Відбувся щорічний форум МІМівської спільноти – МІМ-Уікенд 2015

П’ятий форум спільноти МІМ-Київ МІМ-Уікенд 2015 об’єднав понад 150 учасників – слухачів та випускників МІМу, а також спікерів-експертів з різних сфер. Метою події є створення більш дружньої атмосфери у бізнес-спільноті країни, сприяння особистісному та бізнесовому розвитку випускників школи, а з ними – всієї бізнес-спільноти та економіки України. 

Програма Форуму включала вивчення новітніх трендів у бізнесі та суспільстві; вимог, що ставлять перед учасниками правила гри глобального світу; аналіз сьогоднішньої ситуації в країні та висновків, що може зробити сучасний управлінець і громадянин. Важливою частиною стало також обговорення ресурсів, за допомогою яких український бізнесмен може підживлювати свою надію й віру в Україну та її можливості.

Спікерами Форуму виступили футуролог В.Пекар, методолог А. Валенса, социальный инженер С. Гайдай, соучредитель та генеральний директор «Нова пошта» В. Клімов, тренери та консультанти А.Талашов, Д.Чернявська, О.Марусич, депутат Верховної Ради В.Кривенко, імідж-консультант О.Штогріна та фізіогноміст Л. Золін. Модератором і спікером події став запрошений викладач МІМ-Київ, бізнес-тренер О.Сударкін.

Організатор Форуму, директор зі зв’язків з випускниками МІМ-Київ Дар’я Манжарова: «Чим важче життя у бізнесі – тим важливішою для МІМівців стає можливість спілкування з рівними, обговорення болючих питань виживання та розвитку, а найбільше – можливість побачити перспективи у сьогоднішній ситуації, надихнутися прикладом тих, хто їх знайшов, віднайти у собі те джерело сили й віри, заради яких ми взагалі живемо та працюємо. Адже якщо в тебе є своя спільнота, «плем’я», що тебе підтримує – зробити це точно легше».

Форум давно став міжнародним – щороку у ньому беруть участь МІМівці з різних країн, що приїздять до України спеціально для участі у події. Адже тут біля одного великого вогнища щороку збираються найактивніші представники бізнесу країни – випускники і слухачі школи. Вони активно опановують нові тенденції та підходи, спілкуються, тренуються, беруть участь у запеклих дискусіях, надихаються спілкуванням з каталізаторами змін – лідерами бізнесу, видатними особистостями. Оскільки постійно відкривати для себе нове – важлива риса людини майбутнього. «Бути новим» – під таким гаслом відбувся літній Форум цього року.

Організатори події дякують друзям і партнерам за підтримку проекту: Ігору Щукіну (МВА 1997) і ТМ «Ковбаска БО», Миколі Воробйову (МВА 2013 ) та «Євросувенір», Віталію Карпенку (SE МВА 2009) і «Спец ВІК», Євгенії Розбицькій (PMD 2012) та «Quest Event», а також Денису Хренову, Дмитру Шпакову (МВА 2009), Інзі Панич (PMD 2011) та «САН ІнБев Україна».

Довідка

Міжнародний інститут менеджменту МІМ-Київ – бізнес-школа, що з 1989 року реалізує освітні програми для власників і топ-менеджерів компаній (SE МВА, МВА, PMD). Це також «середовище розвитку» для його випускників, місце зустрічей із лідерами бізнесу та суспільства, пошуку нових ідей, обміну досвідом та клубного спілкування. Спільнота випускників налічує понад 4500 менеджерів та власників бізнесу.

Хроніки Форуму МІМ-уікенд 2015 

Упродовж першого дня учасники в командах взяли участь в активній нетворкінг-сесії, під час якої дізналися про специфіку компаній, хобі та цінності одне одного. Разом з футурологом Валерієм Пекарем МІМівці відкрили для себе 30 головних трендів маркетингу, нові групи споживачів, сфери їхніх потреб та ідеї для ведення сучасного бізнесу.  А з методологом Анною Валенсою розглянули концепцію психологічного віку й мотивацію станів «дитинства», «юності», «дорослості» та «зрілості»; попрактикувалися знаходити ці стани в собі та в інших. Наприкінці вечора до учасників приєдналася президент МІМ-Київ Ірина Тихомирова та привітала присутніх з першим ювілеєм форуму МІМ-Уікенд.

