Продажі: що змінилося. Еволюція клієнта й продавця на базі теорії поколінь

Спікер – Оксана Марусич

Дата та час проведення: 15 жовтня, МІМ-Київ, 19.00 – 20.30

Аудиторія заходу -  випускники та слухачі МІМ-Київ, клубний принцип (випускник може взяти з собою одного гостя за умови обов’язкової попередньої реєстрації обох).

Ключові поведінкові мотиви кожної вікової категорії згідно "Теорії поколінь" і їхній вплив на продажі в бізнесі.

Реєстрація

У фокусі зустрічі

  • Як управляти взаєминами із клієнтами на основі знань ціннісних орієнтирів різних вікових груп?
  • Чому одні клієнти мобільні, проактивні та готові мінятися, а інші -  консервативні, послідовні та люблять передбачуваність?
  • Яке покоління звертає увагу на етикет та гру слів, а яке вимагає до себе надмірної уваги?
  • Якій групі людей легше написати, чим висловити думку голосом, а якій - важливо аргументувати й відповісти на всі  питання, що цікавлять?
  • Які продукти краще сприймаються різними поколіннями (від покоління Бебі- Бумерів до покоління Z)?
  • Еволюція споживчої цінності на прикладі банків. Основні клієнти - представники покоління Х, а персонал банків - представники покоління Y. Цінності цих поколінь дуже відрізняються. Як не допустити конфлікту?
  • Чому так часто поведінка продавців у київських магазинах не спонукає комфортного шопингу?

Про конфлікт поколінь

Американські дослідники Хоув і Штраус прийшли до одностайної думки, що часто конфлікти між поколіннями обумовлені не різницею у віці, як прийнято думати, а різним баченням життєвих цінностей.  З огляду на це, ми можемо легко усунути всі протиріччя, досягши гармонії й взаєморозуміння, як в особистому житті, так і в бізнесі-сфері. Адже, якщо ми можемо без особливої праці сформувати команду однодумців свого покоління, у якій панує взаєморозуміння та згода, то наші партнери та інвестори найчастіше належать до різних вікових груп, що, у свою чергу, вимагає розуміння їхніх життєвих установок.

Теорія поколінь базується на об’єднанні людей за 4 категоріями (причому рік народження може бути не вирішальним фактором):  Бебі-Бумери (1943 - 1963 р.), Х (1963 - 1984р.), Мілленіуми (1984 - 2000 р.), Z (2001 - ...) Як саме Теорія поколінь може допомогти успішно взаємодіяти з людьми різного віку у продажах – ви дізнаєтесь на воркшопі.

Довідка про спікера:

ОКСАНА МАРУСИЧ

Сертифікований бізнес- тренер, сертифікований коуч (ІCF), експерт з сервісу

Освіта: Міжнародний Эріксоновский Університет, Канада, Сертифікаційна програма "Наука й мистецтво трансформаційного коучингу", Київський національний економічний університет, Українська  фінансово-банківська школа - магістр фінансового менеджменту. Вища школа економіки й ділової адміністрації - фінанси та кредит, бакалавр банківського менеджменту. Міжнародний інститут бізнесу.  Оцінка землі та нерухомості. Додаткова освіта: низка міжнародних конференцій, тренінгів й семінарів у Росії, Україні.  Професійна спеціалізація: комунікативні навички, орієнтація на якісне обслуговування клієнтів, продажі, переговірний процес, мистецтво презентації.

Докладніше www.marusіch.com.ua http://marusich.com.ua/

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)