WSJ: публикации за март 2020 года

Хроники коронавируса не оставляют места другим новостям. Но есть надежда, что апокалипсис все же отменяется

22 марта 2020

Перші шпальта

Хроніки коронавірусу не лишаються місця іншим новинам. Але є сподівання, що апокаліпсис все ж таки відміняється.

Кількість підтверджених випадків  захворювання на коронавірус – 203 529, з них – 122 000 випадки – поза межами Китаю. За останні 2 тижня кількість летальних випадків подвоїлась і перевищила 8 000, з них 3 415 – в Європі, яка випередила Китай за цією сумною статистикою.

Після драматичного падіння цін на нафту, фондових ринків та загального вектору «вниз» з’явилась надія. У середу  18 березня "впало" одночасно все – товарні ринки, акції та облігації. Тобто, компанії намагаються акумулювати грошові кошти для того, щоб впоратись з наслідками пандемії.  Але вже наступного дня, тобто ранком у четвер, ситуація дещо стабілізувалась внаслідок заходів, які вжили центробанки США та ЄС. 

Компанії та ринки

Всі бізнеси страждають від пандемії. В США йдеться про серйозні скорочення робочих місць в різних галузях.

Туристична галузь – одна з найбільших у глобальній економіці, й одна з найперших жертв пандемії. Так, Marriott, головний гравець галузі, відправляє у неоплачувану відпустку десятки тисяч своїх працівників. Hilton оголосив про закриття більш як 2 400 готельних номерів тільки у Вашингтоні. Авіакомпанії не виконують рейси. American Airlines Group Inc., найбільша авіакомпанія в світі, залишила тільки 2 «довгі» рейси – до Лондона та Токіо. Вище керівництво таких авіакомпаній як British Airways та Korean Air говорить про виживання. Менші авіакомпанії, які замовили 13,000 літаків у Airbus SE and Boeing Co., скоріш за все не виживуть через брак капіталу. Дарма, що туризм з розважальною метою дуже скоро після закінчення пандемії відновиться (про це свідчить досвід терактів 11 вересня та глобальної кризи 2008 року), галузь ніколи не буде такою ж самою через використання нових технологій.

Серед інших постраждалих – автопром (у Детройті зачиняються заводи), індустрія розваг (3600 звільнених), потерпає Uber Lyft через зменшення кількості подорожей, а журнал Playboy закриває свою друковану версію. Здається, всі країни страждають на одні й ті самі проблеми, викликані  пандемією – брак масок, зростання попиту на доставку, з яким компанії вже не годні впоратися.

Через коронавірус багато тих, хто зберіг робоче місце, працює з дому. Що пішло на користь виробникам лептопів, які просто "вимели" з магазинів.

У середу Apple представила низку оновлень своїх продуктів. Серед них - нова клавіатура для оновленої моделі MacBook Air, iPad Pro з новою камерою, високоякісним мікрофоном, сенсорами руху та сканером.

Корпоративна Америка запроваджує нові правила та підходи. Найпопулярніший тренд – робота з дому. Інші нові практики – робота команд-дублерів (Bank of America Corp.). Команди розділяються так, щоб працювати з різних локацій та продублювати роботу тієї, в якій є випадок захворювання. Microsoft Corp. вимагає від тих, хто має бути присутнім на роботі, триматись один від одного на відстані 1,8 м.

 

Режим відео-конференцій несподівано вплинув на модну галузь або 90-ті повертаються (властиво, вже час як для мольних тенденцій) (?) Щоб якось
урізноманітнити те, що ми бачимо на екрані, провідні модні доми пропонують чоловікам вбиратись в костюми яскравих тонів. Berluti пропонує свої костюми у червоних, гірчичних та фіолетових кольорах. Alexander McQueen радить рожевий для костюмів. Ця мода поширюється в першу чергу завдяки зіркам шоу-бізнесу. Так, Samuel L. Jackson, Timothée Chalamet, Jay-Z, DJ Khaled, Kevin Hart були вбрані у костюми усіх можливих кольорів. Очевидно, що нині більшість із нас працюватиме в модному режимі «піжама з халатом», проте всі карантини закінчуються, а життя продовжується.