Архів заходів за 2017 р.

22 червня 2017 р.

Менеджмент-кафе на тему «Як приймати відповідальні рішення?»

В рамках зустрічі:
1. Які помилки виникають найчастіше в процесі прийняття рішень в вашій компанії.
2. Які інструменти та прийоми допомагають уникати помилок в процесі прийняття рішень.
3. «Ідеальний» процес прийняття стратегічних рішень. Що заважає запровадити такий процес в вашій компанії.

 

Довідка
Вячеслав Покотило - професор кафедри менеджменту та економіки МІМ-Київ, д. ф-м. н. (математична кібернетика). Член Наглядової ради компанії «Малинська паперова фабрика-Вайдманн». Автор наукових публікацій з проблем теорії диференційних ігор, оптимального управління та оцінювання в умовах невизначеності. Представник МІМ-Київ в мережі «Мікроекономіка конкурентоспроможності» Інституту стратегії та конкурентоспроможності Гарвардської бізнес-школи.

Олександр Сударкін – к.е.н., консультант та керівник відділу тренінгів та консалтингу Pucelik Consulting Group, бізнес-тренер з 2007 р., автор багатьох статей з переговорів та управління персоналом, книги «Три кола лідерства», співавтор книги «Влада. Управління. Лідерство». Компетенції: переговори, психологія организаційного розвитку, маркетинг, проектний менеджмент, управлінський консалтинг, коучинг, мотивація.   
Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події



 

15 червня 2017 р.

Зустріч на тему «Досвід реформування ДП МА «Бориспіль»

Під час зустрічі Євгеній Дихне розповів про те, як головні повітряні ворота України поступово стають великим східноєвропейським хабом на шляху з Європи на Схід, та які зміни були впроваджені на підприємстві та дозволили досягти таких високих результатів. Мова також йшла про найближчі плани аеропорту та управлінські рішення, які дозволили зробити успішним державне підприємство.

 

Довідка
Євгеній Дихне - Перший заступник генерального директора ДП МА Бориспіль, Голова авіаційного комітету при ТППУ, член наглядової ради Національного авіаційного університету та експертної ради Центру транспортних стратегій

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події



 

14 червня 2017 р.

Майстерні бізнесу  на тему «Підвищення ефективності бізнесу за допомогою інформаційних технологій»

Захід був присвячений темі збільшення ефективності компанії за допомогою інформаційних технологій.

Існує безліч шляхів максимізації прибутку. Кожен з них доречний в певний життєвий етап розвитку компанії. Однак, безсумнівним є факт, що без інформаційних технологій важко уявити компанію-лідера. Лідер світового ринку корпоративного програмного забезпечення Microsoft надає цілий ряд технологій і сервісів для збільшення ефективності. Про те, що може бути корисно бізнесу з набору традиційних та інноваційних програм, як впровадити і правильно використовувати технології в своїй компанії і піде мова.

- Коли ефективність роботи компанії варто збільшувати за допомогою інформаційних технологій з управління ресурсами (ERP, CRM, BI)?

- Перевірені часом переваги VS нові тренди інформаційних технологій для бізнесу. Що краще?

- Впровадження ERP/CRM – як підготуватися і успішно реалізувати проект. Кілька рецептів.

Довідка

Віталій Курдюмов, партнер ERP напряму компанії Innoware. Віталій має більше 15 років досвіду роботи у сфері ERP і CRM консалтингу. За участі Віталія у портфоліо Innoware увійшли такі відомі компанії: Ahmad Tea, ПАТ «Житомирський маслозавод Рудь», Astra Zeneka, Azelis Ukraine, Запоріжтрансформатор, Кернел Груп, Strube Ukraine, МАУ, ELKO.by.  Має успішний досвід виступів на численних галузевих семінарах і конференціях.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події



 

12 червня 2017 р.

Майстерні коучингу на тему «Розвиток підлеглих. Як стати тренером для своєї команди?»

- Чому не використовується або втрачається потенціал співробітників?

- Основні причини і проблеми. Як виявляти і використовувати потенціал своєї команди?

- Розвиток персоналу як функція менеджера:

  • інструменти для оцінки ефективності підлеглих
  • формати навчання та розвитку на робочому місці / поза роботою
  • навички комунікацій і встановлення довірливих відносин

Довідка

Наталія Романенко, організаційний коуч, президент ECF Ukraine, бізнес-тренер, засновник «Коучинг-Центру« 100% », www.coach-100.com, Власник ТМ HR-LAND.

Ключова спеціалізація: Навчання керівників, розвиток управлінських та лідерських компетенцій, коучинг в організаціях, оцінка та мотивація персоналу. Сертифікати Європейської Федерації коучів (ECF): «Management Coaching» (категорія «Business Coaching»), «Coach training» (категорія«Training of coaching»), «Management competency coaching» (категорія«Business Coaching» ). Автор і ведуча сертифікаційного курсу «Школа бізнес-коучингу» , акредитованого в ECF.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події


 

8 червня 2017 р.

Майстерні бізнесу  на тему «Логістика за океан від А до Я»

У фокусі:

- Кому продаємо - як доставити?

- Умови Інкотермс з позиції транспорту

- Критерії оцінки транспортування

- Види і способи доставки, їх планування

- Упаковка

- Митне оформлення

- Договір перевезення

- Контроль виконання

Довідка

Михайло Дубенський, керуючий партнер компанії Logistic Center, експерт з міжнародних вантажних перевезень та побудови транспортних маршрутів, оптимізації транспортних потоків, мультимодальних перевезень, ЗЕД та експорту.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події


 

1 травня 2017 р.

Кейс-конференція на тему «BEST OF 2017: ПРАКТИКИ ЩАСЛИВИХ БРЕНДІВ»

Конференція це:

  • майданчик для спілкування класних брендів.
  • спроба показати, що в Україні є багато успішного і свого.
  • можливість розповісти, що бізнес в Україні робити можна і потрібно, при цьому заробляти, а ще - отримувати задоволення від улюбленої справи.

Експерти зустрічі:

АНГЕЛА ПІДДУБНА, Deloitte Ukraine, Head of Talent

"Чи сумісна концепція ЩАСТЯ і БІЗНЕС"

ІРИНА ПРИМАК, сертифікований експерт з теми «Щастя в діяльності», автор проекту «Інститут Корпоративного Щастя»

"Сім маркетингових уроків з досліджень щастя. Чому раптом маркетологи зайнялися щастям. Як дослідження щастя допомагають створювати успішні бренди"

КАТЕРИНА ІЛЬЧЕНКО, HavasWorldwideUkraine, генеральний директор

"Щасливі бренди. Що робити, щоб опинитися серед них?"

