AMP

Управління продажами

АМР «Управління продажами»

Інтенсивна короткострокова програма

Залишити заявку
  • Діагностика компанії
  • Управління продажами
  • Agile-менеджмент

Мета програми - вивчити критичні точки управління системою продажів товарів і послуг.

Викладачі програми – практики. Серед них: комерційний директор, директор з маркетингу, спеціаліст з HR. Їх основне завдання – ефективне управління тим чи іншим елементом збуту або їх комплексом. Вони розкажуть не тільки теорію, а й пояснять, що з цієї теорії працювало на практиці, нададуть слухачам алгоритми та інструменти, розкажуть, які загрози несе впровадження тих чи інших неправильних теоретичних підходів.

Для кого:

  • власників малого та середнього бізнесу, які беруть активну участь в управлінні продажами
  • комерційних директорів
  • трейд-маркетинг менеджерів

Що вивчають на програмі

Фінансову мотивацію торгового персоналу

Моделі ціноутворення в каналах збуту

Принципи формування товарного асортименту на основі принципів категорійного менеджменту

Торгову аналітику і системи планування продажів

Моделі програм лояльності для компаній різного типу (В2В І В2С сегменти)

Модулі програми

I

Управління торговим персоналом

  • Особливості підбору фахівців відділу продажів
  • Особливості мотивації торгового персоналу
  • Практичний підхід до опису функціоналу
  • Специфіка оголошення про торгову вакансії
  • Телефонне і особисте інтерв'ю - що питати і як трактувати відповіді
  • Теорії мотивації та їх застосування для торгового персоналу (огляд)
  • Методи мотивації персоналу в закордонних компаніях
  • Вимірювання основних мотивацій
  • Роль лінійного керівника в системі мотивації торгового персоналу
  • Система відносин в торговій команді і управління лояльністю персоналу
  • Як блокувати «вигорання» торгових фахівців
  • Схема фінансової мотивації фахівця з продажу при різних варіантах функціоналу
  • II

    Торгова аналітика і планування продажів

    • Об'єкти торгового аналізу: територія, клієнти, асортимент, персонал
    • Інструменти торгового аналізу і їх використання для прогнозу продажів і планування асортименту
    • Схема по-клієнтського планування у відділі продажів
    • Автоматизація системи планування і системи моніторингу виконання планових показників
    III

    Управління асортиментом (кейси)

    • Категорійний менеджмент в роздробі і опті - різниця в підходах
    • Поняття категорійної матриці і квотування категорій
    • Кейс «Оптимізація товарного портфелю дистрибуційної компанії»
    • Кейс «Оптимізація категорії в роздрібній мережі»
    • Програма лояльності як інструмент маркетингу
    IV

    Архітектура програм лояльності різних типів (кейси)

    • Механізми програми лояльності та їх комбінування
    • Принципи розрахунку бюджету балів і регулярних акцій всередині програми лояльності
    • Автоматизація програми лояльності - готові рішення vs власний модуль
    • Як аналізувати ефективність програм лояльності?
    • Який уникнути падіння інтересу до програми лояльності з плином часу?
    • Менеджмент програми лояльності - функції, KPI, мотивація фахівців
    V

    Трейд-маркетинг в прикладній площині (кейси)

    • Принципи стимулювання кінцевого споживача
    • Принципи стимулювання дистриб'юторів різних типів
    • Принципи стимулювання торгових точок і мереж
    • Принципи розрахунку бюджету акції
    • Комунікація як складова частина трейд-маркетингових активностей

    Викладачі

    kozar-natalija
    Козарь Наталія

    Експерт в галузі управління продажами, фінансового обліку, психології роботи з клієнтами, маркетингу і реклами. Практик активних продажів.

    irena-uljanova
    Ульянова Ірена

    Постійний запрошений викладач, експерт у галузі стратегії та управління збутом, систем та методів дистрибуції товарів та послуг, управління асортиментом в системі категорійного менеджменту.

    chaplinska-julija
    Чаплинська Юлія

    Експерт в області HR, підборі та навчанні персоналу; психології особистості та міжособистісного спілкування; сервіс-орієнтованості і споживчої поведінки; психології масових комунікацій та медіаосвіти; травмотерапіі та емоційного вигоряння

    shkolna-olga
    Школьна Ольга

    Експерт в області маркетингу та управління продажами

    Формат і вартість навчання

    • Модульна форма навчання

    Формат навчання

    2 модулі по 2 дні (п'ятниця та субота, 9:30-17:30)

    Дати модулів

    24-25 листопада 2017 р.
    15-16 грудня 2017 р.

    Документи після закінчення програми

    сертифікат Бізнес-школи МІМ

    Вартість навчання

    19 600 грн.

    Календар програм

    КОНТАКТНІ ОСОБИ

    Ліповська Ольга
    Ліповська Ольга
    Клієнт-менеджер 044 585-02-85 ol@mim.kiev.ua
    Залишити заявку

    Місце навчання

    Бізнес-школа МІМ

    м. Київ, вул.Шулявська 10/12 блок В (заїзд з вул. Ярмоли)

    Документи для вступу

    • Копія внутрішнього паспорта (1-ша, 2-га та 11-та стор.)
      Якщо Ви не є громадянином України, необхідно пред'явити посвідчення на постійне проживання в Україні
    • Копія ідентифікаційного податкового номера (ІПН)

    Приєднуйтеся до спільноти МІМ

    Записатися на програму або поставити будь-які питання можна:

    Ольга Ліповська Клієнт-менеджер
    Залишити заявку на курс Управління продажами