І. Делікатна: Акторська доля маркомівця

 Ринок маркетингових комунікацій – площина суперечлива. З одного боку, ця сфера визначилася у нашому житті відносно нещодавно. З іншого – маркетингові комунікації існували й існуватимуть, поки існують суспільні відносини. Протиріччями наповнена і професія марком-фахівця. Про вибір кращих працівників у галузі, яку важко назвати науковою,а також про шляхи їхнього утримання  у команді, МІМ-івці говорили з Іветтою Делікатною під час воркшопу 21 вересня 2010 року.

  Іветта Делікатна належить до категорії людей, про яких багато не говорять. З 1995 року її ім’я пов’язують з брендами Provid/BBDO, Talan Communications, Talan Group, Proximity Russia. Вона - керівник служби управління талантами AGL, лідер корпоративного університету Talentari, член ради директорів AGL, а також засновник МАМІ, UAPR. Природньо, що запитань до пані Делікатної у МІМівців було вдосталь. Здебільшого говорили про проблему неякісної освіти та професійної підготовки кандидатів на ринку маркетингових комунікацій, про “короткий вік” маркетолога та піарника у компанії. Іветта Делікатна радила усім, хто опікується набором маркетинг-відділу до своєї компанії, використовувати тести на знання англійської, а також запитання про класиків світової літератури та приклади вітчизняного кінематографу. Адже від широти світогляду маркомівця залежить його рівень “налаштованості” на цільову аудиторію. “Фахівець маркетингових комунікації подібний до актора – обом протягом свого професійного життя доводиться стикатися з безліччю сфер людського життя, від цього залежить рівень майстерності маркомівця”, - зазначила наостанок Іветта Делікатна.

 

Фоторепортаж

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)