитку керівників віщої та середньої ланки. Експерт в галузях: бізнес-комунікації, психологія управління, лідерство та особиста єфективність керівника. Має дванадцятирічний досвід роботи на ТОП позиціях в міжнародних та вітчизняних компаніях. Реалізує чисельні тренінгові програми та консалтингові проекти для українських та міжнародних компаній. Власник та генеральний директор консалтингової компанії “ТОП АкадеміЯ”.

 

17 березня 2014 р.

Тема: «Операційна ефективність і стратегія»
Питання, що розглядалися:
  • Операційна ефективність як необхідна умова конкурентноздатності.
  • Чому ефективні підприємтсва можуть втрачати прибутковість
  • Як співвідносяться операційна ефективнсть та стратегія
  • Операційна ефективність і українські реалії.

Спікер: 

Вячеслав Покотило

професор кафедри менеджменту та економіки МІМ-Київ, д. ф.-м.н. (математична кібернетика). Член Наглядових рад компаній «Малинська паперова фабрика - Вайдманн» та «АТОН-Групп». Має багаторічний досвід наукової, викладацької та керівної роботи в Українських та іноземних організаціях і компаніях. Автор наукових публікацій присвячених проблемам теорії диференційних ігор, оптимального управління та оцінювання в умовах невизначеності.

 

3 березня 2014 р.

Тема: «Управління ризиками в системах менеджменту, охорони праці та промислової безпеки»

Питання, що розглядалися:

  • Концепція "Небезпечна ситуація - Небезпечна подія - Подія"
  • Синдром "Титаніка"
  • Піраміда "Пригод"
  • Культура охорони праці та промислової безпеки
  • Побудова систем менеджменту охорони праці та промислової безпеки
  • Принципи, структура і процес менеджменту ризиків
  • Міжнародні стандарти в галузі управління ризиками
  • Резонансні катастрофи та аварії

Спікер: 

Віталій Цопа

професор кафедри менеджменту та економіки МІМ-Київ, д.т.н., МВА. Фахівець з розвитку систем менеджменту підприємств і організацій згідно міжнародних стандартів ISO. Має тринадцятирічний досвід роботи керівника операційної діяльності в різних українських та зарубіжних компаніях, різного напрямку бізнесу - виробничого, торговельного та науково-дослідного. Автор понад 100 публікацій з операційного менеджменту та розвитку систем менеджменту. Має міжнародну кваліфікацію аудитора та викладача з систем менеджменту згідно міжнародних стандартів.

 

17 лютого 2014 р.

Тема: «Який стиль переговорів - найкращий?»

Переговори - це не єдиноборства . Вони , швидше, схожі на танці , де дві людини створюють разом щось нове. І так, іноді вони не згодні один з одним. Іноді їх інтереси навіть вступають в пряме протиріччя. Досвідчений парламентер повинен вміти їх вирішувати!

Питання, що розглядалися:

  • Стилі переговорів : жорсткий , гнучкий , заснований на фактах.
  • Зміцнення своїх позицій в переговорах: на чому заснований успіх « жорстких переговірників»?
  • Що робити , якщо в переговорах опонент використовує « жорсткий стиль»?
  • Як натренувати емоційну стійкість: два основні методи.

Спікер: 

Олександр Сударкін

к.е.н., запрошений викладач МІМ-Київ, консультант та керівник відділу тренінгів та консалтингу Pucelik Consulting Group.

 

3 лютого 2014 р.

Тема: «Стратегічне маркетингове планування»
Питання, що розглядалися:
  • Організація процесу планування
  • Зміст маркетингового стратегічного плану: типові помилки
  • Пов'язання ринкових даних із стратегією, що розробляється
  • «Підводні камені» маркетингового планування
  • Взаємозв'язок елементів комплексу маркетингу
  • Аналіз практичних кейсів зі стратегічного маркетингового планування

Спікер: 

Олексій Виноградов

Віце-президент МІМ-Київ, доцент кафедри бізнес-адміністрування, к. е. н. Директор програмPMD "міні-МВА", PMD "маркетинг". Партнер консалтингової групи Advanter Group. Керував маркетинговими проектами у компаніях Priocom, P5 Communications Inc., IDC. Автор понад 20 публікацій з маркетингу.