«Живі кейси» та Маркетинг-кафе

12 липня 2013 року

Для слухачів та гостей бізнес-школи МІМ-Київ відбулися два цікавих та практичних заходи - «Живі кейси» та Маркетинг-кафе, які дозволяють отримати різноманітні варіанти ідей у вирішенні поставлених задач, що базуються на досвіді учасників.

У середу, 10 липня, МІМ-Київ провів «Живі кейси». До слухачів програми MBA 2012 – 2014 завітала Вікторія Ле Хак, власниця эко-садиб «Maison Blanche». Вона розповіла слухачам з чого починала свій бізнес та які робила кроки для створення еко-комплексів. 

Пані Вікторія розповіла чому вона вирішила звернулася до слухачів МІМ-Київ: «Рішення прийти сюди було прийнято одразу, я сама закінчила МІМ-Київ, і з великим піднесенням після цього взялася створювати власний бізнес. Навчаючись у МІМі я переконалася, що те, що я роблю, я роблю правильно.

На  «Живих кейсах» я буду говорити з людьми мого рівня, з тими діловими людьми, які роблять те ж, що і я, тому мені їх думка дуже цікава. Я очікую почути нестандартні рішення, цікаві повороти, а можливо підтвердження того, що я все роблю правильно».

Вікторія Ле Хак на «Живих кейсах» запропонувала слухачам MBA до обговорення низку задач: як забезпечити безперервний поток клієнтів в еко-садибах протягом року та стратегічний розвиток цього бізнесу на найближчі 2 роки.

Після активного обговорення групами задачі, пані Вікторія почула корисні ідеї від аудиторії. Сподіваємося, що вони дадуть позитивні результати в розвитку эко-садиб «Maison Blanche».

11 липня у стінах МІМ-Київ відбулося Маркетинг-кафе на тему: «Конкурентна розвідка як інструмент збирання ринкової інформації».

Cпікерами заходу стали Олексій Виноградов (віце-президент МІМ-Київ, доцент, партнер консалтингової групи Advanter Group) та Дмитро Золотухін (експерт з питань конкурентної розвідки, член Спільноти практиків конкурентної розвідки (СПКР).

Олексій Виноградов та Дмитро Золотухін почали з того, яка різниця між конкурентною розвідкою (КР) та промисловим шпигунством, адже поняття конкурентної розвідки у нашій країні сприймається, як щось негативне. Вони також говорили про ключові інформаційні джерела для використання в КР та як розумно дозувати свою інформаційну присутність в медіапросторі.

Послухати спікерів та поділитися своїми думками, щодо теми конкурентної розвідки у МІМ-Київ завітали слухачі, випускники та гості бізнес-школи. Адже Маркетинг-кафе - це чудова дискусійна платформа для спеціалістів де обговорюються актуальні питання.

Бізнес-школа МІМ-Київ регулярно проводить такі практичні заходи, як «Живі кейси» та Маркетинг-кафе, тому що вони дозволяють всім учасникам поглибитися в аспекти технологій бізнесу, почути хороші рішення, цікаві ідеї, які базуються на життєвому досвіді, щоб в подальшому застосувати цінні поради вже у своїй практиці.

Запрошуємо усіх приєднуватися до цікавих та корисних МІМівських заходів та програм.

МІМ-Київ вітає компанію «MTI» із завершенням корпоративного проекту

Слухачі програми DBA 2013 прослухали курс лекцій Давіда Лоттенбаха на тему «Бізнес моделювання»