«Технології управління 2.0» про досвід інноваційних компаній з Денисом Довгополим у МІМ-Київ

11 липня в Бізнес-школі МІМ-Київ відбувся захід із циклу «Технології управління 2.0».

Спікер – Денис Довгополий, Керуючий Директор BayView Innovations, обговорював з учасниками те, як великим корпораціям вижити в нових умовах бізнесу.

У рамках заходу учасники дізнались, які зміни сьогодні чекають на сферу рітейлу та які можливості для молодих підприємців вони відкривають.

На думку Дениса Довгополого, сучасні проблеми споживача все частіше вирішують невеликі стартап-проекти. Відомо безліч прикладів, де малі компанії з «великими» ідеями похитнули авторитет потужних корпорацій. Так, тільки-но з’явившись на ринку послуг, програма skype «знизила» акції телефонних компаній на 8%.

Секрет успішності стартап-проектів – не лише в наявності унікальних ідей, а в тому, в якій сфері діяльності компанії вони створюються. На думку Дениса Довгополого, головна різниця між інноваційними та псевдоінноваційними компаніями в тому, що перші створюють інновації у виробництві,тоді як другі – в маркетингу. 

За словами спікера, сьогодні масштабна реалізація товарів великих корпорацій відбувається за рахунок реклами. Робота з залучення клієнтів займає близько 70% витрат таких компаній. На думку Дениса Довгополого, це свідчить про те, що традиційний маркетинг вже не відповідає вимогам часу. Особливо це помітно в сфері FMCG, де новий продукт взагалі не вирішує проблем споживача. У результаті клієнт платить не за якість продукту, а за рекламу.

Проблема сфери FMCG – консервативність бізнес-моделі,відсутність сили та бажання знайти альтернативу. Та саме це й відкриває перед підприємцями багато можливостей для появи нових ідей, продуктів та стратегій їхнього просування.

Фотографії з зустрічі

 

 

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)