Сергій Коваленко розповів МІМівцям про роботу з каналами продажів

Випускник МІМ-Київ Сергій Коваленко, Директор з маркетингу та продажів ЗІП, провів практик-сесію для слухачів програми PMD Маркетинг. Під час зустрічі учасники розглядали питання розподілу на канали продажів, побудову їх роботи та систему оплати праці.

Зокрема, спікер розповів, як та чому сьогодні зменшується важливість диференціації за продуктом і які наслідки для ринку це може мати, а також чому натомість зростає роль диференціації за послугами. Спікер показав можливі шляхи та засоби розвитку такої диференціації на прикладі ЗІП та його унікальної організаційної системи.

Довідка

Сергій Коваленко

Професійний маркетолог з досвідом роботи в сфері маркетингу більше 10 років. Спеціалізація: розробка й впровадження маркетингових стратегій, систем продажів/дистрибуції. Володар «золота» EFFІ-2010 (найбільша нагорода в галузі маркетингових комунікацій). Випускник програми PMD Маркетинг МІМ-Київ 2008 року.

Компанія ЗІП

Лідер ринку України за обсягами виробництва лакофарбової продукції. Входить у п'ятірку найбільших лакофарбових компаній СНД. Має власну дистрибуторську мережу, що включає в себе 32 філії. У портфель брендів входять торгові марки TRІORA, Зебра, Мальва, Fіxator, Реальна економія, MІXOR.

Засновником і директором з розвитку компанії ЗІП є випускник МІМ-Київ SE MBA 2011 та учасник програми DBA Олег Захорольський.

Про програму  PMD Маркетинг

Про програму  SEМВА 

Про програму DBA