Місце зустрічі - інтернет. МІМ запрошує випускників та слухачів гуртуватися у соціальних мережах

Чим швидше змінюється навколишній світ, тим активніше нові формати спілкування  доповнюють звичні. МІМ-Київ прийняв рішення про перехід на нові системи гуртування спільноти (на заміну розвитку корпоративної соціальної мережі МІМ-Київ) – а саме – роботу в соціальних мережах Facebook,  LinkedIn, Twitter.  Таке рішення зумовлено глобальною тенденцією активізації спілкування у загальнодоступних соціальних мережах на відміну від корпоративних. 

Facebook

Групи для слухачів

За нашими спостереженнями, саме мережу Facebook МІМвці сьогодні використовують найбільш активно для і формального, й неформального спілкування. Зокрема, не менше половини груп слухачів, що сьогодні проходять навчання у МІМ-Київ, мають свою спеціальну групу у мережі Facebook. Слухачі вважають, що використання такого інструменту дозволяє їм підтримувати зв’язок найзручнішим способом. Декілька груп слухачів постійно підтримують комунікацію у групі, розміщують там запрошення на зустрічі групи, вітають один одного з днем народження, викладають новини про свої досягнення, якими приємно поділитися насамперед з одногрупниками. Адже МІМівські одногрупники – зовсім не те що однокласники з дитинства: історія МІМівської спільноти має приклади, коли серйозні бізнеси починали розвиток саме з «джентльменських домовленостей» між МІМівськими одногрупниками.   

Групи для усіх МІМівців

Головна група просто усіх випускників МІМ-Київ (682 учасників). Участь у групі - ще один спосіб дізнаватися новини спільноти та  спілкуватися з іншими МІМівцями, підтримувати давні зв’язки та будувати нові. Посилання на інтернет-трансляції, гарячі вакансії та інша актуальна інформація теж викладається насамперед у цю групу МІМівської спільноти.   Треба зазначити, що від спаму і несанкціонованої інформації для випускників в цій групі випускники захищені майже «суворою» модерацією. Адміністратори групи просто відмовляють в участі у групі тим учасникам, до яких є будь-які зауваження про спам  хоча б від одного з МІМівців. Адже випускники та слухачів МІМ-Київ в основній масі – дуже зайняті люди, і для того, щоб у учасників групи зберігалася довіра до інформації МІМівьских груп, здійснюються спеціальні заходи.

Окрім того, у Facebook створюються спеціальні групи, присвячені окремим сферам, програмам та подіям – наприклад, група «Маркетинг» (обговорення питань маркетингу та близьких до них) (278учасників), група МІМ-Уікенд (145 учасників, спілкування стосовно щорічних традиційних зустрічей випускників МІМ-Уікенд). І, звичайно, група МІМвців – гравців та прихильників найнеформальнішого майданчику спілкування МІМівців – Мафія-Клубу МІМ-Київ ( 193 учасників).

А от вже отримувати оновлення сторінки МІМ-Київ (1782 «прихильників») - можуть не тільки суворо відібрані МІМівці, але й просто друзі та прихильники МІМ-Київ. Слідкування за сторінкою теж дозволяє бути «у курсі» головних подій МІМ-Київ.

LinkedIn

МІМівці також можуть приєднатися до новоствореної групи спільноти у мережі LinkedIn (55 учасників) та іншої неофіційної групи, створеної кілька років тому випускником МІМ-Київ Андрієм Губінським, МВА 2009 (МІМ-Київ не здійснює  модерацію).

Стосовно ж Twitter – прихильники (без обмежень)  можуть слідкувати за нашими подіями тут (529 "фоловерів")

Отже приєднуйтесь до нас – та до зустрічі у мережі інтернет та на реальних зустрічах!