Майстерні бізнесу: 17.02.10.Навіщо бізнесу ім'я та про нову фінансову ідею

Про неймінг ми в Майстернях бізнесу хотіли поговорити давно. І говорили спочатку просто у форумі Майстерень на соціальній мережі. А незабаром вже й у реальності, із залученням эксперта - спеціалізованої компанії BrandAіd Ukraіne. Ми запросили в МІМ  на Майстерні Лілію Мамлєєву, Управляючого директора BrandAіd Ukraіne і по сумісництву випускницюМІМу 2005 року. Спочатку Лілія розповіла про загальні принципи неймінгуй про те, як створювати назви власноруч. А потім у вигляді практичної вправи запропонувала присутнім мозковий штурм. Завданням штурму було - підібрати назву для соціальної мережі МІМ- Київ. Спочатку МІМівці разом описали основні характеристики бренду та цілі спільнотиМІМ-Київ. А потім після коротких роздумів присутні висували свої варіанти. Нам всім іноді корисно вирішувати незвичайні завдання, і аудиторія не на жарт захопилася творчістю.. Але, вислухавши наші варіанти,Лілія відкрила нам один із профі-секретів: перші (зазвичай очевидні) ідеї краще відразу викинути. І лише післяцього почати працювати над ім'ям уже дійсно серйозно...

Так що головні висновки: МІМівськійсоціальної мережі потрібнасвоя унікальна назва. І створити цюназву- відповідальнезавдання, якеми з вами, любі МІМівці,можемо успішно вирішити разом.  Наприкінці  зустрічі Лілію оточили випускники, просячи в неї ради й експертизи. І треба сказати, у демократичній атмосфері МІМу, серед своїх, Лілія Мамлєєва дійсно була відкритою йщедроюна експертизу, за що ми їй щиро вдячні.  

Потім була перерва для корисних знайомств, яка довела: мистецтву знайомитися нам ще вчитися та вчитися. Після перерви з короткою доповіддю виступив Павло Ружицький, Директор Фінком Есет Менеджмент, випускник МІМу 2009

Павло розповів МІМівській аудиторії про новий фінансовий інструмент- послугу, що він впроваджує в себе в компанії. Його виступ був виразним, конкретним, коротким і відвертим. І зворотний зв'язок від МІМівцівне змусивсебе чекати. Перші "думки по темі" з’явилися в залі ще під час виступу доповідача. Компетентність, глибина й широта фінансової експертизи з боку випускників здивувала, здається, навіть їх самих. Питання спікеруставилися гострі тапровокативні. Вочевидь було,що МІМівціволодіють темою дуже серйозно і їм що називається "палець у рот не клади". Зате й свого роду " краш-тест" для нового продукту вийшов дуже живим і по-справжньому ефективним. Мабуть, тому саме в бізнес-спільнотах – справжніх «середовищах розвитку» сьогодні і народжуються найефективніші бізнес-ідеї.  Хто наступний? Ви?

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)