Технології управління 2.0: Неминучий Digital-маркетинг: з чого почати

Дата та час проведення: 2 липня, 19:00

Формат: МІМівець +1

РЕЄСТРАЦІЯ

Частина перша: Артем Сухорослов. Inbound-маркетинг — це онлайн-маркетинг, що залучає. Чим він кращий за "відволікаючий", як його спроектувати та впровадити.

  • Що можна вважати активом в онлайн-маркетингу?
  • Ідеологія Inbound-маркетингу та принципи роботи з нею. Що таке "завод по створенню лідів"? Чому не варто фанатично гнатися за Like + Share у соціальних мережах?

Частина друга: Вікторія Крупська. Якою має бути стратегія і тактика роботи в соціальних мережах. Чим твій канал кращий?

  • Unique Sale Promotion твого соцмедійного каналу. Чому люди не захочуть від нього відписатися?
  • Якою має бути стратегія і тактика роботи в соціальних мережах. Найефективніший шлях від «ми хочемо хоч щось зробити в соціальних мережах» до «у нас є документована стратегія роботи в інтернет і ми її впроваджуємо».

Для кого участь у заході буде найбільш корисною:

  • Для тих, хто вже спробував просувати свої продукти або послуги в Інтернет і знає, що таке реклама і соціальні мережі.
  • Для тих, хто «чув, що інернет — це купа можливостей», але ще не знає, з якого боку до нього підійти.

Довідка про спікерів

Артем Сухорослов, Head of DirectDigit в OSD Group

Головний редактор блога про бізнес в Інтернеті www.offlіne-to-onlіne.

Засновник, CEO іQWERTY.com.ua; співзасновник StyleOnly.com.ua; ІT- Підприємець, маркетолог. 12 років досвіду роботи в маркетингу, у тому числі dіgіtal - маркетингу та ІT. Сфери діяльності: ІT- Колсантинг, телеком-індустрія, offlіne- дистрибуція та e-commerce.

Експертні теми: проблеми бізнесу при виході в онлайн та шляхи їхнього вирішення; побудова технічної, фінансової й логістичної інфраструктури онлайн- бізнесу; dіgіtal-стратегия компанії: побудова й проходження; інструменти Інтернет- маркетингу для просування продуктів у мережі; побудова ІT- Компаний з нуля (в Україні та на Заході).

Вікторія Крупська-Анісімова, Senior Consumer Connection manager у Danone Nutricia Early Life Nutrition

У зоні відповідальності Вікторії — Digital marketing, CRM & Loyalty programs та New media.Під її керівництвом вже кілька років розвивається онлайн-ресурс Нутриція Клуб (http://club.nutricia.ua/). В рамках клубу Вікторія слідкує за поведінкою молодих і майбутніх мам та впливом повідомлень бренду на покупки. Також працює Care Line, дзвінки мам ідентифікуються і їх активність також відмічається у базі даних. Нутриція Клаб — одна з наймасштабніших в Україні онлайн-інфраструктур бренду, що монетизує спілкування зі своєю аудиторією.

 

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)