Андрій Федорів у МІМ-Київ: Стратегії диференціації на висококонкурентних ринках

Захід пройде у форматі «Технології управління 2.0».

Спікер – Андрій Федорів, власник і директор маркетингової компанії fedorіv.com.

17 квітня, середа, 19:00, Бізнес-школа МІМ-Київ.

Тема: Стратегії диференціації на висококонкурентних ринках

Сучасний світ глобальний. Як ніколи працює принцип «відрізняйся або вмри». Тільки потрібно точно знати, як відрізнятися. Андрій ділиться досвідом створення крутих брендів і розповідає, як створюються стратегії, що дійсно працюють. Зустріч надає можливість подивитися на свій бізнес свіжим поглядом і отримати натхнення.

Про спікера

Андрій Федорів – засновник і директор маркетингової компанії fedorіv.com.

У сфері комунікацій з 1995 року, у маркетингу – з 1998-го. 5 років досвіду в топ-менеджменті міжнародних агентств Adell Saatchі & Saatchі, BATES Ukraіne, «Відео Интернешнл Київ», 7 років досвіду управління власним бізнесом – спеціалізованими рекламними агенствами (серед яких креативне бюро Sahar і дизайн-бюро Karandash). З 2005 року викладає маркетинг у Києво-Могилянській бізнес-школі. З 2012-го є головою правління Всеукраїнської рекламної коаліції.

У 2013 році видає FATHER – журнал про маркетинг, творчість, інвестиції.

Фотографії з події можна переглянути за посиланням.

Зараз активно готує видання першої книги про маркетинг.

Аудиторія заходу – випускники та слухачі МІМ-Київ.

Працює клубне правило +1, тобто кожен МІМівець може запросити ще одну особу за умови її попередньої реєстрації. Для цього гостю у реєстраційній анкеті в меню «Як ви дізналися про цей захід» потрібно обрати пункт «Other» і вписати в поле «клуб від (ім’я випускника, що вас запросив)».

Будь ласка, зверніть увагу: кількість місць обмежена і реєстрацію може бути припинено.

 

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)