Конгрес МІМ-Київ 2014

Вперше Конгрес МІМ-Київ 2014

Новий світ, нова країна, нові ми 

Дати – 19-20 грудня, два повних дня та нетворкінг - сессії ввечері

Місце – МІМ-Київ

Мета – Створити новий простір спілкування спільноти МІМ-Київ, обговорення ситуації в Україні та її можливостей.

Тематики

  • Долаючи турбулентність, якої світ ще не бачив
  • Чого чекати від економіки, геополітики, до чого і як готуватися, які нові люди, ідеі та підходи будуть працювати завтра?
  • Тренди економіки, соціуму, споживчої культури.

Учасники – представники спільноти МІМ-Київ, насамперед випускники та слухачі.

Під час конгресу будуть працювати двіа паралельних майданчика, на одному з яких будуть спікери за дискусії, а на іншому – воркшопи та консультації з міжнародної кар'єри для управлінців. Експерти – представники європейської кар’єрної агенції.

Вартість участі (у вартість включено 2 фуршети, 2 обіда, 4 кави-брейка)

Дата оплати рахункуДля МІМівцівДля гостей
13 грудня - 18 грудня 2290 грн 2600 грн
Оплата на місці 2600 грн 3000 грн

На Конгресі Ви зможете:

Оновити знання, познайомитися з новими тенденціями та ідеями;

  • "Звірити годинники" оновити свої уявлення та сценарії 
  • у спілкуванні з лідерами бізнесу та експертами;
  • Висловити свою пошану улюбленим викладачам
  • Зустрітися зі старими друзями та отримати нові корисні контакти в унікальному МІМівському середовищі;
  • Зібрати та побачитися зі своїми МІМівськими одногрупниками (як давно ви збиралися разом)?
  • Відвідати майстер-класи та отримати індивідуальну кар'єрну консультацію (кількість учасників обмежено) від європейського кар'єрного агентства CareerAngels;
  • Зануритися у надихаючу атмосферу МІМівської спільноти, переключитися на час від постійного стресу, у якому ми всі, на жаль, перебуваємо уже багато місяців..

РЕЄСТРАЦІЯ (після реєстрації на указану Вами пошту надійде рахунок для оплати)

Програма Конгресу МІМ-Київ (оновлена)

1. Стисла програма майданчика Міжнародний кар’єрний розвиток (ауд 307)

за участю міжнародних кар’єрних експертів з європейської агенції Career Angels:

1. Міжнародні тренди, сучасний ринок праці й вимоги до менеджерів: фокус на Європі.
2. Українські менеджери на міжнародному ринку. Акцент на перешкодах, дискримінації, типових помилках і т.п.
3. Технологія пошуку роботи - методологія, процес, максимально практичні аспекти.

Детальну довідку про компанію та експертів дивіться нижче.

Подробиці учасники отримають найближчим часом.

2. Програма пленарного майданчика (ауд 506)

Віктор Пинзеник

Міністр фінансів і віце-прем'єр кількох урядів України, Народний депутат України 7-ми скликань. На думку спостерігачів, Пинзеник входить до числа кращих економістів України.

Доктор економічних наук, професор. У 1975 р закінчив Львівський державний університет ім. І.Франка, економічний факультет, економіст, у 1979 р. - аспірантуру там же, у 1989 р - докторантуру Московського державного університету ім. М.В.Ломоносова.

Кандидатська дисертація "Економічні проблеми стимулювання підвищення рівня якості продукції (на матеріалах підприємств машинобудівної промисловості)" (Львівський політехнічний інститут), докторська дисертація "Ціни у механізмі управління якістю машинобудівної продукції виробничо-технічного призначення" (Московський державний університет). 

Дмитро Качуровський (МВА, 1999)

Президент Федерації плавання України, член виконавчого комітету Національного олімпійського комітету України (НОК).  Директор спортивних споруд Спортивного комплексу «Метеор» ДП «ВО Південний машинобудівний завод ім. О.М. Макарова». Попередній досвід - з 1997 по 1999 – завідуючий сектором зі спортивної роботи Спортивного комплексу «Метеор», директор Палацу водних видів спорту «Метеор», до цього – старший тренер-викладач. Закінчив Дніпропетровський державний інститут фізичної культури, бізнес-школу МІМ-Київ, Drexel University (Пенсільванія, США), де здобув ступінь магістра за програмою «Спортивний менеджмент» (M.S. in Sport Management). Кандидат наук з фізичного виховання та спорту. У 2000 р. був  головним суддею з плавання на Параолімпійських іграх у Сіднеї. 

