М-Клуб – місце збору та професійних дискусій МІМівців-маркетологів

3 жовтня 2012 у бізнес-школі МІМ-Київ відбувся перший осінній М-Клуб, в якому МІМівці традиційно обговорили черговий «живий» маркетинговий кейс.

Учасниками зустрічі стали випускники МІМ-Київ різних програм та років – здебільшого випускники PMD Маркетинг, а також ті слухачі та випускники МВА від МІМ-Київ, чия діяльність пов’язана з маркетингом.

Модератором дискусії виступив віце-президент МІМ-Київ з маркетингу, директор програми PMD Маркетинг Олексій Виноградов.

В першій частині учасники зустрічі отримали постановку управлінської задачи від випускниці Олени Потієнко. Олена представила реальний бізнес-кейс діяльності її компанії і запропонувала учасникам обговорити його в групах.

В фокусі обговорення, хоча й під різними ракурсами, було «вічне» питання маркетингу в будь-якій компанії: як підвищити продажі при всіх існуючих обмеженнях.

Олена Потієнко, PMD Маркетинг 2011,  маркетинг-директор МКС: Молочний комбінат Соколівській, авторка кейсу: «Обговорення проблеми було бурхливим, і запропоновані зміни несли глобальний характер для бізнесу. В ході обговорення виникло ряд цікавих тактичних ходів і кілька ідей на майбутнє. Будемо експериментувати й дивитися, за які пропозиції покупці проголосують найбільш активно».

Сергій Болозенко, МВА 2013, заступник директора ТПК Союз-кондитер, керуючий партнер Synergy Group: «Було цікаво попрацювати над кейсом, дізнатися про щось нове. Відвідую клуб регулярно і кожного разу беру для себе щось корисне».

Ольга Ровда, МВА 2011, маркетинг-менеджер Альпен Фарма АГ: «Мені взагалі дуже подобається такий формат, це як гімнастика для мозку - можливість застосувати свій практичний досвід в іншій сфері. Адже закони маркетингу працюють завжди. Перевага клубу в тому, що ти можеш вийти із питанням, з яким вже зайшов у глухий кут, і порефлексувати разом з іншими професіоналами. В результаті може з’явитися рішення, на яке ти, можливо, ніколи б не наважився у реальному бізнес-житті».

Слідкуйте за анонсами наступних зустрічей в групі МІМівських маркетологів у FaceBook

___________________________________________________________________________

М-Клуб – формат зустрічей випускників та слухачів МІМу різних років випуску, що цікавляться питаннями ефективного маркетингу. Поєднує в собі кейс-доповідь одного з учасників і дискусійну роботу в малих групах. Відбувається в МІМ-Київ майже щомісяця.

PMD Маркетинг - середньострокова спеціалізована програма з маркетингу. Започаткована в МІМі у 2006 році. За 6 років існування програми її випускниками стали більш ніж 200 директорів з маркетингу та маркетологів провідних українських та міжнародних компаній. 

Детальніше про програму