Майстерні бізнесу: 4.07.12. Зробити компанію унікальною: два шляхи розвитку подій

У МІМ-Київ пройшли Майстерні бізнесу, присвячені створенню унікальності компанії

4 липня в Бізнес-школі МІМ-Київ відбулися чергові Майстерні бізнесу. Цього разу темою заходу стала «унікальність» компанії та способи її досягнення.

У рамках заходу учасники обговорювали те, як створити особливу цінність продукту та забезпечити компанії постійне зростання. Керуючий партнер групи компаній Terrasoft Катерина Костерева розповіла про успішні приклади розвитку унікальних компаній зі всього світу й поділилася власним досвідом та інструментами створення унікальної ринкової пропозиції. Спікер також виділила певні критерії, які допомагають оцінити життєздатність нових ідей.

За словами пані Костеревої, 10 років тому компанії-піонери орієнтувались на створення унікальних товарів. Сьогодні ж настав час унікального сервісу. Ось чому створення унікальної цінності компанії може відбуватися двома шляхами. Перший базується на активному вивченні потреб споживачів та постійному удосконаленні сервісу й продукту. Його конкурентна перевага – надання споживачу особливого досвіду взаємодії з брендом. Другий – найскладніший для компаній – шлях невизначеності, де вивчення сучасних трендів та створення інноваційних ідей випереджає саму появу потреб.

За традицією Майстерень, наприкінці вечора аудиторія розділилася на команди й потренувалася в знаходженні унікальної цінності своїх компаній. Під час спільних дискусій та презентацій результатів народилося кілька ефективних ідей. І, можливо, саме з   МІМівських Майстерень для частини учасників розпочнеться новий шлях до унікальності власного бізнесу.

Андрій Озейчук, випускник МІМ-Київ (MBA 2010), директор департаменту проектних продажів Рууккі Україна:

«Під час презентації я знайшов для себе кілька корисних ідей для створення нових моделей унікальності. Почув питання, які зможу використовувати в якості інструментів для роботи з потребами споживачів. Також було корисно отримати певний «конденсат» із сучасних теорій, почути від експерта про тенденції зі створення особливої цінності продукту. Зрештою, приємно було трохи відірватися від робочої рутини та розширити власний кругозір».

Фотографії з зустрічі можна переглянути тут.

 

 

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)