PMD

Маркетинг

PMD «Маркетинг»

Середньострокова програма розвитку маркетингових компетенцій.

Залишити заявку
  • Pre-MBA
  • Управління фінансами
  • Менеджмент та лідерство
  • Маркетинг
  • Управління бізнес-процесами
  • Pre-MBA (Одеса)

​Систематизує управлінські навички та знання в області маркетингу і дає практичний маркетинговий інструментарій для ефективного ведення бізнесу.

Сприяє підвищенню професійної та особистої ефективності маркетолога, а також ефективності бізнесу в цілому.

Для кого

  • спеціалістів маркетингових підрозділів
  • директорів з маркетингу
  • власників малих та середніх компаній
  • управлінців вищої ланки
  • фахівців різних спеціальностей, які бажають поглибити свої знанням з маркетингу

Що дає Вам програма

Формує системне бачення в питаннях управління маркетингом та навички розробки дієвої маркетингової стратегії

Вивчає весь спектр маркетингових інструментів та правила їх застосування

Підвищує професійну та особисту ефективність, а також ефективність бізнесу в цілому

Систематизує накопичений досвід та дає поштовх для нових ідей

Дозволяє прослідкувати вплив маркетингових рішень на бізнес за допомогою комп’ютерних симуляцій та ігор

Модулі програми

I

Основи маркетингу

  • Завдання маркетингу в структурі управління компанією
  • Особливості маркетингу В2В і В2С
  • Особливості маркетингу товарів і послуг
  • Механізми впливу маркетингу на валовий прибуток
  • Загальна логіка процесу управління маркетингом
  • Суть стратегічного маркетингового плану
II

Концепції управління маркетингом

  • Стратегія управління маркетингом в системі корпоративного управління підприємством
  • Систематизація джерел зростання продажів
  • Маркетинг, орієнтований на створення цінності
  • Зв'язок управління маркетингом з ланцюжком створення цінності
III

Маркетинговий аналіз

  • Основні об'єкти маркетингового аналізу
  • Концепція 5С
  • PESTLE-аналіз
  • Маркетингові метрики у визначенні резервів зростання бізнесу
  • Принципи портфельного аналізу
IV

Сегментація ринку. Таргетинг.

  • Суть сегментації споживачів
  • Критерії сегментування на В2В ринку
  • Принципи ефективного сегментування
  • Модель вибору цільового сегмента
  • Критерії визначення привабливості сегмента
  • Визначення конкурентоспроможності продукту для обраного сегмента
V

Брендинг

  • Поняття брендингу
  • Аудит здоров'я брендів, стратегії посилення товарних і корпоративних брендів
  • Вибір USP
  • Перцепційні карти
  • Концепція FAB
  • Визначення позиціонування продукту
VI

Маркетингові стратегії

  • Ключові фактори, що визначають маркетингову стратегію
  • Основні стейкхолдери
  • Система стратегічних показників
  • Модель DPM
  • Категоризація споживачів в контексті оцінки зростання продажів
  • Управління стратегією бренду
  • Оцінка і управління ринковими ризиками
  • Практика розробки маркетингової стратегії

VII

Прогнозування та середньострокове планування в маркетингу

  • Інструменти прогнозування продажів
  • Планування маркетингу
  • Принципи контролю системи продажів
  • Бюджетування в маркетингу

VIII

Маркетинг-мікс

  • Відповідність комплексу маркетингу обраній стратегії
  • Зв'язок складових комплексу маркетингу
  • Принцип формування продуктової політики
  • Трирівнева модель товару
  • Принципи побудови дистрибуції в маркетингу
  • Моделі дистрибуції в Україні, їх особливості та компоненти
IX

Управління асортиментом / категорійний менеджмент

  • Принципи управління асортиментом
  • Методи класифікації асортименту
  • Маркетингові методи управління асортиментом
  • Інструменти аналізу асортименту / клієнтів
  • Основні принципи категорійного менеджменту
  • Формування товарних категорій
  • Методологія категорійного менеджменту
  • Аналіз категорії і визначення стратегії розвитку категорії і окремих товарних одиниць
  • Оперативне управління категорією
  • Ухвалення комплексних рішень по асортименту і логістичним процесам в категорії
X

Управління дистрибуцією і продажами

  • Принципи побудови дистрибуції в маркетингу
  • Моделі дистрибуції в Україні, їх особливості та компоненти
  • Розвиток торгової марки і завдання торгової команди на торговій території
  • Планування продажів
  • Принципи контролю системи продажів
  • Стимулювання оптових продажів
  • Стимулювання роздрібних продажів
  • Управління торговими представниками
XI