НАТАЛІЯ БУХАЛОВА, UMG, генеральний директор, співорганізатор

Прем'єра результатів маркетингового дослідження «Індекс щастя бренду», спеціально розробленого фахівцями UMG для конференції!

ІГОР СУХОМЛИН, Ресторанні практики, Чашка espresso bar

"Кав'ярня з цінностями"

ЛЕСЯ УСЕНКО, Мясторія

"Як продавати українське"  Про створення бренду «Мясторія» - мережі м'ясних магазинів-ресторанів.

АРТЕМ ЛУКАШЕВ, побутова техніка Mirta, співвласник і засновник

"Про бізнес, наповнений змістом і чому гроші - не мета"

АРЕВІК АРЗУМАНОВА, Мамаслет

"Як придумати фестиваль і не розчаруватися в своїй роботі через 3 роки?"

ІРИНА ГРОМОВА, маркетинг директор компаній Art Nation, ТЕТЯНА РУБАН, маркетинг директор ліцензійного агентства UDC Licensing Agency

"Як перетворити щастя в контент бренд. Кейс "Подаруй щастя" від Gapchinska"

ОЛЬГА КОКОШКО, стратегічний директор і ОЛЕГ КИСЕЛИЦЯ, креативний директор, РА "Кінограф"

"Два погляди на щастя в рекламі"

"Як подружити креатив зі стратегією і де межа між ними. Ідеальний світ і реалії рекламної кухні"

СТАНІСЛАВ ГОРБАЧЕВСЬКИЙ, група компаній ФОРС

"Як почати бізнес в 20 років і не прогоріти? Або як я зрозумів важливість маркетингу і брендингу"

СВІТЛАНА ПАВЕЛЕЦЬКА, 1+1 МЕДІА

"Музей для бренду - мріяння чи реальність"

ПАВЛО ШЕВЧУК в різний час керував такими брендами як «Біола», «Живчик», «Прозора», «Інкерман», «Клуб сиру»

"Маленькі радощі у великі бренди"

ВАДИМ ЗОЛОТАРЕВСЬКИЙ, генеральный директор Arber

"Arber: история успеха"

МИКОЛА СКАВРОНСЬКИЙ, медична лабораторія SYNEVO, комерційний директор

"Щасливий бізнес на крові"

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події



 

30 березня 2017 р.

Фінансовий клуб

В рамках зустрічі обговорювали наступні питання:

-   Bitcoin і криптовалюти 

-  Відкриття рахунків у європейському банку

- Загальний макроекономічний огляд «Україна і світові ринки»

Зустріч з провідними експертами Norvik Banka

Експерти зустрічі:

Олівер Рональд Брамуелл, Голова правління Norvik Banka, Має значний досвід роботи в банківському секторі, управлінні фінансами, контролі кредитних ризиків і сфері кредитування. Олівер Брамуелл отримав ступінь магістра математики в Уорікському університеті (University of Warwick) у Великобританії. У 2012 році отримав кваліфікацію дипломованого фінансового аналітика CFA (Chartered Financial Analyst). З грудня 2013 року - голова правління Norvik Banka. Працював також в банках Великобританії та Росії, зокрема Barclays Bank і Citibank.

Дмитро Калмиков, Перший віце-президент, керівник блоку «Міжнародний бізнес» Norvik Banka. Дмитро займається в Norvik Banka розвитком локального і міжнародного бізнесу, операціями на фінансових ринках, довірчим управлінням, private banking, а також розробкою банківських продуктів і маркетингом. Більше 18 років працював в приватних російських банках – Альфа-Банк, Агропромкредіт, Гута-Банк – де курував корпоративний бізнес, мережу філіалів і розвиток транзакційного бізнесу.

Олексій Александров, Старший віце-президент, керівник блоку Private Banking в Norvik Banka. Автор понад 60 наукових публікацій, чотирьох монографій, в яких досліджує аспекти розвитку бізнесу Private Banking & Wealth Management в Україні та країнах СНД, клієнтський сервіс і методики управління ним. Один з ідеологів інституційного розвитку бізнесу з управління великим приватним капіталом в Україні. За підсумками 2014 року Олексій увійшов до п'ятірки кращих фахівців Private Banking в Україні за рейтингом «Капітал Україна». Раніше Олексій Александров очолював підрозділи Private Banking в УкрСиббанк BNP Paribas Group.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події


 

29 травня 2017 р.

Майстерні бізнесу  на тему «Управлінські переговорні поєдинки за технологією Володимира Тарасова»

Довідка

Володимир Тарасов (Естонія) - соціальний технолог, бізнес-тренер, автор і розробник ділових ігор і тренінгів. Засновник «Талліннської школи менеджерів» .

Технологія Володимира Тарасова "Управлінський поєдинок": у спеціально-створених ігрових умовах учасники тренують навички управління і переговорів. Ділова гра проходить у форматі "активного діалогу", в якому учасники діалогу виступають в певних ролях в заданій конфліктної ситуації. Кожен з гравців веде переговори до досягнення своєї мети. Перемогу гравця визначають судді, об'єднані в три колегії: ті, що наймаються на роботу, ті, що відправляють на переговори, та ті, що довіряють власність (управління бізнесом). Судді коментують своє рішення. Таким чином, гравці отримують унікальний якісний зворотний зв'язок по вирішенню запропонованої ділової ситуації. Звичайно, реальні переговори відрізняються від поєдинку. Але помилки, що люди роблять на управлінських поєдинках - ці типові помилки, які вони роблять і в реальних переговорах. Участь навіть в управлінських переговорних поєдинках допоможе побачити свої улюблені помилки і вдосконалити свої управлінські навички.

Формат зустріч: МІМвець+1

Модератор: Володимир Рогов (МВА 2003)


 

25 травня 2017 р.

MIM-Boyden «Управлінський клуб»*
* В рамках Клубу ми щомісяця запрошуємо цікавих і успішних гостей. Тих, кому є що згадати і є що розповісти; видатних особистостей, що відкриті ділитися своїм досвідом.
 Формат - відкрита дискусія. Без пафосу, без формалізму, без краваток, з гумором і анекдотами.

