Ірина Моржова та Тетяна Жданова. Культура організації, її проекції на маркетинг та HR

                                    

Тема: Культура організації, її проекції на маркетинг та HR

Дата проведення : 7 квітня,четвер,19.00

Формат проведення: відкритий (попередня РЕЄСТРАЦІЯ за посиланням обов’язкова). “Лабораторія”. Мета досліду сформульована в традиціях Шредінгера - "вийти за рамки професії, залишаючись в ній".                                                                                         

Місце: бізнес-школа МІМ-Київ – вул. Шулявська10/12

Учасники досліду: маркетологи та HR.

 

Довідка про спікерів

Ірина Моржова - власник компанії організаційного та HR-консалтингу «Morzhova & Partners», СМС - Консультант з управління, Амстердамський стандарт, Коуч перших осіб і Трансформації організацій (WAPP,WIAP Germany), автор і ведуча курсу для власників, топів і HR «HR-інтенсив.Learning by doing», HRD Executive search consultant, викладач «Школи консультантів з управління» від IMC-Ukraine.

Тетяна Жданова - власник агентства корпоративного брендингу «Brandhouse», член команди «WikiCityNomica», керівник робочої групи проекту «Туристичний бренд України» (2013-2014), координатор проекту «Нова міфологія України», автор курсу «Сенс життя і його маркетинг».Спікер розвиваючих подій «МІМ-Київ», спікер TEDx.Бізнес-Школа МІМ-Київ

 

Довідка про МІМ-Київ

(Міжнародний інститут менеджменту) – лідер бізнес-освіти в Україні. Готує керівників вищої та середньої ланки на програмах SE МВА, МВА, PMD.За 26 років МІМ-Київ випустив більше 5000 менеджерів, що працюють у багатьох країнах світу. Школа також відома як «середовище розвитку»: у розвиваючих заходах її спільноти щорічно беруть участь не менше 1500 учасників.  

 

Додатково

Захід 7 квітня є першим експериментальним заходом, метою якого є поставити цілі та випробувати методологію, за якою буде досліджена можливість сінергії HR  та маркетингових практик.Більш детально зануритися у тему ми зможемо на дослідницьких сесіях 21 та 22 квітня. 

На них ми розглянемо цю сінергію з боку HR (21 квітня): HR для завдань маркетологів: цінності і корпоративна культура. HR-бренд: всередині і зовні. «Дружба» структури і культури. Залученість і ефективність від цінностей. Класичний HR-коктейль в роботі маркетолога. 

А також навпаки – з боку маркетингу (22 квітня):Маркетинг для завдань HR: цінності і соціальні групи. Позиціонування. Продуктова, цінова, комунікативна політики в зв'язці з цінностями - «навиворіт» для персоналу. Маркетингова тактика і інструментарій для завдань HR-менеджера.

Завдання вечора 

Cформувати контекст, робочі завдання для 2-х денного травневого інсайт-інтенсиву. Ми познайомимося, розповімо про передумови виникнення «Лабораторії ...», в інтерактивному форматі структуруємо в матрицю найскладніші конкретні професійні завдання, з якими прямо зараз працюють маркетологи і HR-и. Не виключено, що комусь пощастить вже цього вечора знайти рішення свого професійного ребуса. Ну а завдання-мінімум цієї зустрічі - зарядити один одного професійними амбіціями і започаткувати сезон інсайтів)