WSJ: конец июня 2020 года

Эпидемия COVID-19 не утихает. Ряд стран, в частности США, страдают от очередного обострения эпидемиологической ситуации.

26 июня 2020

ПЕРШІ ШПАЛЬТА

Епідемія COVID-19 не вщухає. Низка країн, зокрема США, потерпають від чергового загострення епідеміологічної ситуації.

В США переносяться дати зняття епідеміологічних обмежень. В Нью-Йорку відкладається відкриття молів, театрів та спортзалів, намічене на цю п’ятницю, відкриття Disneyland у Флориді, заплановане на 17 липня, також відміняється.

Кількість заявок на компенсації через безробіття в США перебуває на рекордному рівні в півтора мільйони за останній тиждень. Ця цифра практично не змінюється через те, що очікуване відновлення ділової активності знаходиться під загрозою чергових обмежень через нове збільшення кількості випадків інфікування.

Станом на 25.06.2020 підтверджених випадків захворювання на COVID-19 в усьому світі – 9 400 000, летальних – 480 000. Деякі фахівці вважають, що цифри занижені через те, що в різних країнах різні стандарти тестування та звітування про його результати.

Компанії та ринки

Фінтек у небезпеці! Але сподіваємось на поодинокість таких випадків негараздів.

Німецька фінтекова компанія Wirecard оголосила про банкрутство після того, як ціна на її акції зазнала 75% падіння. Що і не дивно після того, як з балансу компанії «зникло» $ 2 мільярди доларів. Фахівці вважають, що цих коштів скоріш за все ніколи не існувало. Існує думка, що така ситуація – наслідок недостатнього контролю з боку регуляторів, які намагаються сприяти розвитку галузі.

Керівництво Credit Swisse AG перевіряє діяльність деяких своїх фондів після того, як японський конгломерат SoftBank «засвітився» у ролі позичальника та кредитора з торгового фінансування, які здійснювали компанії, якими він частково володіє. Кредитні та торгові операції між групами пов’язаних осіб?

Битва Alphabet (Google) з медійними компаніями, які звинувачують технологічний гігант у безкоштовному використанні своїх новин для Google’івського агрегатора новин, призвела до того, що віднині видавництва Speigel (Der Speigel) з Німеччини, Diarios Associados з Бразилії та Solstice Media з Австралії отримуватимуть оплату за свій новинний продукт. В США ситуація поки незрозуміла – тиск з боку найбільших медійних компаній, направлений на те, щоб примусити компанію платити за новинний продукт, поки не приніс очікуваних результатів.

Доставка чи самовивіз? В американських супермаркетах та ресторанах несподівано перемагає самовивіз. Продажі продуктів за допомогою самовивозу зросли на 81% з початку року. Власники сподіваються, що цей тренд продовжиться.

СТИЛЬ ЖИТТЯ ТА МИСТЕЦТВО

Класична музика, популярність якої досить довго занепадала в США, нині має шанс залучити молодшу аудиторію, але не школярів, які отримують безкоштовні квитки на концерт місцевого оркестру та зобов’язані прийти. Через відміну концертів на стадіонах, та прив’язаність молоді до новітніх технологій промоутери класичних виконавців отримали чудовий шанс. Наприклад, на YouTube друга частина 10 симфонії Шостаковича має надзвичайну кількість переглядів (чи-то прослуховувань). Класичні музиканти активно використовують Zoom. Якщо вам до душі сольні номери – піаністи радо прийдуть на допомогу. Така ситуація свідчить про те, що «класики» мають хороші шанси розширити свою аудиторію, а молодь - долучитись до зразків «високої» культури.