Moderator: Alexey Dolgikh, Managing Partner, Boyden Global Executive Search.

Invited speaker: Sevki Acuner, EBRD

  • On 13 April 2013 EBRD appointed Mr. Sevki Acuner as EBRD Country Director for Ukraine.
  • Mr. Acuner previously held the position of EBRD Deputy Countrty Director for Turkey.
  • During his 21-year career at the EBRD, Mr. Acuner had held senior management positions in the Credit Risk and Agribusiness departments before being appointed to Turkey in 2009. He started his new assignment in Ukraine on 1 June, 2013.
  • Prior to joining the EBRD, Mr. Sevki Acuner worked at the Central Bank of Turkey, the Bank of Montreal and the Royal Bank of Canada in various countries in North America and Europe.
  • Mr. Acuner is a Turkish national and holds a BSc in Management from Bosporus University, Istanbul, and an MBA from Concordia University, Montreal, Canada.

Photos



 

22 травня 2017 р.

Воркшоп на теми "Кар'єра як інструмент розвитку управлінця та розкриття особистості"

 

Тема: Стратегії розвитку кар'єри

Анна Мелемед, Коуч, HR-консультант. Більше 12 років досвіду роботи у різних бізнес-структурах у сфері HR від рекрутера до директора з персоналу. Володіння інструментами підбору, навчання, оцінки, мотивації та стратегічного планування. Сертифікований коуч-консультант в організаціях від WAPP (Weisbaden Academy of Positive Psychotherapy, Germany) Практика індивідуального коучінгу з питань кар’єри та саморозвитку з 2012 року. Близько 300 годин кар’єрних консультацій за 2016 рік. Сертифікований арт-коуч, що дає змогу використовувати творчі методи у роботі з клієнтами. Автор коучингового проекту «Палітра коучінга», автор коучінгової гри-тренінга «М.И.Р. – Мир Источник Ресурсов».

 Говорили про:

  1. Як створити смачний кар'єрний коктейль, використовуючи природні дані, сучасні тенденції, особисті бажання.
  2. Що варто розвивати, а про що краще нікому не говорити.
  3. Як перестати робити вибір наосліп і почати рухатися усвідомлено
  4. 6 видів кар'єри + 5 типів мотивації

Тема: Кар'єра - спільний спосіб реалізувати найкраще для співробітників, власників і бізнесу. Системний інструмент розвитку і зростання.

Олена Штефієнко, 14 років в зовнішньому рекрутингу. Керівник рекрутингового агентства "Team Staff", пошук керівників і ключових співробітників для бізнесу.

Створення унікальних профілів посад. Консалтинговий супровід рекрутингових проектів. Навчання внутрішніх рекрутерів. 11 років практики в психології і коучингу кар'єри.

2 роки коуч власників і керівників бізнесу з питань розвитку їхньої кар'єри, розвитку і планування кар'єри ключових співробітників в їх бізнесі. 8 років консультування і коучингу по кар'єрі в питаннях визначення та управління розвитком;

2006 р. - викладач модуля "Кар'єра" в проекті ООН і ОБСЄ для вищої управлінської ланки звільненого в запас.

 Говорили про:

  1. З чого починається управління кар'єрою? Універсальні питання та фокуси для самгого широкого діапазону від студенті ВУЗу до власнивів бізнесу.
  2. Як зробити управління кар'єрою співробітників інструментом розвитку свого бізнесу? Чому це важливо.
  3. Покроковий системний інструмент впевненого керування кар'єрою власною та підлеглих.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події

 

19  травня 2017 р.

Майстерні бізнесу на тему «Ефективність коучингу в житті та бізнесі»

Ключові теми заходу:

  • «Коучинг як інструмент роботи з професійним вигоранням»
  • «Успішний бізнес в умовах турбулентності. Чи можливо?» (зокрема, спікер розкриє тему «бірюзових команд»)
  • «Коучинг як інструмент розвитку потенціалу особистості. Ефективна модель управління бізнесом»
  • «Роль коучингу в розвитку, заснованому на Сильних сторах (Strengths-Based Development)»

Довідка про спікерів:

Анна Драгомирецька – сертифікований професійний коуч Erickson College International. Спеціалізація – трансформаційний коучинг (коучинг глибинних змін), бізнес-коучинг, лайф-коучинг, коучинг особистої ефективності. Тренер навчальних програм Академії майстерності коучингу WPG, бізнес-тренер, психолог. Автор книги «Перші кроки в коучингу або довідник для тих, хто на старті»

Лілія Луць – коуч ICF, NLP-практик , має 15-річний досвід роботи, в тому числі в таких компаніях,  як Coca-Cola, Samsung Electronics, Shell, SC Johnson.

Лідія Радичі-Шпаковська – сертифікований бізнес-тренер, сертифікований коуч міжнародного класу

Сертифікований коуч міжнародного класу ICF, РСС, NLP-практик (Certified Practitioner of NLP Classic Code), член Міжнародної федерації коучингу (ICF) та член Міжнародної федерації НЛП (ITA). Автор і тренер програм для експертів, коучів, тренерів, консультантів і підприємців. Засновник компанії «Майстри трансформації».

Владислав Мороз – випускник МІМ-Київ, професійний коуч (Erickson Coaching Institute), бізнес-тренер (International College of Business Trainers), член ICF, ATD (Американська асоціації з розвитку талантів), сертифікований Inbound-маркетолог (Hubspot Academy). Організовував і брав участь в ряді корпоративних проектів, спрямованих на залучення, розвиток і утримання талантів. Автор програми побудови персонального бренду.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події

 

15 травня 2017 р.

Майстерні коучингу на тему «Стратегічне мислення керівника. Наука бачити майбутнє»

Було розглянуто:

1. Психологічна суть і механізми стратегічного мислення
2. Рівні зрілості персоналу. Як оцінити свою здатність бути керівником?
3. Стратегічне мислення як компетенція:

  • бачення проміжного і кінцевого результату
  • прогнозування ситуації
  • формування причинно-наслідкових зв'язків
  • моделювання майбутнього
  • планування дій

4. Інструменти коучингу для розвитку компетенції СМ:

  • «Піраміда логічних рівнів»
  • «Карта ресурсів»
  • Методи генерації ідей
  • Методи розстановки пріоритетів
  • Модель QUEST
  • "Контур управління"

Довідка

Наталія Романенко, організаційний коуч, президент ECF Ukraine, бізнес-тренер, засновник «Коучинг-Центру« 100% », www.coach-100.com, Власник ТМ HR-LAND.

