Віталій Ткаченко (МВА 2007) розповів як створити споживача в ритейлі та FMCG

30 листопада 2013 року

Бізнес-школа МІМ-Київ вже давно стала місцем, де зустрічаються випускники, слухачі а також гості МІМ-Київ та обговорюють актуальні та практичні питання бізнесу.

27 листопада в бізнес-школу завітав випускник програми МВА 2007 року Віталій Ткаченко. За 5 років своєї роботи на посаді замісника директора з продажів та маркетингу в компанії "Оболонь", він розробив успішне позиціонування для ТМ "Оболонь" та запустив на ринок декілька нових пивних марок. Займаючи посаду маркетинг-директора "ЕКО МАРКЕТ", Віталій отримав значний досвід в ритейлі, змінивши позиціонування бренду.

Головною темою зустрічі стало питання «Як створювати споживача в ритейлі та FMCG. Під час обговорення актуального питання учасники дискутували на рахунок того, чому ритейл і FMCG не можуть домовитися та що потрібно робити щоб бути успішним в маркетингу FMCG та у  рітейлі.

У рамках події Віталій Ткаченко поділився з аудиторією своїм досвідом управління маркетингом в роздрібній торгівлі, а також розповів про свої враження від робочих днів в звичайному магазині: «На 2 дні моїм робочим місцем став магазин «Еко маркет». Спочатку я грузив продукти та перебирав апельсини, а потім займався викладкою продуктів на полиці магазину, і це змінило мою свідомість. Я зробив для себе висновки: тільки коли ти знаходишся на місці персоналу магазину ти розумієш, як споживач робить свій вибір».

На думку пана Ткаченка головною ціллю продавця бренду являється об’єм продажу бренду, а головною ціллю мережі є маржинальний дохід, який вони отримують з обороту всіх товарів. І в зв’язку з цим відбувається дисонанс цілей менеджера бренду і менеджера мережі.

Після завершення майстер-класу своїми враженнями поділився з нами Андрій Предєін, провідний спеціаліст КНТЄУ: «Мені було дуже цікаво спілкуватися зі спікером. Завжди важливо отримувати досвід від практиків, які займають найвищі позиції в компаніях».

Фотозвіт події

Чекаємо Вас на відкритих заходах бізнес-школи МІМ-Київ

Вітаємо із випуском слухачів короткострокової програми PMD «Маркетинг»

У МІМ-Київ говорили про створення та управління брендами