К. Горшков: Системний інтернет-маркетинг

Дата та час проведення: 5 липня, вівторок, 19.00

Формат:  відкритий

Реєстрація

Тема просування в інтернеті, схоже, ще довго не втратить своєї актуальності. Навіть навпаки: в умовах великої конкуренції як в онлайні, так і поза ним, потрібно постійно тримати руку на пульсі і, як мінімум, не відставати і бути в курсі.

Запрошуємо 5 липня на воркшоп з Киром Горшковим «Системний інтернет-маркетинг». У форматі «питання-відповідь» поговоримо на такі теми, як платформа, сайт компанії та робота з ним, трафік, пошуковий трафік, SEO, контекстна реклама, лідогенерація, обробка лідів, наскрізна аналітика, а також розглянемо тему інтернет-просування з позиції виконавців, співробітників та підрядників.

Воркшоп буде корисний керівникам малого та середнього бізнесу, маркетологам, інтернет-спеціалістам.

Довідка про спікера:

Кир Горшков – відомий український маркетолог, в минулому керівник агентства AmVitam.in, відомого своїми проектами для Coca-Cola, Roshen, Panasonic, Мобілочка та інших крупних українських клієнтів. Кир спеціалізується на побудові ефективних систем і відділів інтернет-маркетингу, що приносять відчутні результати.

Учасники зустрічі візьмуть участь у продуктивній бесіді формату «питання-відповідь».

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)