Технології управління 2.0: Продажі через привабливість

Спікер – Пітер Вітеж

Дата та час проведення – 26 березня 2015, 19.00

Аудиторія заходу -  випускники, слухачі, гості МІМ-Київ

Реєстрація

Про що піде мова

Чи уявляєте Ви, скільки можливостей для бізнесу було втрачено лише тому, що не було "іскри"? Тому, що продавець і клієнт не змогли "налагодити зв'язок"?

Ми живемо в часи "дуже схожих товарів". Один продавець нічим не відрізняється від іншого. Вони добре інформовані про свої товари й свої компанії. Вони декламують заучені напам'ять унікальні пропозиції про продаж і задають одне питання за іншим. Через кілька годин їхні клієнти навіть про них і не згадають.

Причина, чому вони так легко забуваються, проста: їх навчали старим добрим методам продажів: Інтерес-Бажання- Дія (AІDA) або Властивість-Перевага- Вигода (FAB).

Один продавець нічим не відрізняється від іншого. Що робити тим, хто хоче виділятися та бути більше ефективним у продажах? Дізнатися про новий підхід - Продажі через привабливість. Сьогодні клієнти вибирають компанію не просто. Ми живемо в суспільстві розваг. Ми пам'ятаємо історію, що якось розповів нам харизматичный підкорювач Евересту на фінансовій конференції, але не пам'ятаємо змісту слайдів з попередніх презентацій.

Подібним чином і у клієнтів виробився цілий ряд захисних механізмів стосовно типових методів продажів. Їх притягає енергія й особистість продавця, що виходить за рамки продажів як таких,   і переговори з ним стають просто захоплюючим досвідом. Природно, у певний момент Вам належить згадати переваги Вашого товару, але не звичайним способом...

Довідка про спікерів

Пітер Вітеж - Засновник і керівник компанії ActіonLab, що працює в Угорщині, Сінгапурі, Польщі й Австрії. www.actionlabconsulting.com

Олена Юзькова - Викладач та випускниця МІМ-Київ (МВА 2006), віце-президент із міжнародних зв'язків ІMC-Ukraіne,президент Міжнародної ради асоціацій консультантів з управління ІCMCІ, генеральний директор компанії Епоха Інтернаціональної Освіти. Досвід створення та управління власним бізнесом – 12 років. Бізнес-тренер, сертифікований консультант із управління (Certіfіed Management Consultant – Амстердамський стандарт), сертифікований коуч (Міжнародний Еріксонівський університет).

 

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)