HR-кафе: Успіх у цифровому світі: нові професії, нові компетенції

Дата та час: 30 березня 19.00

Місце: Бізнес-школа МІМ-Київ (вул.Шулявська 10/12-В)

Формат: відкритий

Спікери: Андрій Станченко, Валерія Казадарова, Анна Підгорна.

Тема: Успіх у цифровому світі: нові професії, нові компетенції

 

Реєстрація (обов'язково)

 

Будемо говорити про:

  • Як організаціям залишатись високоефективними в пору стрімких змін?
  • Як підготуватись до найму покоління, що не уявляє себе без новітніх технологій і покоління, якому, схоже, доведеться працювати 60-70 років?
  • На які особисті якості та навички зроблена ставка?
  • Нові підходи до лідерства;
  • Управлінський інструментарій в ситуації невизначеності;
  • Робота з відповідальністю - своєю та підлеглих;
  • Короткий огляд щорічного дослідження HR трендів від Deloitte та Bersin.

 


Андрій Станченко, бізнес-тренер, консультант з управління, коуч, фасилітатор, викладач MBA. Більше 10 років тренерського і консалтингового досвіду в Україні, СНД, Балтії. Експерт-практик в області змін, лідерства, навчання і розвитку. Викладач Школи Консультантів з Управління, ко-тренер університету Марка Кукушкіна, Ex-Резидент і модератор програм бізнес-школи СКОЛКОВО. Член ATD (Association for Talent Development, USA), єдиний представник України на найбільших у світі конференціях з корпоративного навчання ATD-2015 та 2016. Віце-президент Асоціації консультантів і коучів (Certified Management Consultant).

 

 

 

 

 

Валерія Казадарова, засновник та виконавчий директор "Таланти для бизнесу". Понад 8 років працює в напрямку управління талантами. До повернення у власний бізнес була Директором з персоналу мережі ресторанів KFC, керувала українським офісом Келлі Сервісез, працювала у київському офісі Бейкер і Макензі та виступала радником з питань економічної політики у фонді прямих інвестицій Western NIS Enterprise Fund (aka Horizon Capital). Експерт з ринку праці, технологій забезпечення персоналом, професійні інтереси також охоплюють технології маркетингу та продажів, питання стратегічного управління та ефективності, лідерства. Випускниця програми МВА МІМ-Київ 2005 року.  

 

 

 

Анна Підгорна, HR бізнес партнер кластеру AXA Emerging Europe і Заступник Голови Правління АХА в Україні. 17 років в області управління персоналом, з них 15 - в ролі керівника. Анна почала кар'єру в сфері HR в компанії "Голден Телеком", очолювала функцію управління персоналом у фармацевтичній корпорації "Артеріум", "Креді Агріколь банку" і страховій компанії "Оранта Життя". У 2009-2013 Анна працювала Директором з персоналу "Майкрософт Україна".

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)