І. Шарова: Оцінювання персоналу зсередини: Що вони хочуть в Вас побачити. Що Ви можете їм показати

«Демонструйте свій максимальний результат»: воркшоп у МІМ-Київ з Ілоною Шаровою

Коли йдеться про управління талантами компанії, ми не оминаємо увагою і такий процес як оцінка персоналу. А коли ми говоримо про оцінку персоналу, зазвичай згадуємо компанію Hudson.Зустріч з Ілоною Шаровою, заступником генерального директора Hudson в Україні 15 червня 2010 року організовував МІМ-Київ – у  вже «рідному» форматі воркшопу.

Загальний тон зустрічі МІМ-івців з експертом певною мірою був продиктований особливостями заходу – тому під час воркшопу експерт презентувала його учасникам повний арсенал інструментів ассессмент центру і надала конкретні поради про те, як підготуватися до оцінки персоналу з тим, аби виявити свої найсильніші якості.

Зокрема, Ілона Шарова поінформувала, що оцінювати можна навички, здібності, знання та компетенції, утім компанії особливу увагу приділяють саме останньому поняттю. Адже у бізнесі важливе значення мають не окремі абстрактні характеристики працівника, а скоріше його здатність залучати свої найкращі якості у бізнес-процеси. Водночас Ілона Шарова порадила не проводити оцінку за компетенція ми частіше, ніж раз на два роки – цього часу зазвичай достатньо, аби у робочій поведінці працівника сталися певні зміни.

 У своєму виступі спікер торкнулася різноманітних методів оцінки та розповіла, яких результатів слід очікувати від кожного з них. Зокрема, слухачі воркшопу почули про особливості тестів здібностей, особистісних опитувань, інтерв’ю за компетенціями та бізнес-симуляцій. Розповідаючи про роботу Центрів розвитку та оцінки персоналу загалом, Ілона Шарова додала: «Важливо розрізняти Центр розвитку від Центру оцінки персоналу. Після реалізації Центру розвитку рішень учасники очікують на зворотній зв'язок та заходи з подальшого удосконалення компетенцій. Після проходження Центру оцінки працівникам варто очікувати на «доленосні рішення», наприклад, прийом на роботу або просування службовими сходинками.

Фоторепортаж

 

 

 

 

 

 

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)