Ключова спеціалізація: Навчання керівників, розвиток управлінських та лідерських компетенцій, коучинг в організаціях, оцінка та мотивація персоналу. Сертифікати Європейської Федерації коучів (ECF): «Management Coaching» (категорія «Business Coaching»), «Coach training» (категорія«Training of coaching»), «Management competency coaching» (категорія«Business Coaching» ). Автор і ведуча сертифікаційного курсу «Школа бізнес-коучингу» , акредитованого в ECF.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події



 

26 квітня 2017 р.

Воркшоп на теми "Приховані повідомлення - розпізнати і відповісти" та "Приховані сигнали переговорного процесу"

Презентація з вправами на відпрацювання навичок.

Експерти: 

Андрій Злотніков - HRD «NIKO», бізнес-тренер, реєстровий психотерапевт, автор і редактор топового сайту з психології psy-practice.com. Автор понад тридцяти статей з управління людськими ресурсами та психології в фахових виданнях. Учасники будуть познайомлені з авторськими моделями комунікації Фрідеманна фон Туна: чотири вуха, чортове коло, квадрат цінностей і розвитку. Воркшоп буде спрямований на розвиток навичок розуміння прихованих повідомлень своїх і співрозмовника. Розберемо ситуації, як розірвати коло нерозуміння в колективах і командах, а також цінності, які лежать в основі нашого спілкування один з одним. 

Ким Валентин - Психолог, консультант, бізнес-тренер. Експерт по невербальному спілкуванню. Сертифікований асесор. Експерт в галузі оцінки та розвитку персоналу. Понад 70 публікацій на сайтах ТСН, Оглядач і багатьох інших.

Психологія невербального спілкування. Дослідження механізмів та особливостей обміну прихованою інформацією в процесі спілкування. Розпізнавання обману в ході комунікації. Приховані сигнали переговорного процесу.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події



 

19 квітня 2017 р.

Бізнес-форум «Україна-Китай»
За підтримки Китайської торгової асоціації 

Мета форуму налагодження торгово-економічної співпраці між країнами, сприяння діалогу між представниками бізнесу України та Китаю, пошук ніш і визначення стратегічних напрямків співпраці. Інвестиційна співпраця між країнами постійно збільшується, стрімко розвивається техніко-економічна співпраця в сфері сільського господарства, енергетики, інфраструктури.

У ході форуму було розглянуто:

  • сучасні тенденції в українсько-китайських відносинах
  • новий Шовковий шлях - нові можливості для українського бізнесу
  • практичні аспекти побудови бізнес-стосунків з Китаєм
  • можливості залучення китайського капіталу для фінансування українського бізнесу
  • фінансові аспекти співпраці з Китаєм
  • експортні можливості в розрізі ключових галузей української економіки
  • приклади успішних проектів з виходу українських компаній на ринок Китаю

Експерти: 

1. Лю Цзюнь, радник з торгово-економічних питань посольства КНР в Україні

Тема: "Сучасний стан та перспективи українсько-китайських відносин"

2. Валерій Пятницький, екс-заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі 

3. Руслан Осипенко, виконавчий директор Китайської торгової асоціації

Тема: "Новий шовковий шлях. Нові можливості для бізнесу"

4. Віталій Матарикін, PR&GR менеджер Huawei Ukraine

Тема: "Українсько-китайські відносини у сфері інформаційно-комунікаційних технологій"

5. Ірина Міхальова, партнер компанії Export Growth

Тема: "Східний» погляд на себе, свій бізнес, бренд, продукт"

6. Тетяна Теріна, комерційний директор компанії Fialan

Тема: "Ключові тенденції, тренди у торгівлі з Китаєм. Попит на органіку та екологічність"

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події



 

18 квітня 2017 р.

MIM-Boyden «Управлінський клуб»
В рамках Клубу ми плануємо щомісяця запрошувати цікавих і успішних гостей. Тих, кому є що згадати і є що розповісти; видатних особистостей, що відкриті ділитися своїм досвідом.
 
Формат - відкрита дискусія. Без пафосу, без формалізму, без краваток, з гумором і анекдотами.

Гість нашої першої зустрічі – людина-символ, одна з ключових персон українського бізнесу, що довгі роки була недосяжною для публічного спілкування, відомий український бізнесмен Василь Хмельницький.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події

 

11 квітня 2017 р.

Круглий стіл на тему «Ринок праці управлінця: тренди 2017»

Було розглянуто:

  • Про тренди ринку праці управлінців в світі і в Україні
  • Які головні тренди ринку праці сьогодні, у чому вони виражені
  • Наскільки і як світові тренди впливають на ситуацію в Україні
  • Що сьогодні потрібно знати і до чого готуватися управлінцю з кар'єрними планами

Спікери:

Марія Тєкуч - HR директор компанії rabota.ua.9 років досвіду в HR, з них 5 років в IT напрямку. Спеціалізується в HR аналитиці, програмах адаптації, оцінки персоналу та програмах навчання. Сертифікований коуч та бізнес-тренер

Тема: Ринок праці сьогодні. До чого готуватися та про що слід пам'ятати TOP-менеджеру, шукаючи роботу. Аналітика і практичні кейси від HR-директора сайта пошуку можливостей rabota.ua Марії Тєкуч.

Дмитро Клім - експерт з рекрутменту, управлінець, підприємець. Досвід у бізнесі - більше 20 років. 5 з них - у представництвах закордонних компаній на посадах від Регіонального Менеджера до Голови Представництва. У рекрутменті - з 2001-го року. Автор та ідейний надихач кількох брендів у сфері пошуку персоналу:  рекрутингових агенцій Action Group та Фарма Персонал, а також агенції та порталу Фінансовий Персонал.  Автор більш ніж 200 публікацій з рекрутменту та управління персоналом. З 2015 року Член Наглядової Ради “Future Manager Alliance” – міжнародної мережі рекрутингових компаній зі штаб-квартирою в Мілані. Чемпіон Європи з тюнінгу автомобілів.

Тема: Фейсбук - вбивця роботних сайтів, або як саме пошук персоналу виходить на принципово вищий рівень.

Ірина Брицька - директор по маркетингу, куратор експертно-аналітичного Центру HeadHunter Україна, експерт ринку праці.

