Як взяти участь в онлайн-івентах Бізнес-школи МІМ

Мануал з використання платформи ZOOM

08 квітня 2020

На період карантину всі івенти, презентації та зустрічі Бізнес-школи МІМ проходитимуть онлайн на платформі Zoom

Zoom - більш сучасна альтернатива Скайпу. Платформа надає можливість бачити обличчя усіх учасників заходу і спілкуватися в режимі реального часу. Для участі в онлайн-зустрічі вам знадобиться комп'ютер (Windows або Mac) з камерою, мікрофоном та динамиками, планшет або телефон (Android або iOS).

Пристрій повинен мати стабільний вихід в інтернет.

Як встановити Zoom

Ми рекомендуємо завантажити повноцінний додаток. Розробники Zoom спеціально створили різні версії програми для користувачів Windows, MacOS, Android та iOS. Ось посилання, які дозволять їх завантажити з офіційного сайту сервісу:

Windows
MacOS
Android
iOS

Встановлення цих додатків чи програми не буде зайвим: зараз дуже багато освітніх курсів, конференцій, семінарів проводиться саме за допомогою цієї платформи. До того ж - це чудовий спосіб побачитися з друзями!

Як почати користуватися

Особливих вимог для початку роботи в Zoom немає. Все стандартно — завантажуєте додаток, встановлюєте та реєструєтесь.

  1. Після завантаження на комп'ютер знайдіть файл ZoomInstaller.exe (з іконкою - біла відеокамера на блакитному тлі) та запустіть його для установки програми. При запиті системи про дозвіл установки - дозволяйте.
  2. У разі використання телефону/планшету - після того, як ви натиснули кнопку "Завантажити" програма завантажується самостійно і з'являється кнопка "Відкрити" після закінчення процесу.
  3. В обох випадках після встановлення на робочому столі з'явиться значок програми - біла камера на блакитному тлі. Натисніть на цей значок.
  4. З'явиться вікно в якому буде запропоновано "Увійти в систему", "Реєстрація", "Увійти в конференцію". В перший раз використання ви обираєте "Реєстрація" і вводите своє ім'я та адресу електронної пошти.
  5. Після цих дій на вказану вами електронну адресу прийде лист від системи для підтвердження облікового запису. Перейдіть в свою поштову скриньку і знайдіть його. Виконайте інструкції, вказані у листі.
  6. Як тільки ви підтвердите реєстрацію, автоматично відкриється вікно активації облікового запису, де ви можете встановити свій пароль. Пам'ятайте, що пароль повинен містити великі і маленькі букви і цифри. Там є підказки. Якщо вони червоного кольору, то пароль потрібно змінити, поки система не буде задоволена.
  7. Далі вам буде запропоновано запросити друзів. Ви можете пропустити цей крок.

Вітаємо! Ви зареєструвалися у системі ZOOM!

Сервіс також дає можливість реєструватися і через соціальні мережі без паролів. Вибір за вами.

Як підключитись

Усім, хто зареєструвався на онлайн-заходи Бізнес-школи МІМ, ми надсилаємо листа з коротким посиланням на конференцію. А у день її проведення додатково, з таким самим посиланням, ми відправляємо SMS.

Для того, щоб приєднатися до відео-конференції, просто перейдіть за цим посиланням. Радимо це робити за 5-10 хвилин до її початку, аби у вас був час перевірити якість звуку та зображення.

На комп'ютері система запропонує використати програму ZOOM. Погоджуйтесь. У вікні, яке відкрилося, у поле "Введіть ваше ім'я" введіть ваше ім'я та прізвище, щоб нам усім було зручно спілкуватись один з одним.

На мобільному пристрої ви відразу перейдете до додатку. Якщо з'явиться запит "Дозволити застосунку Zoom запис аудіо" - дозволяйте. Це потрібно, щоб було чути ведучого.

Також система може попросити вас дозволити використовувати звук та відео вашого пристрою - компьютера, планшета чи телефона. Погоджуйтесь: це потрібно для того, щоби ви могли задавати свої запитання і бачити присутніх.

Участь у презентації

Коли ви увійдете, то перед вами розкриється робоча панель сервісу ZOOM. Ви побачите усіх, хто на даний момент знаходиться на зустрічі, а також побачите внизу екрану панель управління.

Деякі функції краще знати заздалегідь

На компьютері:

На мобільному присторої:

1 - Вимкнути/увімкнути звук

За допомогою цієї кнопки ви можете вмикати або вимикати свій мікрофон.

За правилами онлайн-конференцій, якщо хтось говорить в ефірі, інші учасники вимикають мікрофон. Це пов'язано з тим, що навіть якщо ви мовчите, будь-які шуми у вашому приміщенні чутні усім іншим учасникам. Чим більше учасників, тим більше може бути фоновий шум. 

2 - Зупинити відео

Кнопка аналогічна попередній. За її допомогою можна вмикати і вимикати камеру. Радимо камеру не вимикати: у разі, якщо у вас виникнуть питання, ми будемо надавати пріоритет тим з вас, кого бачимо.

3 - Демонстрація екрану

Цю функцію можна буде використовувати або якщо ви самі організували конференцію, або з дозволу організатора. Вона дозволяє переключитися і показати всім учасникам екран свого комп'ютера або гаджета (презентацію, документ і т.д.).

4 - Чат

Ця кнопка дозволяє відкрити вікно чату і писати там під час сеансу. Функція схожа на аналогічну в вебінарних кімнатах. Вона корисна, якщо ви поки не берете участь в активній дискусії, а поставити запитання хочеться.

На початку зустрічі

Перед самим початком зустрічі її ведучий ще раз розкаже вам про всі можливості, які ви можете  використовувати: як відключити мікрофон, як підняти віртуальну руку, аби задати питання, як реагувати на відповіді.

Головне, що вам треба зробити - завантажити програму, зареєструватися и увійти до конференції за посиланням. 

До зустрічі!