Денис Довгополий (МВА 2000)

Тема виступу: Як   війна   вплинула   на   інвестиційну  привабливість  українського технологічного бізнесу. Нові виклики та можливості

Один із найактивніших діячів української стартап-спільноти. Засновник першого в Уанеті стартап-акселератору GrowthUP, спів-організатор Startup Crash Test, один із ініціаторів найбільшої в Україні й Східній Європі конференції для інвесторів та підприємців ІDCEE, організатор щорічного Рейтингу Українських Стартапів. BVU Group, керуючим партнером якої він є, об'єднала в собі компанії й проекти, які працюють у сфері ІT, з метою побудувати стійку екосистему технологічного бізнесу в Україні. Експерти називають Дениса "організатором і драйвером стартап-руху", а також відзначають його заслуги з підвищення інвестиційної привабливості українських компаній. Випускник програми МВА МІМ-Київ 2000 року, регулярний гест-спікер навчальних програм та заходів спільноти МІМ-Київ.

Влад Троїцький

Відомий режисер, меценат, бізнесмен. У 1994 році заснував Київський Центр Сучасного мистецтва "Дах". Пан Троїцький є художнім керівником і продюсером етно-хаос гурту "ДахаБраха". Влад Троїцький є також ініціатором і директором фестивалю сучасного мистецтва "ГогольFest". Фестиваль стартував у 2007-му. ГогольFest – унікальний культурний продукт. Його учасниками стали відомі українські та зарубіжні митці. Фестиваль поєднав у собі сучасний живопис, відеоарт, театр, кіно, фотографію, танець, літературу, музику, а також освітні семінари та майстер-класи. І став своєрідною візиткою України у світі. 

Сергій Гайдай

Фахівець з соціального інжинірингу. Провів і брав участь більш ніж в 50- ти виборчих і політичних компаніях, від місцевих до загальнонаціональних. Є власником і директором зі стратегічного планування соціально-інжинірингового агентства " Гайдай.Ком".

Оксана Марусич

Тема виступу: Сила особистого бренду

Сертифікований бізнес- тренер, сертифікований коуч (ІCF), експерт з сервісу. Освіта: Міжнародний Эріксоновский Університет, Канада, Сертифікаційна програма "Наука й мистецтво трансформаційного коучингу", Київський національний економічний університет, Українська  фінансово-банківська школа - магістр фінансового менеджменту. Вища школа економіки й ділової адміністрації - фінанси та кредит, бакалавр банківського менеджменту. Міжнародний інститут бізнесу.  Оцінка землі та нерухомості. Додаткова освіта: низка міжнародних конференцій, тренінгів й семінарів у Росії, Україні.  Професійна спеціалізація: комунікативні навички, орієнтація на якісне обслуговування клієнтів, продажі, переговірний процес, мистецтво презентації. Більше інформації. У 2014 році отримала звання найзатребуванішого спікера в Україні.

Анна Підгoрна  

Тема виступу: Ще раз про ключові навички управлінця Нового часу

HR консультант, тренер, фасилитатор.  За плечима Анни - 14 років на чолі функції керування персоналом таких компаній як "Голден Телекому", фармацевтична корпорація "Артеріум", Креді Агріколь Банк, страхова компанія Оранта Життя, ТОВ "Майкрософт Україна". За рейтингом Інвест- Газети 2013 г. Анна увійшла до 50 кращих HR- Директорів України й стала переможцем у номінації "Стратегічний партнер". Анна - власник міжнародної сертифікації GRP в області винагороди, сертифікований MBTІ коуч, викладач HR курсів на програмах MA і MBA українських бізнес шкіл.В 2014 році Анна заснувала консалтингову компанію HR Unіverse, спеціалізацією якої є проведення тренінгів по особистій і командній ефективності, фасилітация стратегічних сесій, а також консалтинг в області управління ефективністю, винагородою й керування талантами.