До 2015 – директор по маркетингу АБ «Укргазбанк». Досвід роботи у комунікаціях – 14 років. 

Тема: Тенденції ринку пошуку. Підбір: новий погляд.

Олена Юзькова - сертифікований консультант з управління, президент Всеукраїнської асоціації консультантів з Управління, віце-президент Міжнародної асоціації консультантів, викладач МІМ-Київ.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події


 

10 квітня 2017 р.

Майстерні коучингу на тему «Мотивація і демотивація підлеглих. Управління, побудоване на участі»

Було розглянуто:

1. Зв'язок системи мотивації персоналу і 5 стадій розвитку бізнесу

2. Провідні мотиви. Як мотивувати людину.

3. Піраміда демотивації персоналу. Етапи «внутрішнього» і «зовнішнього» звільнення.

4. Причини демотивації і за якими ознаками їх розпізнати?

5. Створення мотивуючої атмосфери в колективі. Основні інструменти і техніки.

6. Мотиваційна бесіда. Етапи, принципи, ефекти.

Довідка

Наталія Романенко, організаційний коуч, президент ECF Ukraine, бізнес-тренер, засновник «Коучинг-Центру« 100% », www.coach-100.com, Власник ТМ HR-LAND.

Ключова спеціалізація: Навчання керівників, розвиток управлінських та лідерських компетенцій, коучинг в організаціях, оцінка та мотивація персоналу. Сертифікати Європейської Федерації коучів (ECF): «Management Coaching» (категорія «Business Coaching»), «Coach training» (категорія«Training of coaching»), «Management competency coaching» (категорія«Business Coaching» ). Автор і ведуча сертифікаційного курсу «Школа бізнес-коучингу» , акредитованого в ECF.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події



 

06 квітня 2017 р.

Воркшоп про управління репутацією*
Керування репутацією – один з ефективних інструментів формування успішного майбутнього. Науковий підхід дозволяє побачити можливості там, де інші бачать лише загрози.
В змодельованому просторі, максимально наближеному до реальності, у інтенсивному режимі проводиться напрацювання базових навичок та моделей дій в ситуації динамічних зовнішніх та внутрішніх факторів впливу.

Учасники воркшопу отримають унікальну можливість випробувати у безпечному ігровому просторі рішення та моделі дій, що стануть їх інструментами успіху в реальному світі. Побачать ще одну можливість перетворення загроз у можливості.

* Подія відбуласяя спільно з організаторами форума «Репутація: для тих, хто керує майбутнім».

Експерти: Олена Таран, Андрій Міхал, Марія Бородай, Павло Мартиненко, Юрій Кочевенко, Ольга Кій, Андрій Длігач, Віталій Максимов, Генадій Олонцев, Оксана Кліменко, Сергій Беспалов, Сергій Баранець, Андрій Кашпур.

Модератори: Сергій Баранець, ігротехнік, управлінець, експерт в галузі підвищення ефективності бізнесу; Андрій Кашпур, автор книги «Репутація» (ReputationBook.org), керівник дослідницького проекту ReputationLab.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події



 

03 квітня 2017 р.

Майстерні бізнесу  на тему «Управлінські переговорні поєдинки за технологією Володимира Тарасова»

Довідка

Володимир Тарасов (Естонія) - соціальний технолог, бізнес-тренер, автор і розробник ділових ігор і тренінгів. Засновник «Талліннської школи менеджерів» .

Технологія Володимира Тарасова "Управлінський поєдинок": у спеціально-створених ігрових умовах учасники тренують навички управління і переговорів. Ділова гра проходить у форматі "активного діалогу", в якому учасники діалогу виступають в певних ролях в заданій конфліктної ситуації. Кожен з гравців веде переговори до досягнення своєї мети. Перемогу гравця визначають судді, об'єднані в три колегії: ті, що наймаються на роботу, ті, що відправляють на переговори, та ті, що довіряють власність (управління бізнесом). Судді коментують своє рішення. Таким чином, гравці отримують унікальний якісний зворотний зв'язок по вирішенню запропонованої ділової ситуації. Звичайно, реальні переговори відрізняються від поєдинку. Але помилки, що люди роблять на управлінських поєдинках - ці типові помилки, які вони роблять і в реальних переговорах. Участь навіть в управлінських переговорних поєдинках допоможе побачити свої улюблені помилки і вдосконалити свої управлінські навички.

Формат зустріч: МІМвець+1

Модератор: Володимир Рогов (МВА 2003)

Фотозвіт події



 

30 березня 2017 р.

HR-кафе

Тема: Успіх у цифровому світі: нові професії, нові компетенції

 Говорили про:

  • Як організаціям залишатись високоефективними в пору стрімких змін?
  • Як підготуватись до найму покоління, що не уявляє себе без новітніх технологій і покоління, якому, схоже, доведеться працювати 60-70 років?
  • На які особисті якості та навички зроблена ставка?
  • Нові підходи до лідерства;
  • Управлінський інструментарій в ситуації невизначеності;
  • Робота з відповідальністю - своєю та підлеглих;
  • Короткий огляд щорічного дослідження HR трендів від Deloitte та Bersin.

Андрій Станченко, бізнес-тренер, консультант з управління, коуч, фасилітатор, викладач MBA. Більше 10 років тренерського і консалтингового досвіду в Україні, СНД, Балтії. Експерт-практик в області змін, лідерства, навчання і розвитку. Викладач Школи Консультантів з Управління, ко-тренер університету Марка Кукушкіна, Ex-Резидент і модератор програм бізнес-школи СКОЛКОВО. Член ATD (Association for Talent Development, USA), єдиний представник України на найбільших у світі конференціях з корпоративного навчання ATD-2015 та 2016. Віце-президент Асоціації консультантів і коучів (Certified Management Consultant).

 

Валерія Казадарова, засновник та виконавчий директор "Таланти для бизнесу". Понад 8 років працює в напрямку управління талантами. До повернення у власний бізнес була Директором з персоналу мережі ресторанів KFC, керувала українським офісом Келлі Сервісез, працювала у київському офісі Бейкер і Макензі та виступала радником з питань економічної політики у фонді прямих інвестицій Western NIS Enterprise Fund (aka Horizon Capital). Експерт з ринку праці, технологій забезпечення персоналом, професійні інтереси також охоплюють технології маркетингу та продажів, питання стратегічного управління та ефективності, лідерства. Випускниця програми МВА МІМ-Київ 2005 року.

