С. Жаріков: Про що замовчується на тренінгах з продажів і чому небезпечно про це не знати

Воркшоп Сергія Жарікова в МІМ-Київ: від цінності продукту –  до цінності життя

9 липня в Бізнес-школі МІМ-Київ відбувся воркшоп Сергія Жарікова, відомого експерта в сфері продажів. Партнером заходу виступила компанія Core Business School.

У рамках воркшопу МІМівці та гості обговорювали зі спікером механізм виникнення потреб, ціну цінностей та роль продажів у житті людини.

За словами Сергія Жарікова, 99% нашої діяльності складається з продажів. І всі  важливі для нас речі – такі, як любов, дружба, сім’я – є цінними лише тоді, коли ми можемо їх «продати», тобто обміняти на інші цінності.

На думку спікера, питання грошей є важливим для нас лише у двох випадках: коли наш бюджет від початку обмежений, або потрібний товар можна легко знайти за дешевшою ціною. Так, здійснюючи будь-яку купівлю, яка стосується матеріальних речей, ми по суті сплачуємо нематеріальні цінності. Бо лише час, енергія, вплив, інформація є справжніми потребами людства.

У ході заходу учасники також дізналися, що найважливіше для професіонала у сфері продажів – знати відповідь на два питання: що я продаю та за що платить клієнт? При цьому правильна відповідь має враховувати той факт, що клієнт платить не за річ, а за вигоди та користь, яку вона в собі несе.

Черговий МІМівський воркшоп на, здавалося б, досить просту бізнес-тему, нагадав аудиторії про найважливіше. І вечір, присвячений цінності товарів, врешті-решт закінчився роздумами про цінність власного життя.

Фотографії з зустрічі можна переглянути тут

 

 

 

 

 

 Central and East European Management Development Association (CEEMAN)