Сучасна корпоративна стратегія для вищого менеджменту та власників бізнесу

9 червня 2008 року

4-7 червня 2008 р. у МІМ-Київ для групи SE МВА прочитав лекції запрошений професор МІМ-Київ Марк Де Кегель, який має значний досвід викладання у провідних бізнес-школах Європи та консалтингової діяльності, зокрема на посаді виконавчого директора консалтингової компанії Accenture, відповідального за операції вартістю 160 млн. євро. Консалтинговими послугами професора Де Кегеля користувалися такі відомі компанії, як Norsk Hydro, DuPont, Exxon Chemicals, UCB, KBB/Hema, Carrefour тощо. Пан Де Кегель управляв проектами загальною вартістю 3,5 млрд. доларів. Зараз професор Де Кегель обіймає посаду радника великого банку та компанії, що спеціалізується на зв’язках із громадськістю.

Тематика цьогорічного курсу Марка Де Кегеля для слухачів SE МВА стосувалася корпоративної стратегії – її визначення, компонентів, основних прорахунків та «пасток» у її розробці, особливостей її впровадження та розвитку, глобальних тенденцій та напрямів змін у корпоративному секторі, механізмів створення акціонерної вартості, особливостей процесів злиття та поглинання тощо. Значну увагу професор Де Кегель приділив такому аспектові корпоративної стратегії, як злиття та поглинання, - оскільки ці процеси набувають надзвичайної актуальності й поширення не лише на рівні великих світових компаній, але й в Україні.

У цілому філософія розробки корпоративної стратегії, пропагована Марком Де Кегелем, базується на усвідомленні того, що корпоративна стратегія є дорожною картою для створення довготривалої акціонерної вартості компанії в сучасних соціально-економічних умовах шляхом реалізації інновацій та ефективного застосування корпоративних ресурсів для формування, задоволення, зміцнення й розширення попиту клієнта на товари та послуги в умовах конкуренції.

Призначено нового президента МІМ-Київ

МІМ-Київ підтримує молодіжну бізнес-активність