Майстерні бізнесу: 24.11.10. Управління продажами

Управління продажами від МІМ-Київ: Про багатство на Майстернях бізнесу.

Успішні продажі та нестандартні шляхи їхнього нарощування перебували у центрі уваги більш ніж 120-ти учасників МІМівських Майстерень бізнесу  24 листопада 2010 року. Тема зустрічі сьогодні актуальна як ніколи: із поступовою стабілізацією економіки та бізнесів зокрема керівники та власники почали замислюватися  над нарощуванням фінансового потоку. В цьому контексті продажі із бізнес-процесу перетворюються на «індикатор» успішності його власника. Про подвоєння продажів у короткі терміни та з мінімальними втратами говорив у першій частині листопадових Майстерень бізнесу Валентин Перція, генеральний директор BrandAid та співвласник компанії Optimaza. На різноманітних прикладах – від лікарської практики до військових прийомів – спікер пояснив механізми роботи із сейлз-менеджерами та навів найпоширеніші помилки у побудові системи продажів. Після такої «теорії» практика має бути на відмінному рівні – і цю практику на прикладі стратегії поведінки на ринку подав МІМівець Сергій Коваленко, директор з маркетингу компанії ЗІП (власник ТМ TRIORA, ЗЕБРА). Розширення частки на ринку за допомогою створення конкуренції для самих себе – реальний кейс із сьогодення, поданий Сергієм на обговорення гостям Майстерень. Під час роботи в групах учасники шукали оптимальну систему мотивації у продажах.  Цікаво, що  саме ця, комунікативна частина містила найбільше нетривіальних думок та порад листопадових Майстерень.

Фоторепортаж

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)