Н. Лазарєва: Прихований ринок праці

27 квітня о 19:00

Формат

Воркшоп - компактний практичний майстер-клас

Тема

Прихований ринок праці

У фокусі:

  • Підходи до працевлаштування: традиційні та сучасні
  • Альтернативні методи пошуку вакансій
  • Стратегії працевлаштування для "профі"
  • Можливості, що не використовуються: самопрезентація за 90 секунд

Участники отримають можливість:

- Дізнатися, як сегментований ринок праці сьогодні

- Сформувати глибоше розуміння процесу працевлаштування (потреби роботодавця, відкриті вакансії, процедури пошуку та відбору, прийняття рішення)

- Впевнитися в необхідності розробки стратегії пошуку

- Удосконалити навички підготовки ефективної самопрезентації

Спікер

Ніна Лазарева 

Головний редактор журналу "Менеджер по персоналу",  Видавничий дім «МЕДИАПРО»

Пані Лазарева закынчила Київський державний університет за спеціальністю психологія. Має досвід роботи в таких сферах, як: організаційна психологія, розробка та впровадження сучасних методик навчання, консультування, проведення тренінгів, запуск та реалізація медійних, освітніх і громадських проектів. Експерт ринку праці та HRM.

 

 

 

 

Видавничий дім «МЕДИАПРО»

MediaPro

Існує на ринку більше 7 років. Видає журнали для бізнес-тематику: «Генеральный директор», «Справочник экономиста», «Менеджер по персоналу», «Секретарь-референт»

 

 

 

 

 

Відгуки:

Олександр Кричевський, слухач МІМу:

Ця лекція дала нові погляди, розширила рамки і уявлення, а також нові ідеї,  які буду реалізовувати. Дякую.

Юрій Хідоятов, випускник МІМу 2010:

Отримана інформація знадобиться у побудові кар’єри, наймі персоналу, взаємовідносинах з підлеглими, постановці особистих довгострокових стратегічних цілей.

Олексій Чеботарьов, випускник МІМу 2009:

З’явилося розуміння того, що відбувається на ринку праці. Це допоможе реалізувати можливості у разі необхідності.

Тетяна Цурган, гість МІМу:

Отримана інформація знадобиться упобудові особистоїстратегиії, при можливому пошуку роботи (стратегії пошуку)

Олена Скалозуб, гість МІМу:

Отримана інформація росширює рамки уявлень, що склалися, дає практичні інструменти для реалізації своїх цілей, цілей своєїкомпанії

Презентація з Воркшопу Н. Лазаревої "Прихований ринок праці"

 

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)