 

Анна Підгорна, HR бізнес партнер кластеру AXA Emerging Europe і Заступник Голови Правління АХА в Україні. 17 років в області управління персоналом, з них 15 - в ролі керівника. Анна почала кар'єру в сфері HR в компанії "Голден Телеком", очолювала функцію управління персоналом у фармацевтичній корпорації "Артеріум", "Креді Агріколь банку" і страховій компанії "Оранта Життя". У 2009-2013 Анна працювала Директором з персоналу "Майкрософт Україна".

 

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події



 

29 березня 2017 р.

Зустріч із Ігорем Смілянським

Під час зустрічі гість презентував МІМівській спільноті стратегію розвитку "Укрпошти" на найближчі 5 років. Розповів Ігор Смілянський і про те, які зміни уже впроваджуються на підприємстві: як найбільші відділення поступово відмовляються від обідніх перерв і як державне підприємство поштового зв'язку стало публічним акціонерним товариством, які трансформації відбуваються з "Укрпоштою" і яким постане підприємство перед своїми клієнтами найближчим часом.

Ігор Смілянський – генеральний директор «Укрпошти». Має 17-річний досвід у сфері стратегічного, управлінського і фінансового консалтингу. Серед компаній, де працював Смілянський: Cantor Fitzgerald L.P., The Boston Consulting Group, ПУМБ, Thomas Cook, а також міжнародна аудиторська компанія KPMG. Має ступінь МВА (Georgetown University) і ступінь Juris Doctor (George Washington University Law School).

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події



 

22 березня 2017 р.

Фінансовий клуб на тему «Що ефективніше: управляти на основі сімейних цінностей чи формалізованих процесів»

В рамках зустрічі обговорювали наступні питання:

- Система міжнародного обміну податковою інформацією. Нова реальність?

- Які нові підходи у веденні міжнародного бізнесу варто запроваджувати вже зараз і до чого бути готовими у майбутньому;

- Які стратегії управління активами найбільш ефективні в поточних економічних умовах

Зустріч з провідними експертами Norvik Banka

Експерти зустрічі:

Олівер Рональд Брамуелл, Голова правління Norvik Banka, Має значний досвід роботи в банківському секторі, управлінні фінансами, контролі кредитних ризиків і сфері кредитування. Олівер Брамуелл отримав ступінь магістра математики в Уорікському університеті (University of Warwick) у Великобританії. У 2012 році отримав кваліфікацію дипломованого фінансового аналітика CFA (Chartered Financial Analyst). З грудня 2013 року - голова правління Norvik Banka. Працював також в банках Великобританії та Росії, зокрема Barclays Bank і Citibank.

Дмитро Калмиков, Перший віце-президент, керівник блоку «Міжнародний бізнес» Norvik Banka. Дмитро займається в Norvik Banka розвитком локального і міжнародного бізнесу, операціями на фінансових ринках, довірчим управлінням, private banking, а також розробкою банківських продуктів і маркетингом. Більше 18 років працював в приватних російських банках – Альфа-Банк, Агропромкредіт, Гута-Банк – де курував корпоративний бізнес, мережу філіалів і розвиток транзакційного бізнесу.

Олексій Александров, Старший віце-президент, керівник блоку Private Banking в Norvik Banka. Автор понад 60 наукових публікацій, чотирьох монографій, в яких досліджує аспекти розвитку бізнесу Private Banking & Wealth Management в Україні та країнах СНД, клієнтський сервіс і методики управління ним. Один з ідеологів інституційного розвитку бізнесу з управління великим приватним капіталом в Україні. За підсумками 2014 року Олексій увійшов до п'ятірки кращих фахівців Private Banking в Україні за рейтингом «Капітал Україна». Раніше Олексій Александров очолював підрозділи Private Banking в УкрСиббанк BNP Paribas Group.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події


 

21 березня 2017 р.

AMBA Social Event  

Що таке справжній МВА?   Як бути впевненим, що диплом буде визнаний на світовому ринку праці? Чи відповідає навчальний план міжнародним стандартам? Такі питання ставить собі кожен, хто замислюється про отримання ступеню МВА. В Україні немає законодавчої бази і прийнятих стандартів для контролю якості бізнес-освіти. За таких умов лише міжнародні асоціації виконують роль контролюючих органів. Одна із таких організацій – Association of MBAs, що входить до трійки найпрестижніших організацій в бізнес-освіті.

Вперше за час існування Асоціації представники АМВА на чолі із СЕО Andrew Main Wilson відвідають Україну. Саме МІМ-Київ 21 березня прийматиме поважних гостей. Програма заходу передбачає максимум часу для неформального спілкування із представниками АМВА.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події


 

16 березня 2017 р.

Менеджмент-кафе  на тему «Що ефективніше: управляти на основі сімейних цінностей чи формалізованих процесів?»
В рамках зустрічі обговорювали наступні питання:
1) Що компанії зазвичай розуміють під сімейними цінностями і коли «сімейна культура» працює?
2) Які обмеження існують для сімейного підходу в управлінні?
3) Як можна масштабувати сімейний підхід в управлінні великими компаніями або чи можна перетворити «бізнес-родину» в «бізнес-клан»?

Експерти зустрічі:

Вячеслав Покотило - професор кафедри менеджменту та економіки МІМ-Київ, д. ф-м. н. (математична кібернетика). Член Наглядової ради компанії «Малинська паперова фабрика-Вайдманн». Автор наукових публікацій з проблем теорії диференційних ігор, оптимального управління та оцінювання в умовах невизначеності. Представник МІМ-Київ в мережі «Мікроекономіка конкурентоспроможності» Інституту стратегії та конкурентоспроможності Гарвардської бізнес-школи.
Олександр Сударкін – к.е.н., консультант та керівник відділу тренінгів та консалтингу Pucelik Consulting Group, бізнес-тренер з 2007 р., автор багатьох статей з переговорів та управління персоналом, книги «Три кола лідерства», співавтор книги «Влада. Управління. Лідерство». Компетенції: переговори, психологія организаційного розвитку, маркетинг, проектний менеджмент, управлінський консалтинг, коучинг, мотивація.     

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події


13 березня 2017 р.

Майстерні коучингу на тему «Продажі в стилі коучингу. Win-win: міф чи реальність»

Сучасні тенденції в продажах, що було розглянуто:

2. Як перемогти стереотипи за допомогою інновацій

3. Основні навички менеджера з продажу. Що розвивати в першу чергу?

