Дайджест головних трендів 2018 за думкою спікерів MIM COMMUNITY CONGRESS

Бізнес буде битися за мізки, стане більш прозорішим, людино-центрованим, постійно навчатиме своїх людей та створюватиме навколо себе спільноти. Люди, у свою чергу, будуть швидко вчитися, не боятися своєї неідеальності, стануть більш гнучкими, чесними, толерантними та екологічними.

10 січня 2018

Бізнес буде битися за мізки, стане більш прозорішим, людино-центрованим, постійно навчатиме своїх людей та створюватиме навколо себе спільноти. Люди, у свою чергу, будуть швидко вчитися, не боятися своєї неідеальності, стануть більш гнучкими, чесними, толерантними та екологічними…Детальніше про вимоги нового світу читайте у дайджесті головних трендів 2018 за думкою спікерів MIM COMMUNITY CONGRESS:

І. Смілянський, В.о. генерального директора «Укрпошти»:



О.Семенюк, співзасновниця та CEO CHANGERS:

Що робити: багато вчитися і практикувати. Будувати міні і макро-системи однодумів, які будуть підживлювати і створювати для нас контекст. МІМ – це чудове товариство і макросистема, яка може, призвана і буде об’єднувати людей, надавати їм можливість вчитися, брати нові знання і практикувати.



В.Покотило, віце-президент МІМ, завідувач та професор кафедри менеджменту та економіки:


О.Долгіх, керуючий партнер Boyden Global Executive Search:


С.Марченко, фаундер Рекрутингу Майбутнього. Експерт ринку праці:


І.Кабузенко, Ward Howell:


Д.Довгополий, керуючий партнер BVU Group. Співзасновник першого українського бізнес-акселератора для технологічних стартапів GrowthUP:


А. Станченко, CEO NRG, консультант з управління:


А.Амелін, венчурний інвестор, засновник аналітичного центру «Український інститут майбутнього»:


І.Білиць, театральний режисер, засновник і керівник BilytsArtCentre:

Люди розумнішають. Слово “еко” стає вже не тільки популярним, а й вигідним. Я ж працюю в царині психічної сторони цього слова. “Еко відносини”, “вести себе екологічно” - стає вже не лозунгом, а практикою. В результатах своєї діяльності компанії бачать не тільки фінанси, а і ефективний моральний капітал. Тобто, хто за цими результатами стоїть. Яка людина, з якими якостями? Роботизація і автоматизація - лише причина бажання людини бути щасливою. Ми любимо відпочивати, спілкуватися з гарними людьми, робити для суспільства щось корисне (це не означає, що ваш автомобіль не будуть “підрізати” на дорозі, або кидати на вулиці недопалки). Ми хочемо бути щасливими, тому автоматизуємо і роботизуємо.


Н.Волкова, Chief Culture Officer, Die Kulturträger:

Фотозвіт події