Другий день пройшов максимально насичено. Розпочався він з фотовиставки (ретроспективи попередніх МІМ-Уікендів), яку підготували випускники бізнес-школи й активні учасники МІМ-Уікендів Максим Попельнюх та Олена Кривенко. Після чого МІМівці дискутували  з політтехнологом Сергієм Гайдаєм про життя, політику, закони суспільства, революцій і трансформацій. Учасники обговорили, чому саме так відбуваються останні події в Україні (на прикладі розвитку Французької революції) та спробували передбачити подальші зміни в нашому житті.

Також аудиторія ознайомилася з кількома принципами емоційно-когнітивного посередництва від Андрія Талашова. Зокрема, розглянули модель з транзактного аналізу «дитина-дорослий-батько» та потренувалися використовувати її в бізнес-переговорах. А з громадським діячем Віктором Кривенком учасники обговорили специфіку економічної боротьби в світі; слабкі та сильні сторони нашої держави у гонці за ресурсами, ринками збуту, людським капіталом та інвестиціями; куди управлінцям сьогодні потрібно направити енергію для розвитку бізнесу.

Пізніше Олександр Сударкін презентував учасникам зручну структуру для підготовки коротких презентацій, яку вони одразу випробували на ефективність у невеликих командах. А HRM консультант Діана Чернявська розкрила, чого насправді хочуть співробітники та як про це дізнатися управлінцю.  

Цікавою також стала дискусія зі співзасновником «Нової пошти» В’ячеславом Клімовим, що розповів учасникам про еволюцію своєї компанії за аналогією розвитку людини. Так учасники дізналися про «закулісну частину» цього успішного бізнесу та випробовування, які довелося пройти його засновникам: як впливала на компанію «хвороба росту» та яким чином її вилікували; як будували структуру й чому зрозуміли, що чітка місія – важлива складова сьогоднішнього бізнесу; а також як планують розвивати надсучасну інтернет-доставку в Україні.

Наприкінці другого дня учасники взяли участь у командному квесті, завершальною частиною якого стало творче завдання – спільна побудова величезного «МІМівського міста», з винахідливими спорудами висотою майже в людський зріст. Після чого МІМівців традиційно зібрало тепло великого багаття, навколо якого учасники спілкувалися у форматі «без піджаків», зі співами, душевними спогадами та іграми до світанку.

Третій день заходу відкрила бізнес-тренер Оксана Марусич з презентацією «Сила особистого бренду». Спікер поділилася історією власної самореалізації, розповіла про деструктори, що перешкоджають нам розвиватися та відкрила секрети, які допомагають успішно пройти «тернистий шлях» до себе.

Гарним доповненням до теми саморозвитку став виступ експерта з іміджу Олени Штогріної, з якого МІМівці дізналися, що потрібно одягати на першу зустріч, щоб скласти правильне враження про себе в бізнесі та в особистому житті. Після чого фізіогноміст Леонід Золін продемонстрував учасникам, як не стиль, а лише обличчя людини може розказати про неї все; поділився інструментами такого «зчитування» інформації та секретами, які допомагають змінити власний характер. 

Наприкінці події команди презентували авторські казки, присвячені цьогорічному МІМ-Уікенду та визначили найяскравіших зірок, що отримали на згадку пам’ятні футболки. Форум МІМ-Уікенд 2015 урочисто завершився, та отримані цінні знання і знайомства, яскраві емоції й теплі спогади ще довго будуть гріти кожного учасника. Аж до наступного МІМ-Уікенду 2016.

ФОТО-ЗВІТ (день 1)

ФОТО-ЗВІТ (день 2) 

ФОТО-ЗВІТ (день 3)

Відео МІМ-Уікенд 2015