Л. Білоконь: Конфлікти в організації та міжособові стосунки

Конфлікти в організації: майстер-клас Людмили Білоконь в МІМ-Київ

Природа та причини конфліктів в організаціях та міжособових стосунках стали темою чергового воркшопу 5 квітня 2011 року у бізнес-школі МІМ-Київ. Тема внутрішньо корпоративних конфліктів набрала особливої актуальності,  особливо у світлі дослідження британського Інституту Персоналу та Розвитку (The Chartered Institute of Personnel and Development, UK) про вплив конфліктів на ефективність організації. З даними дослідження, а також з відомостями про вплив конфліктів на діяльність компаній СНД-простору познайомила слухачів спікер воркшопу Людмила Білоконь. «HR-менеджер витрачає на нейтралізацію конфлікту в компанії в середньому 8 годин на тиждень, керівник – 4 години» - зазначила пані Людмила. За її словами, більшість конфліктних ситуацій можна вирішити, якщо розпізнати протистояння на ранніх стадіях. Для цього варто пам’ятати про різні типи людей за природою сприйняття інформації та реакцій на неї. Протягом воркшопу спікер також познайомила гостей із теорією Особистісних мотиваційних цінностей та Сильних сторін поведінки. На прикладі моделі «трикутника цінностей» вона розповіла про те, наскільки різними можуть бути системи цінностей особистості і яким чином адаптувати своє спілкування з оточуючими для одержання кращого результату. «Через невміння розуміти опонента і говорити з ним його мовою люди в усьому світі розлучаються, звільняються з роботи і вдаються до фатальних кроків. Для уникнення таких непростих ситуацій варто лише усвідомити, що ми - різні, а окремих випадків зіткнення інтересів уникнути просто неможливо» - зазначила Людмила Білоконь.

Фоторепортаж

Довідка про спікера

Людмила Білоконь – директор компанії KPD, тренер, коуч, представник SDI в кранах СНД. Має 15-річний досвід в управлінні людськими ресурсами, сфері тренінгів та розвитку персоналу в Україні та СНД. 3 роки досвіду досвід навчання та розвитку управлінських команд в компаніях України та Росії. Провела понад 90 коуч-сесій з менеджерами компаній.

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)