4. Персональний стиль продажів. Війна чи співпраця?

5. Техніки коучингу для фокусування і посилення

6. Вектор кар'єри і продажу

7. Продажі в стилі коучинг: цілі, мотивація, обмеження, цінності, взаємодії

Довідка

Наталія Романенко, організаційний коуч, президент ECF Ukraine, бізнес-тренер, засновник «Коучинг-Центру« 100% », www.coach-100.com, Власник ТМ HR-LAND.

Ключова спеціалізація: Навчання керівників, розвиток управлінських та лідерських компетенцій, коучинг в організаціях, оцінка та мотивація персоналу. Сертифікати Європейської Федерації коучів (ECF): «Management Coaching» (категорія «Business Coaching»), «Coach training» (категорія«Training of coaching»), «Management competency coaching» (категорія«Business Coaching» ). Автор і ведуча сертифікаційного курсу «Школа бізнес-коучингу» , акредитованого в ECF.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події


 

06 березня 2017 р.

Майстерні бізнесу  на тему «Управлінські переговорні поєдинки за технологією Володимира Тарасова»

Довідка

Володимир Тарасов (Естонія) - соціальний технолог, бізнес-тренер, автор і розробник ділових ігор і тренінгів. Засновник «Талліннської школи менеджерів» .

Технологія Володимира Тарасова "Управлінський поєдинок": у спеціально-створених ігрових умовах учасники тренують навички управління і переговорів. Ділова гра проходить у форматі "активного діалогу", в якому учасники діалогу виступають в певних ролях в заданій конфліктної ситуації. Кожен з гравців веде переговори до досягнення своєї мети. Перемогу гравця визначають судді, об'єднані в три колегії: ті, що наймаються на роботу, ті, що відправляють на переговори, та ті, що довіряють власність (управління бізнесом). Судді коментують своє рішення. Таким чином, гравці отримують унікальний якісний зворотний зв'язок по вирішенню запропонованої ділової ситуації. Звичайно, реальні переговори відрізняються від поєдинку. Але помилки, що люди роблять на управлінських поєдинках - ці типові помилки, які вони роблять і в реальних переговорах. Участь навіть в управлінських переговорних поєдинках допоможе побачити свої улюблені помилки і вдосконалити свої управлінські навички.

Формат зустріч: МІМвець+1

Модератор: Володимир Рогов (МВА 2003)

Фотозвіт події



 

23 лютого 2017 р.

Майстерні бізнесу на тему «Продавати за кордон: що для цього потрібно»

Спеціаліст із експортного маркетингу проконсультувала, яким деталям варто приділити увагу для розробки успішної експортної стратегії, і розвіє усі страхи майбутнього експортера, що потрібно підприємцям для успішного експорту, що таке "добре" або чому треба вчитися у експортерів інших країн?

Довідка про спікера:

Ірина Міхальова – партнер компанії Export Growth*, 17 років працювала в області побудови і розвитку системи інтегрованих маркетингових комунікацій і зв'язків з громадськістю у фінансовій, автомобільній сферах, інформаційно-правовому, консалтинговому, ювелірному, IT, ресторанному, готельному і туристичному бізнесі, ЗМІ. Має також досвід виведення брендів і організації акцій просування в Європі, Китаї, країнах СНД.

*ExportGrowth – консультує представників бізнесу щодо експортних стратегій. Компанія нараховує близько сотні реалізованих проектів за 17 років роботи в сфері маркетингу, комунікацій, бізнес-планування і супроводу експорту.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події

 

18 лютого 2017 р.

Розвиваюча пригода - Гостросюжетна детективна гра «Рейс через Атлантику».

Детективна психологічна гра для дорослих. Протистояння розвідок різних країн на яхті - шпигунські ігри. Гравці стають головними учасниками закрученого детективного сюжету, який би відмінно підійшов для фільму в стилі екшн.

Кожен з гравців вирішує свою ігрову задачу - спілкується з іншими учасниками з метою отримання необхідної йому інформації. Обмінюючись інформацією, учасники самостійно аналізують її і вирішують, як використовувати її в своїх інтересах. Гра не є командною - кожен гравець діє виходячи з інтересів свого персонажа.

За день до гри учасники отримають конверт зі своєю роллю-легендою (або отримують свою роль в електронному форматі). У легенді описано біографія для гравця в кожній ролі, інформація, якою він володіє, матеріальні цінності (ігрові артефакти), які будуть у нього в грі. Свій набір предметів гравці отримають у Ведучого на консультації перед початком гри. Там же можна задати будь-які питання по грі.

У легенді також чітко вказані цілі, які гравцеві необхідно буде досягти в процесі гри і його мотивація при досягненні цих цілей. Це схоже на те, як в фільмі агента впроваджують до «поганих хлопців» для досягнення поставлених завдань. І головне - виконати поставлене завдання і «не розколотися» до останнього.

Ігровим результатом кожного персонажа є виконання або невиконання свого завдання. Поставлені завдання можуть бути виконані безліччю способів, і все залежить від дій самого гравця. Всі ролі, які беруть участь в епізоді, тісно переплетені сюжетом.

 

Модератор і ведучий: психолог і тренер Павло Коробчанский (найяскравіший тренер події - за відгуками учасників літнього Форуму MIM-Wekeend 2016).

Формат: виключно МІМівці.

Фотозвіт події





 

15 лютого 2017 р.

Воркшоп на тему «GlobalLogic - успішний досвід утримання та підвищення залученості колег»

Довідка про спікера:

Михайло Завилов – має 20-річний досвід роботи в управлінні людськими ресурсами в різних галузях промисловості і на різних посадах. У 2012 - 2014 році - був директором з персоналу Смарт-холдинг (Київ, Україна) з загальною кількітю персоналу понад 24000. З 2014 - 2016 - займав рольHR директора в Microsoft Україна та будучи членом CEE HR Leadership команди. З травня 2016 року і по теперішній час – Head of HR в GlobalLogic Україна. У 2013 році був обраний серед 50-ти кращих HR-директорів України, а в 2014 році був оцінений серед 5 кращих HR-директорів України згідно Delo.ua.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події



 

15 лютого 2017 р.

Зустріч із представником Президента України у Верховній Раді.

Тема «Бізнес та влада: взаєморозуміння можливе!»

