«Побудова довгострокових довірливих відносин між клієнтом і компанією знаходиться сьогодні на першому плані», – Кир Горшков

Побудова довгострокових довірливих відносин між клієнтом і компанією знаходиться сьогодні на першому плані, вважає експерт з системного інтернет-маркетингу Кир Горшков. 

5 липня разом із Киром ми досліджували тему «Системний інтернет-маркетинг» у МІМ-Київ. Поговорили про те, яким має бути сайт компанії та комунікація з клієнтами в цілому.

Пан Горшков – досвідчений маркетолог, який останні 4 роки присвятив вивченню маркетингу в соціальних медіа. Кир Горшков входить до ТОП-35 кращих маркетологів України за версією Marketing Media Review, працював із такими брендами, як Coca Cola, Panasonic, Tetra Pak, Hyundai, Roshen та ін.

Сайт – це онлайн-платформа компанії, яку неможливо будувати на пустирі, інакше вона не буде ефективною. Сайт потрібно забезпечувати трафіком, і виконання цієї задачі лежить в зоні відповідальності інтернет-маркетингу.

Перш ніж створювати сайт компанії, отримайте зворотній зв'язок від потенційного клієнта. Сайт повинен подобатись покупцеві, а не вам – і бути зручним у використанні з точки зору функціоналу. Тож ідіть і поговоріть з клієнтом!

 «Ми з вами живемо у дивовижні часи. Ніколи раніше не було так складно продати вперше. Але й ніколи не було так просто продати вдруге», – говорить Кир. А тому важливо постійно підтримувати сервіс на одному й тому самому рівні, а краще – перевищувати очікування клієнта. І постійно залишатись із ним на зв’язку, за допомогою соціальних медіа у тому числі.

Фотозвіт