Технології управління 2.0. SMM – як комунікації стали соціальними, а компанії перетворились в медіа

Спікер: Ярослав Ведмідь - засновник і керівник однієї з найбільш успішних цифрових агенцій Postmen

Дата проведення: 22 вересня, 19:00

Аудиторія заходу: МІМівець +1 (реєстрація обов’язкова)

РЕЄСТРАЦІЯ

У фокусі обговорення:

  1. Тренди і статистика: аудиторія, уподобання, контент
  2. Відмінності від традиційних підходів: таргетуваня, ремаркетинг, вірусність, момент покупки
  3. Приклади успішних кампаній чи механік: Буковель, Semmering (Ausitria), Нова Пошта, life, Ruukki, Трускавецькурорт, Kyiv Half Marathon/Kyiv Marathon

Кому буде корисно насамперед - керівники бізнесів і корпорацій, керівники маркетинг підрозділів, підприємці, працівники рекламних і цифрових агенцій

Що отримає аудиторія

  • Нові знання, широкий погляд на ринок цифрових комунікацій, трошки фану, купку кейсів
  • Практичне уявлення про цифрову стратегію - як спроможність приймати рішення щодо комунікацій і кампаній в цифровому середовищі. Та про SMM – розуміння специфіки і інструментів роботи в соціальних мережах.

Ведмідь Ярослав

Засновник і керівник цифрової агенції Postmen (postmen.com.ua)

У комунікаціях з 1999 року, до цього був журналістом і редактором в «ІнвестГазеті». Працював в ряді агентств: AHT Group (Агентство Гуманітарних Технологій), Прайм-Тайм (сьогодні PRT Group), Агентство соціального проектування (ASA).

У 2003 році заснував PR-агентство MTI Consulting, яке до 2009 року реалізовує більше 100 проектів для більше 40 клієнтів. З 2007 року навколо PR-агентства створює групу компаній, до якої входять Infocity (польові кампанії та громадські слухання для будівельного і девелоперського ринку), event-агентство Tri.O і агентство маркетингових комунікацій ClanSoprano.

У 2004 році засновує громадянську ініціативу “Стрічка”.

У 2009 році працює на проектах політичних сил, в т.ч. запускає цифровий штаб Арсенія Яценюка («романтичний» період кампанії), який виводить під брендом «На фронті змін».

У 2011 стає співзасновником цифрового агентства PlusOne DA, яке за рік з старт-апа входить в ТОП-10 українських цифрових агентств.

У 2013 році запускає власне цифрове агентство Postmen.

Інвестує в інтернет-бізнеси і бере участь в мережевих культурних і громадських проектах.

Захоплюється подорожами, сноубордингом, тріатлоном, фотографією, колекціонуванням фото-книг і пропаганди.

 

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)