Олена Юзькова

Викладач та випускниця МІМ-Київ (МВА 2006), віце-президент із міжнародних зв'язків ІMC-Ukraіne, віце-президент Міжнародної ради асоціацій консультантів з управління ІCMCІ, генеральний директор компанії Епоха Інтернаціональної Освіти. Досвід створення та управління власним бізнесом – 12 років. Бізнес-тренер, сертифікований консультант із управління (Certіfіed Management Consultant – Амстердамський стандарт), сертифікований коуч (Міжнародний Еріксонівський університет) Детальніше

Катерина Костерева

Тема виступу: Як змінюється бізнес сьогодні, щоб випереджати очікування клієнтів у 2015?

Керуючий партнер групи компаній Terrasoft, випускниця МІМ-Київ (MBA 2000, DBA). У сфері професійної відповідальності — стратегія розвитку бізнесу, взаємовідносини з клієнтами та партнерами, комерційні питання, управління персоналом. Катерина Костерева також є автором статей і тренінгів зі створення клієнтоорієнтованої компанії, управління персоналом та розвитку лідерських навичок. Неодноразово отримувала престижні премії у сфері інформаційних технологій та управління.  

В'ячеслав Гомонай 

Тема виступу: Безпека бізнесу у складні часи

Адвокат, президент АТ «Всеукраїнське адвокатське об'єднання «Альянс», спеціалізується на захисті інтересів підприємств від неправомірних дій контролюючих і правоохоронних органів, розробив низку інноваційних моделей правового захисту на підприємствах України.

Тетяна Жданова

Тема виступу: Маркетинг воєнного часу

Фахівець з брендингу, власник агентства корпоративного брендинга "Brandhouse", член команди "WіkіCіtyNomіca", відомої проектами брендинга міст, галузевими й національними форсайтами, підтримкою проекту "Нова Країна". Керівник робочої групи проекту "Туристичний бренд України" (за замовленням ДержТуризмКурорта), спікер конференцій по брендингу, маркетингу й підприємництву в Україні, Росії, Білорусі, Молдові й Казахстані, член журі міжнародних фестивалів, автор публікацій на теми корпоративного, персонального й територіального брендингу, маркетингу, менеджменту, психології, дизайну, сторітеллінгу. Запрошений викладач "Київської бізнес-школи" (курс "брендинг"), спікер TEDx.

Ярослав Ведмідь

Тема виступу: Цифрова стратегія - чому більше не вийде "як раніше" або про смерть традиційного маркетингу

Засновник Postmen. У комунікаціях з 1999 року, до цього був журналістом і редактором в «ІнвестГазеті».
Після журналістики працював в PR-підрозділі НАК “Нафтогаз України”, а на початку 2000х в PR-агенціях Прайм-Тайм/PRT, Агенція Гуманітарних Технологій/АГТ, Агенція соціального проектування/АСП. Власний бізнес вкомунікаціях розпочав у 2003 році з заснування PR-агенції MTI Consulting, що реалізовала близько 100 проектів длябільше 40 клієнтів. З 2007 року навколо PR-агентства створив групу компаній, до якої входять Infocity, event-агентство Tri.O і агентство маркетингових комунікацій ClanSoprano. У 2011 стає співзасновником цифрового агентства PlusOne DA.  У 2013 році запустив цифрову агенцію Postmen. яка доекспертизи в комунікаціях і соціальних мережах додала рекламні інструменти Google і Yandex, дизайн і відео-продакшн тавеб-девелопмент. Postmen пропонує клієнтам цілісні маркетингові рішення, орієнтовані на бізнес-задачі: продажі, контакти, брендинг. На роботу наймає виключно людей молодше 25 років, які володіють музичними інструментами. Запрошує до співпраці тих, кому є чому вчитися і хто має жагу до пізнання світу і себе. Вважається засновником громадянської ініціативи"Помаранчева стрічка" у 2004, що сприяла виникненню бренду "Помаранчева революція".Інвестує в інтернет-бізнеси ібере участь вмережевих культурних ігромадських проектах. Захоплюється сноубордингом, фотографією, колекціонуванням фото-книг і пропаганди. Готується до участі в Ironman Coppenhagen 2015.

