Технології управління 2.0. Позиціонування: пристрілка маркетингової "рушниці"

«Найкраща  битва - та, якої не було»

Автор невідомий

Наскільки добре, наскільки свідомо ви управляєте позиціонуванням - компанії, відділу всередині компанії, продукту... своїм персональним? Як часто приймаєте рішення щодо позиціонування? Як позиціонують вас ваші співробітники, ті, хто вас рекомендують, ваші користувачі? Чому цю тему звичайно обходять або "забовтують" консультанти, гуру маркетингу, штатні маркетологи? Чому стійко позиціонуватися так складно?

 «Найкраще позиціонування виводить вас із конкурентного поля взагалі. Жорстокі конкурентні війни – лише наслідок поганого маркетингу».

Дата та час проведення: 28 квітня, 19:00

Формат: МІМівець +1

Реєстрація

Татьяна Жданова

Фахівець з брендингу, власник агентства корпоративного брендинга "Brandhouse", член команди "WіkіCіtyNomіca", відомої проектами брендинга міст, галузевими й національними форсайтами, підтримкою проекту "Нова Країна". Керівник робочої групи проекту "Туристичний бренд України" (за замовленням ДержТуризмКурорта), спікер конференцій по брендингу, маркетингу й підприємництву в Україні, Росії, Білорусі, Молдові й Казахстані, член журі міжнародних фестивалів, автор публікацій на теми корпоративного, персонального й територіального брендингу, маркетингу, менеджменту, психології, дизайну, сторітеллінгу. Запрошений викладач "Київської бізнес-школи" (курс "брендинг"), спікер TEDx.

 

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)