В МІМ-Київ обговорювали питання продажів через привабливість

26 березня МІМівці їх колеги, друзі та гості бізнес-школи в черговий раз зібралися у дружньому колі для обговорення актуального питання продажів. Захід відбувся в рамках традиційного формату «Технології управління 2.0».

Цього разу спікерами зустрічі стали Пітер Вітезі - спеціаліст з поведінкової аналітики, ведення переговорів і прийняття рішень, засновник і керівник компанії ActіonLab, що працює в Угорщині, Сінгапурі, Польщі й Австрії та Олена Юзькова - викладач та випускниця МІМ-Київ (МВА 2006), генеральний директор компанії Епоха Інтернаціональної Освіти.

В рамках заходу учасники дізналися про новий підхід в торгівлі -продажі через привабливість. На початку зустрічі МІМівці та гості вчилися презентувати себе, виконуючи прості вправи. Учасники ділилися на групи дискутували один з одним, а також згадували ситуації зі свого життя, коли потрібно було бути максимально привабливим і харизматичним.

Разом зі спікерами учасники розглянули 3 форми поведінки, які допомагають продавцеві бути привабливим.

 Перша форма асоціюється у спікера з полум'ям – це позитивна, ініціативна і наполеглива людина, яка своєю енергією може запалити іншу людину. Але бути лише полум'ям недостатньо. Друга форма поведінки – це ефект примари. Людина з такою поведінкою не реагує на навколишні збудники, несприятлива до негативу і зібрана. Поведінка полум'я і поведінка примари можуть зробити людину харизматичною. Остання, найяскравіша форма поведінки - свобода або вільна людина. Пітер Вітезі зазначив, що саме ця частина викликає в інших людей дискомфорт.  Люди «свобода» мають вільну думку, провокують інших, а також активно діють, бо впевнені в своїй правоті.

Людина, яка рівномірно поєднує в собі три речі: полум'я, привид та свобода харизматична і приваблива, вона найчастіше з легкістю обходить захисну реакцію покупця, і про таку людину можна сказати, що це продавець ХХІ сторіччя.

Інформація викликала велику зацікавленість з боку аудиторії.  Ще довго після закінчення відведеного часу учасники спілкувалися зі спікерами, ставили запитання і ділилися своїми враж