Олександр Сударкін

Підхід Touchpoints. Як зробити свою компанію незабутньою

Швидкість прийняття рішень у сучасному світі росте. Де логіка, де зважені, обмірковані кроки? Всі або дуже багато покупок відбуваються за правилами, які маркетологи колись визначили як "імпульсивні". Рішення приймається засекунду:побачив товар, дістав кредитку, хоп – й покупка відбулася.

"Touchpoints" («точки касания») - технологія, що дозволить вам підвищити кількість позитивних емоцій, які ваш клієнт отримує від взаємодії з вашою компанією, продуктом, співробітником. Така робота, проведена за певною технологією, допомагає вам отримати перевагу конкурентній боротьбі, де часто перемагає не логіка, а враження.

Ми обговоримо те, як вибрати " Touchpoints" компанії,що будуть важливими для ваших клієнтів!


Майданчик Career Angels (паралельно з конференц-залом два дні у аудиторії 307)

Career Angels - мiжнародна компанiя, що надає iндивiдуальнi послуги, пов'язанi з розвитком кар'єри, менеджерам та директорам: вiд пiдготовки iдеального CV до пошуку контактiв; вiд встановлення контактiв з найкращими хедхантерами до iнтерв'ю-симуляцiй та проведення центрiв оцiнки та розвитку; вiд особистого брендингу до кар'єрного коучингу.
www.careerangels.euhttp://blog.careerangels.eu/

 

Валерія Лебедева

Career Angel

Досвiд роботи в менеджмент-консалтинговiй компанii з 1996, з оцiнкою персоналу - з 2001, у Executive Search - з 2004. Консультує з питань розвитку кар'єри з 2013. Працює в компанії з 2013 року, супроводжує менеджерiв та директорiв в процесi змiни мiсця роботи. До переїзду до Європи брала активну участь у житті HR-індустрії України: Голова HR-комiтету Європейськоi Бiзнес-Асоцiацii (2007 - 2011), Член Правлiння HR-комiтету Європейськоi Бiзнес-Асоцiацii (2001 - 2012).

Ключові експертні компетенції:

  • Визначення iдеального мiсця роботи, коучинг;
  • Створення iдеального резюме, портфолiо проектiв;
  • Визначення списку компанiй та хедхантерiв, яким варто надсилати резюме;
  • Написання супровiдних документiв;
  • Аутсорсинг процесу переписки з потенцiйними роботодавцями та хедхантерами;
  • Пiдготовка до проходження iнтерв'ю;
  • Перевiрка рекомендацiй;
  • Створення онлайн-профiлiв;
  • Пошук контактiв, пiдготовка iнформацii про компанiю перед iнтерв'ю та iн.

Найбільш корисним спілкування з Валерією може бути для директорiв та менеджерiв, якi розпочинають або планують розпочати процес пошуку нового мiсця роботи.

Сандра Біхл

Career Angel

Сандра почала свою міжнародну кар'єру у хедхантингу у червні 2002 року в Будапешті, Угорщина, в TMP Worldwide (зараз Hudson). Вона працювала з позиціями керівників в Центральній і Східній Європі, базуючись в Угорщині та Польщі. У червні 2010 року після перерви у хедхантингу на два роки (у цей час вона займалася продажами й маркетингом в Латинській Америці), Сандра вирішила, не змінюючи сфери, змінити свою позицію – стати «третьою стороною» процесу найму на роботу, тобто зайнятися підтримкою керівників в процесі пошуку ними роботи. Сандра вільно володіє англійською, польською, німецькою та іспанською мовами. Вона також розмовляє португальською та французькою.

Кар’єрні консультації учасників (входять до вартості участі, але їх кількість обмежена, зверніть на це увагу, будь ласка): тривалість - 30 хвилин, стислий аналіз резюме (зміст, формат, напрями вдосконалення). Для подання заявки на участь у консультації, будь ласка, зробіть відповідну помітку під час попередньої електронної реєстрації на подію.

З питаннями щодо косультації пишіть нам alumni@mim.kiev.ua  


 

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)