Майстерні бізнесу: 14.09.11. Сучасні тренди інфографіки

У Бізнес-школі МІМ-Київ пройшли Майстерні бізнесу щодо сучасних трендів інфографіки

14 вересня у МІМ-Київ відбулися чергові Майстерні бізнесу, які відкрили новий сезон заходів для МІМівської спільноти. Цього разу темою стали сучасні тренди візуалізації інформації.

Дзвенислава Новаківська, Керуюча компанії «Фанк і Консалтинг», розповіла про головні тренди візуалізації інформації. Зокрема, учасники дізнались, як за допомогою візуалізації можна вкласти півсотні сторінок в одну. За словами пані Новаківської, головне при цьому – відкинути зайве, максимально замінити слова картинкою та залишити тільки ключові позначення.

І хоча асоціації до слів у кожного – різні, якісна інфографіка не залишає байдужим нікого. За словами спікера, головну ідею повідомлення відображає гарно підібрана метафора. І знайти останню – означає зробити половину дизайнерської роботи. Як один з прикладів, спікер показала інфографіку, яка через «відкушування» від цілого яблука того чи іншого збору яскраво демонструє, що зрештою у нас на руках залишається лише недогризок.

У свою чергу Андрій Білей, дизайнер бізнес-графіки агентства Clan Soprano, продемонстрував головні помилки окремих зразків вітчизняних та світових інфографік. І зазначив, що погана візуалізація – як поганий ребус, який ніхто не розуміє. На думку спікера, гарним прикладом останньої є карта київського метрополітену.

Також пан Білей розповів про те, як створити якісний дизайн і що для цього потрібно.  За словами спікера, головний критерій гарної візуалізації – це простота. При цьому одна картинка має відповідати лише за одну ключову ідею. Спікер також зазначив, що гарною візуалізацією є та, яку можна зрозуміти без тексту. І вона не просто привертає увагу, а запам’ятовується на все життя.

На завершення зустрічі, пані Новаківська зазначила, що просту інфографіку може створити не лише дизайнер і розповіла про те, як її можна використовувати у щоденних бізнес-справах. Та візуалізація інформації може стати як мистецтвом, так і нікому не зрозумілою головоломкою. Тож, за словами пана Білея, краще передати текст простими тезами у випадку, коли його неможливо перевести в якісний малюнок.

Фоторепортаж зустрічі

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)