Спікер:

Артур Герасимов   З 1999 по 2014 рр. – генеральний директор групи компаній "Українська маркетингова група". На дострокових виборах восени 2014 року пройшов до Верховної Ради VIII скликання за списком партії Блок Петра Порошенка. Голова підкомітету з питань оборонно-промислового комплексу і військово-технічного співробітництва комітету ВР з питань нацбезпеки та оборони. Голова постійної делегації у Парламентській асамблеї Організації з безпеки і співробітництва в Європі. Голова міжфракційного депутатського об’єднання Європейський Донбас.  30 травня 2016 року указом Президента України Петра Порошенка призначений представником президента у Верховній Раді.

Громадська робота: З 1996 по 2014 рр. – член керівних органів Української асоціації маркетингу, в 1998-2014 рр.: ESOMAR (Європейська асоціація дослідників громадської думки і маркетингу), в 2003-2014рр.  – Американська асоціація маркетингу. 

Аудиторія заходу: відкритий захід

Фотозвіт події

 

07 лютого 2017 р.

Воркшоп на тему «Сучасні інструменти пошуку роботи - профілі в соціальних мережах і не тільки»

У своїй доповіді спікери висвітлили ролі соціальних мереж в нашому житті, поділилися досвідом та дали відповіді на такі питання:

  • Чи звертають роботодавці увагу на профілі кандидатів в соціальних мережах?
  • Які саме критерії для них актуальні?
  • Які деталі і елементи можуть допомогти отримати посаду або зіпсувати враження про Вас?
  • Як побудувати свій власний «бренд кандидата» і навіщо це потрібно. Всі приклади з реального життя і практики.

Довідка про спікерів:

Тетяна Никитович.  Директор Smart Solutions. З 2010 року Тетяна є директором HR-провайдера SmartSolutions. У зону відповідальності Тетяни входять завдання зі стратегічного розвитку бізнесу і управління командою в Україні та Росії, а також розвиток цілого спектра кадрових послуг, серед яких рекрутмент, аутстаффінг, надання тимчасового персоналу (компанія Fillin), масовий підбір, розрахунок заробітної плати, оцінка персоналу та інші сервіси в області HR рішень.

Наталія ДворськаКерівник відділу підбору персоналу. Наталя керує напрямом підбору персоналу в Smar tSolutions. За плечима у лідера відділу рекрутмент 10 років практики і щоденної роботи в галузі управління людським капіталом. Своїм головним завданням Наталя вважає досягнення операційної досконалості в рекрутменті і щоденне поліпшення рівня сервісу.

Формат зустріч: відкритий

Фотозвіт події

 

06 лютого 2017 р.

Майстерні бізнесу  на тему «Управлінські переговорні поєдинки за технологією Володимира Тарасова»

Довідка

Володимир Тарасов (Естонія) - соціальний технолог, бізнес-тренер, автор і розробник ділових ігор і тренінгів. Засновник «Талліннської школи менеджерів» .

Технологія Володимира Тарасова "Управлінський поєдинок": у спеціально-створених ігрових умовах учасники тренують навички управління і переговорів. Ділова гра проходить у форматі "активного діалогу", в якому учасники діалогу виступають в певних ролях в заданій конфліктної ситуації. Кожен з гравців веде переговори до досягнення своєї мети. Перемогу гравця визначають судді, об'єднані в три колегії: ті, що наймаються на роботу, ті, що відправляють на переговори, та ті, що довіряють власність (управління бізнесом). Судді коментують своє рішення. Таким чином, гравці отримують унікальний якісний зворотний зв'язок по вирішенню запропонованої ділової ситуації. Звичайно, реальні переговори відрізняються від поєдинку. Але помилки, що люди роблять на управлінських поєдинках - ці типові помилки, які вони роблять і в реальних переговорах. Участь навіть в управлінських переговорних поєдинках допоможе побачити свої улюблені помилки і вдосконалити свої управлінські навички.

Формат зустріч: МІМвець+1

Модератор: Володимир Рогов (МВА 2003)

Фотозвіт події

 

24 січня 2017 р.

Зустріч із експертом  на тему «A global approach to fighting corruption».

Спікер:

Jean-Pierre Mean – головний радник і директор із запобігання корупції в SGS (Швейцарія), Голова Консультативної ради Transparency International,  юрисконсульт в юридичній фірмі MCE Legal (Швейцарія), член Комісії з питань корпоративної відповідальності та боротьби з корупцією Міжнародної торгової палати. В минулому – президент швейцарського філіалу Transparency International, голова наглядового відділу ЄБРР. Консультує міжнародних корпоративних клієнтів по створенню антикорупційних систем управління, оскільки сам розробляв і керував такими системами в різних сферах. Автор ряду публікацій в галузі міжнародної торгівлі, зокрема в області боротьби з корупцією. Має звання магістра права Гарвардського університету. Працював також в Alcan Group (Канада), Landis & Gyr, Societe Generale de Surveillance (Швейцарія).

Аудиторія заходу: відкритий захід

Фотозвіт події


 

18 січня 2017 р.

Зустріч із експертом  на тему "2017: Виклики і можливості"

Аналіз ризики та перспективи, що виникатимуть у політичному, економічному та безпековому полі України у 2017 році, системне бачення можливих сценаріїв розвитку подій з урахуванням кроків зовнішніх політичних гравців; зартикульовано найбільш оптимальні, а також найбільш вірогідні сценарії поведінки українських лідерів.

Спікер:

Анатолій Амелін - венчурний інвестор, бізнесмен, засновник аналітичного центру «Amelin Strategy» та незалежного аналітичного центру «Український інститут майбутнього». Працював членом Національної Коміссії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) з 2011 по 2015. Голова ради Ассоціації випускників "Аспен Україна". Випускник ММ-Київ – МВА 2006, DBA 2011.

Аудиторія заходу: відкритий захід

Фотозвіт події


12 січня 2017 р.

Життя не тільки бізнес. Поетичний вічір.

У затишній атмосфері, за чашкою чаю  слухали проникливі історії у віршах - ілюстрації до життя, знайомі кожному: дитинство, кохання, чоловіча дружба, подорожі.

Спікер:

Олег Теплих – талановитий маркетолог, найнеформальніший поет нашого міста, натхненник проекту "Бої ліриків", автор циклів віршів "Небом", "Кайфовое", автор радіо-шепіт-шоу "Пять минут под одеялом"©.

Аудиторія заходу: відкритий захід

Фотозвіт події