Чергова зустріч на HR-кафе у МІМ-Київ: «Організаційний розвиток. Цінності в житті організації»

17 грудня у бізнес-школі на черговій зустрічі у HR-кафе зустрілись слухачі та гості МІМ-Київ. Запрошеним спікером цього разу виступила Оксана Семенюк, яка вже 17 років керує відділом людських ресурсів корпорації Mondelez International (раніше відомої як Kraft Foods) в Україні. Свою увагу під час зустрічі спікер та слухачі зосередили на організаційній культурі та корпоративних цінностях.

Говорили також про важливість підтримки та посилення екосистеми компанії, як остання впливає на успішність бізнесу та допомагає йому швидко адаптуватись до змін оточуючого середовища.

Оксана розповіла аудиторії про важливі моменти досвіду корпорації Mondelez International, який є унікальним, адже остання зазнала чи не найбільше в історії змін та трансформацій серед публічних компаній. Також спікер зазначила, що HR-спеціаліст грає не останню роль у трансформаційних процесах, адже є агентом-змін або навіть бізнес-радником. І саме тому HR має розумітися на бізнес-процесах, аби його діяльність могла сприяти зростанню бізнесу.

Як зазначила спікер, одним з визначних етапів розвитку корпоративної культури Mondelez стало її перетворення на High Performance Organization (HPO). До останніх відносяться компанії, що забезпечують сталий розвиток бізнесу, постійно інвестують у розвиток працівників, завжди кращі за конкурентів та демонструють високі результати незалежно від зовнішніх факторів.

На відповідне запитання аудиторії «Яким чином перетворити компанію на HPO?» спікер розповіла про всі необхідні складові процесу перетворення, а саме: прозоре управління, раціональна побудова структури, гнучка та ефективна стратегія, і найголовніше – культура та цінності у компанії.

Саме культура організації, за словами пані Семенюк, є ключовим фактором у довгостроковій перспективі розвитку компанії. А фундаментом культури є чітко визначені цінності, місія, амбіції та плани компанії. Тож першим питанням, на яке має дати відповідь компанія «Чому існує ваш бізнес?».

“Роль цінностей в бізнесі настільки важлива, що ними має бути пронизана діяльність компанії. Цінності мають стати «корпоративною Біблією» організації. І тут постає питання «Як транслювати ці цінності, як доносити їх до кожного працівника?». Тому необхідний чіткий механізм відбору та інформування”, - зазначила спікер.

Досвід Mondelez International доводить, що якщо ставити собі складні, проте реалістичні завдання зростати швидше ніж конкуренти, то вже через декілька років ці плани стають реальністю.

Сподіваємось, що знайомство із механізмами змін в організаційній структурі та культурі українського представництва однієї з найбільших світових корпорацій було корисним та надихаючим для студентів та гостей МІМ-Київ.