Поведінка споживачів

Курс Вадима Савельєва, викладача Бізнес-школи МІМ

Курс формує:


Теми, що розкриваються:

  1. Моделі прийняття споживачами рішення про покупку.
  2. Вибір споживача і як це використовувати для стимулювання потрібного вектора поведінки.
  3. Альтернативи стратегій позиціонування бренду. Бренд як інструмент впливу на поведінку споживача.
  4. Сегментація споживачів.
  5. Створення споживчих продуктових/сервісних інновацій.

 

Тривалість курсу: 12 годин

Графік занять:

або 23.01.20 (17:30-21:30), 01.02.20 (13:40-16:15), 13.02.20 (20:00-21:30), 20.02.2020 (19:15-20:45)
або 09.04.20 (09:30-13:00), 10.04.2020 (9:30-13:00), 11.04.20 (9:30-13:00)

Викладач курсу: Вадим Савельєв

к.е.н., бізнес-консультант зі стратегічного планування, маркетингу, бренд-менеджменту. Автор публікацій з питань стратегічного маркетингу та дослідження ринків. Реалізував більше 300 проектів з розвитку бізнесу для торгово-роздрібних компаній, виробників ТНП, промислових компаній, банків та інших підприємств сфери послуг.м

 

ЗАБРОНЮВАТИ МІСЦЕ

Контактна особа: Ірина Нікітіна (nikitina@mim.kiev.ua, (067) 339 81 70)