Технології управління 2.0. Лідер-комунікатор - роль керівника, що стала дуже актуальною. Корпоративні медіа: нові правила ефективного використання

Дата та час проведення: 2 червня, 19:00

Формат: відкритий

РЕЄСТРАЦІЯ

1.  Чому 12 тисяч сімейних компаній (дослідження Ернст & Янг) вважають комунікацію другою за важливістю проблемою?

2. Маніфест Agile - люди і взаємодія важливіше всього іншого.

3. З яких ролей керівник робить вибір? Що в пріоритеті?

4. Що робить роль комунікатора такою важливою сьогодні?

5. Базові компетенції комунікатора.

6. Ключові інструменти комунікації, що стануть в нагоді керівнику.

7.  Корпоративні  медіа  -  тренд,  який  не  всі помітили. Наповнення корпоративних каналів медійним вмістом.

8. Хто командує корпоративним медіа - HR, PR, маркетинг чи СЕО?

9. Корпоративний контент - про що це?

10.Ключ до успіху - залучення корпоративних медіа в бізнес-процеси компанії.

Бонус для учасників - створюємо проект корпоративного журналу, який всім співробітникам захочеться прочитати і навіть зберегти.

Довідка

Михайло Вейсберг - експерт менеджменту і комунікацій. Заснував видавничій дім «Галицькі контракти», яким керував багато років. Володіє консалтинговою компанією «Корпоративні медіа. Вейсберг і партнери». Займається коучингом керівників, навчає стратегічного підходу в сучасних комунікаціях і продажах. Автор книги «Ролі, які керівник грає в офісі». 

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)