Ціноутворення в маркетингу

  • Вартісний і ціннісний підходи до ціноутворення
  • Формування цінових стратегій в орієнтації на покупця
  • Зв'язок ціноутворення з ланцюжком створення цінності і ланцюжком дистрибуції
  • Основні складові процесу маркетингового ціноутворення
  • Цінова еластичність
  • Цінова і ціннісна конкуренція
  • Зв'язок цінової політики і стратегії позиціонування

XII

Реклама в маркетингу

  • Розробка стратегії маркетингових комунікацій
  • Просування на різних ділянках ланцюжка цінності
  • Розробка плану рекламної кампанії
  • Основні маркетингові показники в рамках стратегії комунікацій
  • Принципи роботи з рекламними агентствами
XIII

Маркетингові дослідження

  • Види і методи маркетингових досліджень
  • Первинна і вторинна інформація
  • Процес організації та проведення маркетингового дослідження
  • Визначення ємності і обсягу ринку – практичні аспекти
  • Медіадослідження
  • Практика маркетингових досліджень: типові проблеми і способи рішень
  • Особливості роботи з підрядниками при проведенні маркетингових досліджень
XIV

Бізнес-симуляція Маркстрат (Markstrat)

Інтегруючий інструмент програми, який включає наступні види активностей: роботу в групах, лекції та загальні дискусії, захист групових проектів.
Участь в симуляції дозволяє набути навичок прийняття управлінських рішень з наступних аспектів стратегічного маркетингу: стратегії формування портфеля брендів, стратегії сегментації та позиціонування, управління комплексом маркетингу (ціноутворення, виробництво, комунікації і дистрибуція).

Викладачі

oleksij-vinogradov
Виноградов Олексій

Віце-президент, викладач МІМ, доцент кафедри бізнес-адміністрування, к.е.н.

sergij-voronov
Воронов Сергій

Викладач, доцент кафедри менеджменту та економіки МІМ, к.ф-м.н., МВА. Голова Наглядової ради українсько-американсько-швейцарської групи компаній «UICC».

natalija-golovkina
Головкіна Наталія

Учений секретар, професор кафедри бізнес-адміністрування, к.е.н., МВА. Член Української асоціації маркетингу.

andrij-dligach
Длігач Андрій

Постійний запрошений викладач, д.е.н. Засновник і генеральний директор групи компаній Advanter Group.

vadim-savelev
Савельєв Вадим

Доцент кафедри бізнес-адміністрування, к.е.н., бізнес-консультант зі стратегічного планування, маркетингу, бренд-менеджменту.

irena-uljanova
Ульянова Ірена

Постійний запрошений викладач, експерт у галузі стратегії та управління збутом, систем та методів дистрибуції товарів та послуг, управління асортиментом в системі категорійного менеджменту.

Формат і вартість навчання

  • Модульна форма навчання

Формат навчання

п’ятниця з 17.30 до 21.30, субота з 9.00 до 17.00 (двічі на місяць)

Старт

весна 2018 р.

Тривалість

6 місяців

Диплом

сертифікат Бізнес-школи МІМ (із знаком акредитації міжнародної асоціації CEEMAN)

Вартість навчання

68 600 грн.

Мова викладання

українська, російська

Календар програм

КОНТАКТНІ ОСОБИ

Ліповська Ольга
Ліповська Ольга
Клієнт-менеджер 044 585-02-85 ol@mim.kiev.ua
Бардаш Ольга
Бардаш Ольга
Адміністратор програми 044 585-02-60 (61) osb@mim.kiev.ua
Залишити заявку

Документи для вступу

  • Резюме (CV)
  • Копія диплома про вищу освіту та додаток до нього
  • Копія внутрішнього паспорта (1-ша, 2-га та 11-та стор.)
    Якщо Ви не є громадянином України, необхідно пред'явити посвідчення на постійне проживання в Україні
  • Копія ідентифікаційного податкового номера (ІПН)
  • Копія закордонного паспорта (1-ша стор.) (за умови наявності)
  • 2 кольорові фотокартки

Місце навчання

Бізнес-школа МІМ
м. Київ, вул.Шулявська 10/12 блок В (заїзд з вул. Ярмоли)

Відгуки випускників

Приєднуйтеся до спільноти МІМ

Записатися на програму або поставити будь-які питання можна:

Ольга Ліповська Клієнт-менеджер
Залишити заявку на курс Маркетинг