Технології управління 2.0.

«Технології управління 2.0» – цикл заходів, які дають можливість обговорити нові стратегії, методи й інструменти управління в колі колег-професіоналів та обрати для себе найоптимальніші вектори розвитку. І бути «своєчасним» у мінливому світі бізнесу: вчасно ловити зміни та відповідати новим вимогам часу.

Спікери заходів – провідні експерти в сфері управління бізнесом.


Лідер-комунікатор - роль керівника, що стала дуже актуальною. Корпоративні медіа: нові правила ефективного використання

Комплексні комунікації в онлайні. 10 правил ефективності

Виходимо на міжнародний рівень: кроскультурні особливості і непорозуміння. Як попередити можливі конфлікти

Державні онлайн закупівлі: як з ними працювати ефективно

Японська філософія КАЙДЗЕН - основа бізнес-процесів

СЕО та HR в управлінні змінами: як домовитися

SMM– як комунікації стали соціальними, а компанії перетворились в медіа

Неминучий Dіgіtal – маркетинг: з чого почати 

Позиціонування: пристрілка маркетингової "рушниці" (Т.Жданова)

Продажі через привабливість (П.Вітеж, О.Юзькова)  

Комплексні Продажі. Переконуємо клієнта - європейський досвід

Конкурентні моделі менеджменту: японська філософія КАЙДЗЕН

Продажі: що змінилося. Еволюція клієнта й продавця на базі  теорії поколінь

Маркетинг в соціальних медіа

Стратегії диференціації на висококонкурентних ринках

Оцінка вартості компанії

Спіральна динаміка: зрозуміти й змінити себе та свій бізнес

Як знайти і здолати обмеження бізнесу? Практика управління ресурсами компанії по ТОС.     

Як великим корпораціям вижити в нових умовах: досвід інноваційних компаній

Побудова комплексної системи управління бізнесом

Використання нерезидентих компаній для захисту активів

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)