В.Ткаченко: Еволюція маркетингу

Дата та час: 27 жовтня о 19.00

Адреса: вул.Шулявська 10/12-В

Формат: відкритий

Тема: "Еволюція маркетингу"

Реєстрацію завершено.

 

Спікер: Віталій Ткаченко

Віталій Ткаченко у маркетингу більше 15 років, і за цей час пройшов усі щаблі кар'єрної маркетингової драбини. З 1999 по 2004 рік отримував досвід як в міжнародному бізнесі, так і українському, на позиціях маркетинг-аналітика, бренд-менеджера, менеджера групи брендів

У 2004 році Віталія Ткаченка запросили в компанію «Оболонь», де він обійняв посаду заступника директора з продажу та маркетингу цієї компанії. За час своєї п'ятирічної роботи в «Оболоні» Віталій зробив практично все з нуля. Зокрема, створив і налагодив системну роботу департаменту маркетингу, працював над створенням пивного продуктового портфеля, розробив успішне позиціонування для ТМ «Оболонь», запустив на ринок кілька нових пивних марок, найбільш яскравою з яких є самостійний запуск на ринок бренду Zibert, без участі рекламних агентств і застосування яскравого креативу. З 2004 по 2008 роки завдяки діям маркетингової команди «Оболонь» частка ринку пива компанії збільшилася з 23 до 30%.

У вересні 2009 року Віталій покинув «Оболонь» і перейшов на посаду маркетинг-директора в ГК «Верес», де працював над створенням і реалізацією маркетингової стратегії компанії в двох країнах, Україні та Росії.

У листопаді 2010 року Віталій Ткаченко повернувся назад в компанію «Оболонь» і став маркетинг-директором. За 19 місяців свого перебування на цій посаді, йому вдалося успішно запустити на ринок України пивний бренд номер один у Великобританії «Carling» а так само, пивний бренд «Zlata Praha», бренд «Ячмінний колос». Паралельно були запущені такі унікальні продукти як негазований Живчик Яболоко і Вишня, в цікавій, яскравій упаковці жовтого і червоного кольорів, квас живого бродіння «Богатирський», що дозволило істотно наростити частку на ринку б/а напоїв. На ринку с/а напоїв з'явився новий бренд «Ріо Де Мохіто». Так само, була запущена вода «Аквабаланс» в упаковці 19 літрів, таким чином Оболонь почала освоювати нові для себе ринки.

З червня 2012 року Віталій вирішив кардинально змінити кар'єру і перейти на бік рітейлу, щоб зануритися в абсолютно новий напрямок бізнесу. До жовтня 2013 року він обіймав посаду маркетинг-директора «Еко-Маркет». За півтора року роботи вдалося істотно змінити зовнішній і внутрішній вигляд магазинів, змінити рекламну комунікацію, ввести ряд ініціатив щодо поліпшення якості обслуговування споживачів, підготуватися до перезапуску програми лояльності.

З листопада 2013 року по сьогоднішній день займає посаду директора з маркетингу компанії WOG-рітейл, продовжуючи свою кар'єру в ритейлі, але вже паливному. Одним з головних досягнень за 3 роки роботи став запуск проекту «Найкавовіша кава», відкриття WOG Cafe поза АЗК, запуск WOG Cafe в поїздах Інтерсіті, розробка та запуск нового позиціонування бренду WOG. Закінчив Запорізьку державну інженерну академію, отримавши два дипломи (інженерна та економічна спеціальності). Також має спеціалізовану освіту в маркетингу (The Chartered Institute of Marketing) і диплом MBA Міжнародного інституту менеджменту МІМ-Київ.

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)