П.Коробчанський: розвиваємо гейміфікацію в МІМ-Київ

МІМівці запрошуються в нову розвиваючу пригоду - Гостросюжетну детективну гру «Рейс через Атлантику».

Детективна психологічна гра для дорослих. Протистояння розвідок різних країн на яхті - шпигунські ігри. Гравці стають головними учасниками закрученого детективного сюжету, який би відмінно підійшов для фільму в стилі екшн.

Кожен з гравців вирішує свою ігрову задачу - спілкується з іншими учасниками з метою отримання необхідної йому інформації. Обмінюючись інформацією, учасники самостійно аналізують її і вирішують, як використовувати її в своїх інтересах. Гра не є командною - кожен гравець діє виходячи з інтересів свого персонажа.

Ігровим результатом кожного персонажа є виконання або невиконання свого завдання. Поставлені завдання можуть бути виконані безліччю способів, і все залежить від дій самого гравця. Всі ролі, які беруть участь в епізоді, тісно переплетені сюжетом.

Дата: 18 лютого (субота) з 15.00 до 21.00 (орієнтовно).
(вул.Шулявська 10/12-В)

Формат: виключно МІМівці.

Брати участь в проекті зможуть тільки кандидати, які отримали від оргкомітету особисте запрошення до участі у відповідь на заявку.

Місце: МІМ-Київ, в декількох аудиторіях одночасно.

Модератор і ведучий: психолог і тренер Павло Коробчанский (найяскравіший тренер події - за відгуками учасників літнього Форуму MIM-Wekeend 2016).

Умови участі: вартість нульова, натомість від учасників буде очікуватися об'ємний аналітичний зворотній зв'язок (проект пілотний, знаходиться на етапі бета-тестування).

Кількість учасників - 16.

РЕЄСТРАЦІЯ

До участі запрошуються МІМівці, що володіють перш за все психологічної стабільністю і стресостійкість (гра гостросюжетна). Ті, хто зацікавлені в дослідженні своїх життєвих стратегій і тренуванні своїх особистих якостей, а також в нових корисних контактах в розвиваючому контексті. Проявленість кандидата в МІМівській спільноті і його зрозумілість для організаторської групи (в тому числі психологічна передбачуваність) буде перевагою.

Як все буде організовано?

За день до гри учасники отримають конверт зі своєю роллю-легендою (або отримують свою роль в електронному форматі). У легенді буде описана біографія для гравця в кожній ролі, інформація, якою він володіє, матеріальні цінності (ігрові артефакти), які будуть у нього в грі. Свій набір предметів гравці отримають у Ведучого на консультації перед початком гри. Там же можна задати будь-які питання по грі.

У легенді також будуть чітко вказані цілі, які гравцеві необхідно буде досягти в процесі гри і його мотивація при досягненні цих цілей. Це схоже на те, як в фільмі агента впроваджують до «поганих хлопців» для досягнення поставлених завдань. І головне - виконати поставлене завдання і «не розколотися» до останнього.

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)